we hadden eigenlijk al een naam gekozen. maar me vriend begon te twijfelen en nu begin ik ook weer te twijfelen. dus we zijn weer terug met namenlijstjes begonnen. we zijn benieuwd welke jullie zouden kiezen.
Wow moeilijk! Zitten een hoop mooie bij. Ik heb toch gekozen voor Noah; vind ik een klassieke, internationale mooien aam, net als Emily!
Collin - Vind ik helemaal niet mooi. Ik ben niet de grootste fan van Engelse / Engelsachtige namen, maar sommigen (ook in dit rijtje) vind ik juist wel leuk. Collin heb ik juist nooit leuk gevonden. Vind de naam te Engels en gewoon niet mooi klinken. Noah - Wel ok, maar vind het een gekke naam voor een volwassen man. Ik vind het ook meer een meisjesnaam. Beetje soft. Ryan - Niet mooi, klinkt naar mijn idee zeurderig. Jesse - Wel leuk, maar niet zo in combinatie met Emily. En ik ga dan ook twijfelen, is het 'jessuh' of 'djessie'? Lucas - Leuk, maar wel erg populair.. En in combinatie met Emily: is het 'luukas' of 'loekas'? Tygo - Vind ik helemaal niet mooi. Vind het een 'harde' naam die helemaal niet fijn klinkt en geen fijne associaties oproept. Ik denk meteen aan wat klierderige kinderen.. Mason - Leuk, origineler dan Jason, al vind ik die persoonlijk wel leuker. Leuk af te korten tot Mace/Mees. Klinkt fijn, staat mooi. Liam - Wel ok, Emily en Liam klinkt alleen een beetje gek omdat ze op elkaar aansluiten (ly-li). Devin - Leuk. Origineel, niet moeilijk uit te spreken, geen rare 'bijsmaak'. Fabian - Vind ik niet mooi. Vind de naam te bekakt. Ik vind Noah, Lucas, Mason en Devin het leukst uit het rijtje, hier is mijn top 10 van de namen: 1. Devin 2. Mason 3. Lucas 4. Noah 5. Jesse 6. Liam 7. Ryan 8. Fabian 9. Collin 10. Tygo Hopelijk heb je wat aan mijn meningen! Succes!
Mooie namen staan erbij! Ik heb Fabian gestemd. Jesse en Lucas vind ik ook erg leuk. Devin vind ik persoonlijk een vreselijke naam, lijkt te veel op Devil.
HIer nog even mijn uitgebreidere reactie Collin - Op zich leuk, maar minder klassiek dan Emily. Noah - Erg mooie naam! Internationaal, klassiek en mooi, net als EMily!! Ryan - Ook erg leuk!! Maar vind hem van een heel andere categorie (veel hipper, minder een classic zegmaar) dan Emily Jesse - Hele mooie naam! Maar ben het met bovenstaande eens dat het verwarring qua uitspraak kan uitlokken in combi met Emily. Dus vandaar dat dit in dit geval niet mijn eerste keus is. Lucas - Geweldige naam ook, maar zelfde als JEsse. Tygo - Helemaal niet mooi, erg hard klinken en past niet bij Emily. Mason -Wel mooi, maar te engels voor een HOllands kindje i.m.o. Liam - Ook mooi, maar op een of andere manier vind ik het niet bij Emily aansluiten. Beter: William. Devin - Vind ik helemaal niet mooi Fabian - Erg leuk!! Misschien net niet internationaal genoeg naast de naam van je dochtertje Misschien WIlliam nog een optie? Vidn ik geweldig! Of James?
Devin-Devil nee dus ryan kan ook een meisjesnaam zijn tyg, harde g mason- maison liam mwah Lucas, Jesse en Noah zijn leuk, ik heb Collin gestemd origineel en past leuk bij Emily
we hebben er een paar weggestreept. op dit moment hebben we de volgende namen nog op het lijstje: Collin Noah Jesse (wel nederlandse uitspraak) Mason Tygo we zitten nu met het probleem dat we beide al deze namen erg mooi vinden en eigenlijk niet kunnen kiezen. haha
Yes, mijn favoriet (Noah) staat er nog tusse!! 2. Jesse 3. Collin 4. Mason 5. Tygo vind ik (bij Emily) echt niks
Staan leuke namen tussen. Maar ik vind Noah echt de mooiste!! Welke had je in eerste instantie gekozen dan?