Raar verhaal. Eerst wordt ze moeder, dan overlijdt drie dagen later haar zoon en nu een paar maanden later zij.... Erg zielig!
Niet te geloven. Hoorde op RTL+ dat ze nu in veel aanklachten verwikkeld was met over haar baby en zoon en dieetpilllen allemaal rechtzaken. Maar ik denk dat het niet alleen drugs in spel is geweest maar ook dat ze vermoord is. Had niet voor niks een hoofdwond. Het arme dochtertje
Dit is zeker een triest verhaal..ben benieuwd met welk verhaal ze naar buiten komen over de oorzaak! Volgens mij heeft ze uiteindelijk een deel van de erfenis van de miljonair (ex man) gekregen
@ Sorry schaam me diep, maar help me ff.... wie is Anna Nicole Smith ook weer? Naam klinkt bekend, maar ik ken me er ff geen gezicht bijhalen. Erg he! Groetjes Marjo
Hoogblond, enorme borsten! Ooit op allerlei bill boards van de H & M gestaan (was toen een hype...de eerste meen ik....alle bushokjes/abri's werden leeggehaald!) Tikkeltje ordi type vind ik...jojo effect..ene keer dik, andere keer dun. Gaat er een lichtje branden? Kijk anders ff op www.telegraaf.nl staat een foto bij. Liefs Mirre
Ik kan er eigenlijk niets aan doen dan te denken dat het dochtertje misschien zo wel een rustiger bestaan krijgt. Evengoed zal het wel een mysterie van de eeuw worden. Net als marilyn!
Ik zit het net te lezen.... Maareeehh...ik lees nergens iets over een hoofdwond? Trouwens...het dochtertje word geen wees he...ze heeft haar vader nog. En inderdaad denk ik dat ze een rustiger leven krijgt nu....