annabel : ik hoop dat je een super mooie en romantische dag hebt vandaag. Als het bij jullie net zo'n weer is als hier (mooi zonnetje) kan het al helemaal niet meer stuk! Geniet ervan
Jullie huwelijk begint al met stralend weer, als dat geen voorteken is....... Geniet ervan, laat alles op je afkomen en dan hebben jullie er weer een mooie herinering bij. En ik sluit netjes achteraan in de rij voor jullie foto's doeggg
Gefeliciteerd met jullie trouwen! Hopelijk heb je net zulk mooi weer gehad, als dat het hier in Nederland was. Ik wens jullie een heel mooi, lang en gelukkig leven, samen met jullie kindjes!
Ik moet jullie ook nog feliciteren Van Harte GEFELICITEERD!!!!! Nog een heel lang en gelukkig leven gewenst met zijn allen.
amaai wat een verrassing! aan iedereen bedankt voor de felicitaties, k moe zeggen zoiets had ik niet verwacht..April mama's uitgebreid verslag volgt nog met vele foto's! Het was een mega prachtige dag wel enorm vermoeiend maar eentje om nooit te vergeten Ik heb al een fototjes doorgemaild gekregen van vrienden van ons zodra ik er meer heb komen ze zeker op de site. Nu ga ik me klaarmaken want vertrekken straks voor 3 daagjes naar luxe hotel aan zee even ontspannen want we kunne het goed gebruiken. Nogmaals bedankt en tot later en veel kijkplezier Annabel en Frederik Janna en Janis xxxx
Meid, van harte gefeliciteerd aan jou en je echtgenoot! Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Nu lekker genieten van je tijd saampies, meid!