Ze zijn er wel hoor. Ik bijv. Meteen weer slank en strak in me vel. Sport niet, eet veel en heb gewoon geluk. Heb gewoon zeer flexibele huid. Ondanks dus 29 en 38 kilo aan gekomen En ja was fulltime bij de kinderen. Ze verschillen 20 mnd, sliep niet ( jongste huilbaby) en super actief. Had echt geen tijd ff te sporten
Mijn kind gaat nog niet naar school Nee dat is flauw natuurlijk maar ik ben echt slanker dan voor de zwangerschap. Er is niks mee als je die kilo’s niet kwijt raakt, het ging bij mij ook echt niet makkelijk namelijk. Maar er is ook niks mis mee en ik krijg dat gevoel wel van sommige reacties hier. Leef en laat leven
Ik zat 2 weken na de bevalling (en borstvoeding) weer op hetzelfde gewicht als daarvoor. Niet zo strak echter, want ik sportte niet... maar bij zo'n fit type als zij verbaast het me helemaal niet dat ze snel weer in vorm is. Het verbaast me ook niet als het iemand niet 'lukt' hoor, of als het je gewoon helemaal niks kan schelen. Allemaal prima, je doet maar. Ik kwam vooral kijken in dit topic omdat er zoveel reacties waren terwijl ik over de titel dacht: "Is dat nou echt interessant?" Maar nee. Dus ik ben weer weg
Zo gek is dat niet. Ik was bij beide ook met gemak weer op gewicht, maar kwam dan ook niet meer dan 9 kilo aan en had geen super grote buik, dus die was ook bijna direct weer strak en plat. Grotendeels denk ik geluk dat het in mijn lichaam zo werkt. Wat dat betreft ben ik geboren om kinderen te krijgen, bevalling duurde ook maar 2-4 uurtjes. Als ik niet zo misselijk en daarna hondsmoe zou zijn tijdens de zwangerschap had ik nog wel een paar zwangerschappen gewild, haha.
Ik stond toen nog niet op het schoolplein Maar ja, dat je ze niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn. Ik ken overigens verschillende moeders die razendsnel weer hun oude figuur hadden, sommigen met sporten, maar niet allemaal. Hier kwam het denk ik door de borstvoeding dat het zo rap ging.
Bij de jongste was ik samen met 3 andere moeders zwanger. 2 van de 3 zijn gewoon weer smal/dun en ook best snel.1 gewoon heeft weer haar normale postuur (niet superdun maar ook echt niet flinker te noemen) en ik ben mijn zwangerschapskilo's welleswaar kwijt geraakt maar ik heb ze inmiddels weer gevonden ( eigen schuld,veel te veel gesnoept)
ik heb ook een tweeling, ik begrijp niet hoe ze de tijd kan vinden om te trainen.. Dan denk dat we veel oppas heeft en geen borstvoeding geeft want mn borsten zagen er wel anders uit met een liter moedermelk erin. mijn buik was vreselijk, de eerste keer dat ik in de spiegel keek naar mijn buik was 12 dagen na de bevalling. het moest heel erg bij trekken, brr
Een week na de bevalling was ik lichter dan voor zwangerschap, helaas niet meer zo strak. Alles uitgerekt door tweeling gooi ik het maar op, maar ik sport verder ook niet fanatiek.
Oudste 14 kilo erbij en na 3 weken 16 kilo eraf en daarna zelfs uiteindelijk 4 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Zag ook niks aan m’n buik. Nu bij de tweede wel moeizamer! Minder aangekomen, maar ook minder eraf in 1 keer zonder inspanning. Al zie je dat ook nog steeds niet aan m’n buik. Gaf nu geen borstvoeding en wel wat jaartjes ouder. Maar goed ik weeg 63 bij 1.76 dus mag ook niet klagen. Kan dus best zeker als je al zo sportief bent als zij. Of je er zo blij in de media over moet doen is vraag 2 (-)
Ik lees verschillende keren (waaronder mijn eigen post) dat vrouwen weer snel op hun oude gewicht waren, maar niet meteen superstrak. Daarnaast zie je dat laatste niet echt onder kleren. Ik heb wel een wat lossere huid en een buikje overgehouden aan de zwangerschap maar met kleren aan zie je dat niet. Zelfs in bikini (wel met fatsoenlijke slip) zie je er weinig van. Maar strak ben ik echt niet. En dan... wat is je oude gewicht? Ik was voor de zwangerschap een kilo of vijf te zwaar en erna nog steeds, haha! Ik ben niet dik maar heb rondingen op de juiste plaatsen, om het vriendelijk te zeggen. Net als jij heb ik een enorme hekel aan sporten en nou niet bepaald aan lekker eten. Door de borstvoeding was ik op een gegeven moment nog eens vier kilo lichter maar nog steeds een beetje mollig. Dus dat je snel terug op je gewicht zit wil niet zeggen dat je superslank bent.