dank je wel allemaal ik hou jullie op de hoogte ik zie er tegen op en eigenlijk ben ik heel blij vandaag erg he!
Hallo Anna, Weet niet hoe laat je punctie is, maar ik wil je toch nog even sterkte wensen. En als hij al geweest is? Hoe is het met je? Alles goed? Knuffel!
hier ben ik dan! de punctie was vanmorgen waren er om 8 uur eerst nog even gewacht daarna een injectie in de bil daar werd ik een beetje doezelig van om half 9 was het dan zover... en om 10 voor 9 lag ik al op de rust kamer met een glaasje water ik heb echt nergens last vangehad vond de punctie ook helemaal niet pijnlijk score 10 prachtige eicellen! heb daar even gelegen en toen lekker naar huis nu wel last van druk op mijn onderkant ik loop iets moeilijk zegt manlief maar goed al met al positief dus man zijn zaad was het dubbele van vorige keer maar liefst 4 miljoen en daarvan is 1 miljoen bruikbaar! (vorige keer was het in totaal maar 1.6 miljoen en daarvan waren er niet heel veel bruikbaar) as vrijdag worden we gebeld over de terug plaatsing en dat zal dan vrijdag of zaterdag zijn al met al zijn we blij en we wachten af voor vrijdag spannend!
Zo meid mooie score zeg! Super ook dat je geen pijn had tijdens de punctie. Ik duim voor een aantal mooie embryo's!
Hey meis Wat een goed nieuws! Ben zo blij voor je dat je punctie is meegevallen! En nog een goede oogst ook nog Nu afwachten tot aan vrijdag.......oeh wat enorm spannend zeg! Zal aan je denken.... Zal je ook nog ff 'n pbtje sturen... liefs
Wat een super goed nieuws zeg, fijn dat je geen pijn hebt gehad! Spannend nu weer wachten tot het weekend. Kunnen ze dan de andere goeie eitjes invriezen? (of stel ik nu een hele domme vraag?)
we horen vrijdag wat het resultaat zal zijn en of er dan een mogelijkheid is om embryo's in te vriezen dus dat is nog even afwachten! (en domme vragen zijn er niet hoor!)
Wauw Anna, Mooie score! Ik duim met je mee dat er een paar mooie emmies uit komen! Succes met het wachten en laat je maar lekker verwennen ! Liefs, Josien
Hey Anna, Fijn dat het zo is meegevallen. Neem wel je rust he? Het is toch allemaal niet niks, die polonaise aan je lijf. Ik duim voor je dat er mooie embryo's ontstaan! Oehhhhhh... duim duim duim duim duim xxx