Anna Nicole Smith overleden

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Raar hoe ze is overleden en heel triets voor die kleine meid van haar.

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik heb er zo mijn bedenkingen bij hoor! Volgens mij is het moord! Zoals al eerder gezegt, ze was in zoveel rechtzaken verwikkeld! En die man die zegt dat hij de vader is, heeft vandaag een spoedaanvraag gedaan bij de rechtbank voor een DNA test...ze is nog geen 24 uur dood!
    Beetje vaag allemaal...maarja ze was altijd al vaag!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien was het wel zelfmoord, geloof dat ze nogal eens onder invloed was, en volgens mij was ze ook nogal labiel.

ook was ze nogal marilyn monroe lookalike bezig, dus wie weet....

ik vind het voor het kindje zielig, maar om eerlijk te zijn, vond ik het kind al zielig, met zo`n moeder met zo`n wispelturig leven.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    De eerder vermelde hoofdwond is inderdaad helemaal niet bewezen. Ze doen nu een autopsie en dan komen ze met de doodsoorzaak. Er is dus nog helemaal niks bekend op dit moment. Wel grappig hoe snel de verhalenstroom zo op gang komt!

5. annie3030

annie3030 Lid

6 feb 2007
    23
    0
    0
    de liefste mama van de wereld zijn
    katwijk aan zee (zh)
    zal me niks verbazen dat het zelfmoord of moord is geweest ! dit verhaaltje heeft een staartje

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Hier op elke Amerikaanse nieuwszender was het gisteren gelijk breaking news hoor! Alle beelden van haar werden weer naar boven gehaald en over het hoe en waarom het gebeurd zou zijn! Al die ophef, echt belachelijk gewoon en dat speculairen gelijk, pfff!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Volgens mij is het gewoon een publiciteits stunt!

Of in scene gezet, gezien ze zo vreselijk veel nega aandacht kreeg de laatste tijd...

Denk aan dat hoogblonde meisje van de film Poldergeist, of onze eigen Petje Pietamientje!

8. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is dat meisje van de Poltergeist dan niet echt dood!? Ik heb dat nou nooit helemaal begrepen!

Of ze doet idd Marilyn Monroe na, alleen dan heeft ze het wel drie jaar te laat gedaan, want MM is maar 36 jaar geworden!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat meisje is toch echt dood? nierziekte toch?

Ik denk in dit geval aan moord.. volgens mij is haar zoon ook vermoord..
    raar iets hoor.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

nou denk niet dat dit in scene is gezet. en positieve aandacht heeft ze eigenlijk nooit echt gehad. heeft ze dat zelf ooit gewild? de manieren waarop ze aandacht vroeg waren nou niet echt positief te noemen.

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    'Drugs werden Anna Nicole fataal'
    door onze redactie
    AMSTERDAM - Anna Nicole Smith zou zijn overleden aan een overdosis. In de hotelkamer waar zij bewusteloos werd aangetroffen, is een 'dodelijke cocktail van drugs' gevonden.
    Dat meldt de Daily Mail vrijdag. Ook heeft de politie tal van medicijnen gevonden. Een autopsie zal binnen een paar uur worden uitgevoerd op het lichaam van Anna Nicole, om de doodsoorzaak vast te kunnen stellen.

Bron:www.telegraaf.nl

....dacht al zoiets dat het met drugsgebruik te maken had.
    De vraag blijft alleen...een ongeluk? zelfmoord? of misschien wel moord? Persoonlijk dat ik het 2e.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zowel het hoogblonde meiske van Poldergeist en PetjePietamientje leven nog hoor.
    Nog niet zo lang geleden was ze op tv.

Het meisje zou eerst door zeer mysterieuse omstandigehden *verdwenen* zijn, dit bleek dus wel een publiciteit stunt en kort daarop werden zowel het meisje als haar familie door fanatieke aanhangers van het geloof gestalkt zijn.

Hierop is dus besloten haar te laten *sterven*

Wat er met onze anna is gebeurd...geen idee...

13. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Wel een beetje raar dat zowel haar 20 jarige zoon aan overdosis combi van verkeerde drugs is overleden en nu zijn dan ook.
    en die man die claimt de echte vader van haar dochtertje te zijn is ook beetje vreemd direct na haar dood naar de rechtbank te stappen. Zit hij er niet misschien achter? Ik bedoel ze is natuurlijk wel stinkend rijk en wie is dan de erfgenaam? Juist haar dochtertje!

14. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Zal wel met het geld te maken hebben:

eerst zoon uit de weg ruimen,daarna haar...en dan blijft dat kleine hummeltje over....die kan toch niets doen.

En ohja, de 2 vaders die zullen vechten om wie er nou de vader is........en blijkbaar recht heeft op de vele miljoenen?

hoezo speculeren? :rolleyes:

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Quote:
    Anna Nicole Smith zou zijn overleden aan een overdosis. In de hotelkamer waar zij bewusteloos werd aangetroffen, is een 'dodelijke cocktail van drugs' gevonden.

Dan heeft zij deze dus niet genomen als de dosis dus nog in de kamer lag! Volgens mij is de autopsie nog niet bekend gemaakt.

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Of juist wel...als een ander het haar toegediend zou hebben was de kasn op vingerafdrukken groot he?
    Hoewel...waarschijnlijk is alles tot in de puntjes geplanned...moord of zelfmoord...

17. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik zou zeggen google ff haar naam en er gaat een wereld voor je open :( :( :(

18. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Zouden de kinderen van haar ex man er achter zitten...hij had hun ook onterft (hij was millionair) en alle fortuin aan haar nagelaten...
    Arm babytje de kinderen zijn wederom altijd de dupe!

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

hmmm kweet het niet, het blijft een beetje vaag. Ben erg benieuwd wat er nu gebeurd is.

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wil nou iedereen vader van het kind zijn ofo dit vond k net :(

Prins vader van kind Anna Nicole Smith?

AMSTERDAM - Prins Frederick von Anhalt, de echtgenoot van actrice Zsa Zsa Gabor , heeft in een interview onthuld dat hij een liefdesrelatie heeft gehad met de afgelopen week overleden Anna Nicole Smith. Ook beweert hij dat het best zo zou kunnen zijn dat hij de vader is van de vijf maanden oude Daniellynn.

De voloptueuze blondine werd op 8 februari bewusteloos aangetroffen in een hotelkamer in Florida. Pogingen om haar te reanimeren, waren tevergeefs. Anna Nicole overleed op 39-jarige leeftijd in het ziekenhuis.

snap t nie meer haha

Deel Deze Pagina