Ach, dat is zielig zeg! 15 hechtingen, jeetje mina dat zijn hardstikke veel! Vielen ze elkaar ineens aan ofzo?
ik heb een dikke panty van mij kapot geknipt en daar dan ook een gat in voor zijn goede oor dus hij heeft een soort van hoofddoekje nu ze hadden het gehecht gister maar doordat hij iedere keer met zijn oren flapte sprong het telkens open dus nu maar even zo ze waren echt gewoon aan het spelen net als altijd maar ik denk dat van die andere hond zijn hoektand is blijven hangen en waarschijnlijk trok de mijne in 1 keer zijn kop weg samen loop van omstandig heden... (wat dan wel 200 euro kost!) maar goed dat hebben we er graag voor over
@ mieppie dank je wel ik hoop ook dat het allemaal zo blijft gaan als nu voel me best goed eigenlijk kreeg je nu vandaag het 2e zaadonderzoek? in ieder geval veel succes!
hee kristel! had je van de week ook nog een pbtje gestuurd! ik spuit altijd pas om half 11 's avonds dus ik moet nogeven wachten
hee wolly het ging best goed eigenlijk vond het wel een beetje gevoelig deze keer misschien omdat het meer vloeistof is ? o ja en ik moest vandaag belen naar het ziekenhuis ik krijg volgende week dinsdag mijn eerste echo om te kijken hoe het er voor staat!
@mieppie dank je wel! ben zelf ook erg benieuwd zelfs de verpleegkundige aan de lijn zei tegen me spannend he meid!
zo daar ben ik weer vandaag dus een echo gehad er zitten wel een boel kleine eiblaasjes en 1tje wat groter de grootste is 10mm dus nog veel te klein nu moet ik vanaf vandaag de gonal f op gaan voeren naar 187.5 eenheden en vrijdag weer een echo was eigenlijk wel een beetje teleurgesteld maar ja er zitten er zeker wel ze moeten alleen nog wat groeien!
Hoi hoi Hopelijk gaat het eitje snel groeien en krijg je vrijdag een mooi ei te zien. Veel succes met spuiten en met je fm vrijdag. Liefs wolly
Hallo Anna, ben benieuwd hoe het afgelopen is met je FM. Hopelijk heeft de verhoogde dosis zin gehad. Groetjes, SRB
nou de verhoogde dosis heeft zeker zin gehad! er waren vandaag 21! eiblaasjes te zien waarvan er 14 aan de rechterkant zitten en 7 aan de linkerkant in totaal zijn er nu 4 blaasjes boven de 11 dus dat is mooi ik moet nu gewoon met de verhoogde dosis verder gaan en dan krijg ik dinsdag opnieuw een echo om te kijken hoever ik ben de arts zag het allemaal positief in ze zei misschien als ik je dinsdag zie moet ik je wel gaan remmen met de gonal (alle 21 is ook wel een beetje teveel van het goede he ) dus ben helemaal blij uit het ziekenhuis gekomen!
Wauuuuwwwww wat een goed nieuws zeg. 21 stuks poehh. Ik ben benieuwd dinsdag. Ik kan me goed voorstellen dat je heel blij bent. Liefs wolly
Tjee meis, dat klinkt allemaal goed! Had je mijn PB terug nog gehad? Ik ga me straks (en nu ook hoor) helemaal rot duimen voor je! Dikke knuf