Je hoort wel dat het minder bijwerkingen geeft dan clomid dus wie weet is het bij jou ook zo. Heerlijk he dat lekkere weer, krijg al zin in de zomer
Het is alleen maar goed dat je zo positief bent. En is ook wel logisch dat je een soort van blijheid hebt.. je weet nu dat er wat gaat gebeuren en dat je gewoon kans maakt op een beebje! Dat is toch ook helemaal te gek Ik hoop dat het je allemaal goed af zal gaan. Ik alleen van de pil wat bijwerkingen gehad maar dus helemaal niet van de hormonen die ik spoot... SUCCES xxx
dank je wel allemaal! heb idd van de pil wel een beetje bijwerkingen maar ik mag niet klagen hoop alleen niet dat ik giga ga aankomen van de hormonen ben nl net 16 kilo afgevallen en wil dat nog wel even zo houden tot ik 'gewoon'zwanger ben natuurlijk!
ik ga vanavond de eerste spuit zetten ik ga pas om 22.30 spuiten aangezien ik nogal eens s'avonds moet werken en de spuit na 16.00 moet we gaan meestal rond 23.00 naar bed dus ik vind dat wel een rustige tijd om het te doen dus nog even wachten!
hoi hoi! nou de eerste spuit is gisteren gezet hoor was toch wel een beetje zenuwachtig maar had er ook zoveel zin in nu nog tot maandag de pil en dan maar wachten op de ongi hoop dat dat niet al te lang duurt want dan mag ik de gonal f erbij gaan spuiten! spannend spannend!
Ah, dus nu gaat het echte (spuit) werk beginnen. Ik duim heel hard voor een hele geslaagde poging Groetjes Scat
Vandaag alweer je 2e spuit, junky! Je bent lekker in de race nu en vanaf nu gaat het best snel. Nu volgen de stapjes zich steeds sneller op! DUIM DUIM DUIM [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
vandaag de laaste pil daar ben ik wel blij om dan is het even wachten op de ongi en dan mag ik gonal f erbij gaan spuiten moet zeggen dat ik eigenlijk nergens last van heb alleen vandaag erg hoofdpijn maar of dat van de lucrin is dat weet ik niet hoor.....
Wat super dat het zo goed gaat! Nu snel ongi worden (raar wezen zijn wij vrouwen ook, blij om ongi te worden ) Succes meid! Ik denk aan je hoor..
Hoofdpijn, heel herkenbaar van mijn vorige poging, maar toen ik Gonal ging spuiten was mijn hoofdpijn over, hopelijk is dat voor jou ook zo meid! Heel erg veel succes gewenst, ik duim voor je!
bijna kan ik verder gaan met de gonal f begin vandaag een beetje afscheiding te krijgen dus morgen zal ik wel ongesteld zijn fijn hoor hahahaha dat je dan weer eens zo blij met met de maar dan kunnen we weer een stapje vooruit he
Spannend meid, iedere stap vooruit is er 1, ik duim voor je, en ik hoop echt dat alles goed blijft gaan, de tijd kan niet snel genoeg gaan als je aan het spuiten bent, toch? Ja, blij met de duivels is ook wel een keer lekker, normaal raak je er door uit het veld geslagen maar deze keer kun je de duiveldans doen
potverdikkie wat ik vandaag weer heb ben ik tussen de middag de hond aan het uitlaten word hij tijdens het stoeien met een andere hond waar hij iedere dag mee speelt in zijn oor gebeten dat bloed altijd als een rund dus ik denk loop even naar huis en maak het even schoon kom thuis aan blijkt dat zijn oor gewoon gesplitst is echt doormidden.... nu heeft hij dus 15! hechtingen het prulleke
Hoe is het met je hondje nu? Blijft ie van zijn hechtingen af? En met jou? Heb net je hele topic gelezen na je reactie in mijn topic... Balen dat icsi de enige optie is, wel fijn dat ze in elk geval nog íets kunnen . Duim voor je dat het allemaal mee gaat vallen met je punctie en het bij de eerste poging gelijk zal lukken!