Wat goed dat het spuiten meeviel! Dat beloofd wat goeds voor dadelijk als het voor het "eggie" moet! En lekker uit eten is altijd goed! Ik duim voor je dat je snel mag beginnen! xxx
Wat fijn zeg dat het spuiten goed ging, nog even wachten en je mag beginnen . Succes alvast! Liefs wolly
Geniet er maar van zolang je nog kan... voor je het weet moet je er 9 maanden van af blijven Heel veel succes alvast!
hoi hoi! daar ben ik weer! heb het echt heel erg druk gehad de laatste tijd dus van een update was het nog niet gekomen dus bij deze heb net mijn ongesteldheid achter de rug vandaag zo'n beetje de laatsste dag afgelopen donderdag heb ik een baarmoeder meeting gehad niet echt heel prettig maar het duurt maar heel even naderhand alleen wat kramp gehad en dat was het ben nu dus met de pil begonnen ik moet zeggen dat is wel weer even wennen hoor moet er echt aan denken dat ik hem 's avonds neem! 15 februari begin ik met spuiten dus dan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen.... dat was het weer even! fijn weekend allemaal en misschien ook wel een fijne carnaval!
@anna, fijn om weer van je te horen! Das idd wel gek dat je weer een de pil bent. Ben wel blij om te horen dat het beter met je gaat! Zet 'm op en ik zal je goed volgen!
ik voel me prima! zit lekker in me vel... (alleen een beetje moe van de carnaval ) heb ook echt een heel positief gevoel dus daar ben ik heel blij mee hoop dat ik tijdens de hormoon spuiten ook zo posi kan blijven
HOi hoi, Raar he? Weer aan de pil moeten? Vond ik toen ook..maar voor je het weet ben je het weer helemaal gewend, zo snel als dat gaat.. En dan alweer bijna spuiten, nu komt het echt dichterbij! IEdere keer weer een stappie verder! DUIM DUIM DUIM xxx
nou ik was de pil dus al bijn a een keer vergeten werd midden in de nacht wakker met zo'n gevoel van ik moest toch nog iets doen.... het spuiten daar heb ik eigenlijk wel zin in(raar mens he) maar dat ging echt heel goed tijdens het proberen en heb dan denk ik echt het idee dat ik bezig ben gister hoorde ik weer dat een vriendin zwanger is ik echt helemaal blij voor ze natuurlijk kreeg toen de vraag hoe het komt dat ik zo positief kan blijven en eerlijk gezegd weet ik het niet denk zelf ook wel eens ik zou toch wel wat meer verdriet ervan moeten hebben (heb heel wat traantjes gelaten toen we de slechte uitslag kregen hoor) maar heb gewoon het gevoel kom op we gaan ervoor en we doen dit gewoon....
Wat goed dat je zo positief bent! Hoop dat je snel kan beginnen met spuiten, wat je zegt alsof je dan echt bezig bent.
Heel veel succes vrijdag met je eerste spuit ik hoop dat het goed gaat en dat je er weinig tot geen bijwerkingen van hebt. Liefs wolly
dat hoop ik ook idd je hoort toch wel dat er best wat meiden last van hebben van die hormonen ik ga er gewoon het beste van maken... hopelijk met dit weer erbij want daar word ik al vrolijk van