Beide niet mijn smaak, maar ik heb op Eloise gestemd omdat ik dat véél mooier vind dan Josephine en ook véél mooier bij Anna. Ik zou er eerder Anna & Loïs van maken. (Maar ik houd erg van korte namen, en ik gok dat jij Loïs misschien wel helemaal niks vindt ).
Ik vind Loïs wel mooi hoor! Ik vind heel veel korte namen erg mooi, zoals Luna, Mila, etc, maar om zelf echt te gebruiken vind ik de langere toch mooier!
Thanks! Kom niet zo vaak op dit gedeelte van t forum, maar kom ff terug om te spieken of je er al uit was...
Als je zou willen kiezen voor Eleonore Isabella.. Waarom dan niet: Anna & Nore/Nora Maar uit je keuzes.. Ik vind Fiene het leukste als afkorting van Josephine (Josephine zelf veel te lang naast Anna) en anders bijv. Anna & Lize/Lise ipv. Eloïse? (Vind Eloïse overigens wel een erg mooie naam, maar ik vind het niet zo in combi met Anna, vind die dan zo gewoon overkomen ernaast )
@Dramaqueentje nou nee haha! De poll staat gelijk XP Ik neig naar Josephine, vind ik zon' mooie chique koninklijke naam net als Anna! Eloise ook maar ja.. Wie weet krijg ik ooit wel 3 dochters in totaal, kan ik ze alle 3 gebruiken ! STaat wel mooi met z'n 3en vind ik: Anna, Josephine en Eloise! @AngelaK Thanks, maar dat vind ik echt niet mooi. Ik zoek echte koninklijke namen en dan ofwel Nederlands of Frans @Nina4 Thanks! Nora vind ik helaas niet mooi Zo heet een hele oude tante ook al, overigens . Fiene zou ik zeker als nickname gebruiken, maar ik vind een lange naam juist heel mooi verder, ik houd echt van Gooische namen zeg maar XP Lize vind ik ook een leuke nickname voor Eloise. En met Anna heb ik juist wel een koninklijke en geen gewone associatie XP Komt misschien wel door de Anna van prins MAurits