In de editie van Shownieuws vrijdagavond laat heeft haar lijkschouwer vermeld geen enkel spoor van drugs te hebben gevonden. Ze is gestikt in haar eigen braaksel, nadat ze een kalmeringsmiddel voor kinderen had ingenomen. Altijd maar die vooroordelen over die drugs..... Daarom......ZOU ze zijn overleden aan, dus NIET zeker wetende..... is dat bericht geschreven.
mmm kwestie van tijd voor de samenzweringstheorieen naar voren komen.. tuurlijk is ze vermoord....en tuurlijk is die zoon eerst vermoord....anders had hij die 100 miljoen geerfd....als zij eerder was gegaan.. nu die baby nog....maar babies vermoord je niet.. die zal wel een naar ongeluk krijgen of zo als ze twaalf of zo is.. er is gewoon teveel geld mee gemoeid joh... durf te wedden dat de vader van het kindje, de advokaat van A.N.S. over een tijdje ook spoorloos verdwijnt... Aoife
zo ging het ook met marylin monroe...omdat zij de kennedy's heel goed kende... en diana....omdat zij heel goed omging met dodi.. er zijn gewoon te vage omstandigheden...te veel geld of status mee gemoeid.. ben ik effe blij dat ik maar een simpele burger ben..hahahahahah Aoife
het feit dat het vaag word, komt doordat iedereen gaat verzinnen wat er mischien gebeurd kan zijn. zoals hier. en wanneer je als simpele burger dood word gevonden, word er ook niet direct naar buiten gebracht wat er gebeurd kan zijn. eerst word de familie op de hoogte gebracht, nadat er autopsie verricht is. (dit duurt ook een paar dagen) de buitenwereld is dan allang aan het speculeren gegaan. (ook bij simpele burgers)
Ik hoorde geloof gisteren op de tv dat er nog een vader is dus dat zouden nu drie vaders zijn van het kleine meisje. Ze heeft geld van die rijke oude man geerft en dat is een doel om iemand te vermoorden denk ik geld geld geld. Ik ben even de naam kwijt van de persoon die niet wist wie ze was kijk maar op alle zenders komt elke dat wel iets over haar op vandaag op RTL+ (duitse zender) was weer een heel verhaal over haar leven. Ik denk niet zelfmoord ze was zo blij met haar dochtertje. Weet je wat ik wel erg vindt nu ze dood is begint haar moeder vanalles te vertellen ze was zwaar aan de drugs waarom heeft ze dan geen aktie ondernomen als politieagente? Maar we hopen dat er snel uitleg over komt. Dat gissen is ook niks. Over dat meisje van Potergeist zou toch overleden zijn aan een soort van koortsaanvallen ziekte dat ze ineens hoge koorts kon krijgen dat haar fataal is geworden. Wist neit dat piet vitamientje dood was. Zo kom je nog iets te weten hier op de site. Wolvin
Ik vind het ook heel erg dat ze nu ineens als een zware junk word afgeschilderd. Niemand weet hoe haar leven was privé, dus wie zijn wij dan om daar een oordeel over te doen. Ik vond haar ook een mooie vrouw om te zien, iemand die op zoek was naar geluk en het gevonden heeft toen ze haar dochtertje kreeg. God weet wat er gebeurd is.....
hahaha! Mee eens. De bron (de telegraaf) zei mij al genoeg! Dan weet je dat het gewoon niet correct is!