soms zijn mesnen zo dom! sorry hoor maar ik moet echt even klagen... vandaag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een fm ik hoop dan te horen wanneer ik mijn punctie krijg vorige week dachten ze dat het als alles goed gaat eind deze week word nou heb ik vrijdag een feestje had ik vandaag diegene aan de lijn waar het feestje is ik dacht laat ik maar zeggen dat er misschien een kans is dat ik er vrijdag niet bij ben en wat werd er gezegd.... nou je moet toch vandaag die echo laten maken kunnen ze die punctie dan niet gelijk EVEN doen.... en dit dan voor iemand die ik precies heb uitgelegd hoe en wat ik weet wel dat niet heel de wereld heel de dag aan mij kan denken zou het nog geneens willen maar sorry hoor een feestje missen als dat het ergste is toch.....?
weer terug uit het ziekenhuis de eitjes zijn nu gemiddeld 15 dus ik moet donderdag weer terug.... en dan moeten we wel een afspraak voor de punctie kunnen maken zeiden ze dus nog even afwachten!
Wat spannend nu. Heel veel succes donderdag, hoop dat je goed nieuws krijgt, en dat de punctie snel is. Liefs wolly
Dat klinkt allemaal goed anna! morgen weer een fm. Ik zal voor je duimen. Je punctie komt nu heel dichtbij. xxx
Wat super spannend Anna..echt te gek dat het zo goed heeft aangeslagen en dat je zoveel grote eitjes hebt. Enne als andere mensen het gewoon niet WILLEN snappen, dan niet toch.. Zal aan je denken dit weekend, succes morgen!
jullie gaan mij straks gewoon niet meer geloven! net terug uit het ziekenhuis ik dacht nou vertel maar wanneer de punctie is... moet ik toch zaterdag nog even een echo laten maken heel fijn dat ze het allemaal zo goed in de gaten houden maar ik was zo benieuwd! nog even afwachten dus het zal maandag op zijn vroegst zijn en woensdag op zijn laatst zei ze ik moest wel rond die dagen wat rust nemen omdat er ondertussen een boel eitjes zitten spannend dus weer!
Hey Anna. Jammer dat het toch nog niet voor het weekend kon. Succes zaterdag met de echo en hopelijk kun je maandag voor de punctie. Liefs wolly
Hoi Anna, Heel veel succes woensdag!, ik zal aan je denken en voor je duimen dat er veel eitjes uitkomen! Liefs Alice
Veel succes woensdag Anna! Goed dat het zo goed gaat! Veel eitjes, goede controle, en hier allemaal lieve mee-levers Dat moet toch helpen. Hoe was het feestje eigenlijk vrijdag? Heb je nog laten merken dat je die reactie zo naar vond? (en inderdaad, wat kunnen mensen toch stomme dingen zeggen!) Ik duim voor je voor woensdag!
idd die mee-levers doen erg goed hoor! en we gaan gewoon van het goede uit he! het feestje was eigenlijk best aardig zijn wel optijd naar huis gegaan omdat ikz aetrdag al weer vroeg naar het ziekenhuis moest ik heb gewoon nog maar eens een keer uitgelegd hoe het nu allemaal zat en daar heb ik het maar bij gelaten...
En als ze het dan nog niet willen begrijpen... Super dat je woensdag de punctie hebt...ik denk weer aan je hoor!
dank je wel! vandaag mijn eerste huilbui gehad (tenminste die heb ik nu) ik had een afspraak met iemand in de familie om haar haar te knippen voor as woensdag ik had er van te voren bijgezegd dat er een kans was dat ik af moest zeggen ivm het ziekenhuis dus ik net bellen en wat zei ze.... tja ik vnd het allemaal wel heel vervelend hoor het is hard nodig en dat jij dan net naar het ziekenhuis moet ik wist gewoon even niet wat te zeggen van je familie moet je het maar hebben zeg maar dus ik was even boos maar verder niet maar toen kwam man lief thuis en die vroeg hoe het ging nou en daar kwamen de tranen en ik kon gelijk niet meer ophouden! heb toch iets meer 'last'van de hormonen als dat ik dacht!
Mmmm al zouden het niet de hormonen zijn, wel echt een reactie om teleurgesteld over te zijn dus laat die tranen maar lekker gaan!
Nou Anna... wat een rare reactie zeg van dit familielid zeg... Hoezo egocentrisch! Meid denk maar lekker aan jezelf nu... dat is nu het allerbelangrijkste! Ik hoop op een supergoede punctie woensdag! Ik duim voor je... Groetjes, Josien
nee dat is helemaal niet leuk. zij begrijpt dus helemaal niet wat het allemaal inhoud. heel veel succes woensdag!
dank je wel wat een lieve berichtjes het is mijn tante en ik had net al even mijn vader gebeld en die zei ook al je weet toch hoe egoistisch ze is en ja dat weet ik ook eigenlijk wel maar dan toch he als je haar zo belangrijk is ga dan een keertje naar de kapper! maar goed nu kan ik er eigenlijk el om lachen dat ik zo moest huilen (en ik kon ook echt niet meer stoppen!) mijn vriendin heeft om 20.15 de pregnylspuit gezet dus nu is het echt op naar woensdag!