Juliette, absoluut. De naam isabeau snap ik ook niet. Om dezelfde reden als op de vorige pagina vermeld. Beau is een bijvoeglijk naamwoord dat alleen voor mannelijke personen of zelfstandige naamwoorden kan slaan.
Julliette of Isabeau. Vrolijk en vrouwelijk en netjes Alle Fleur / Fleur-combi's vind ik echt ontzettend kak...
Fleur En anders Juliëtte. (Uitgang -beau is al genoemd, daarom valt Isabeau voor mij af. Isabel(le) vind ik wel heel leuk. Anne-Fleur vind ik te lang en te 'hockey'.)
Ik vind ze allemaal mooi maar ipv isabeau zou ik voor Isabelle gaan. Juliette vind ik de leukste naam
Juliette! Isabeau vind ik echt verschrikkelijk, net alsof er twee dingen lukraak achter elkaar geplakt zijn. Isa alleen, of Isabelle/a vind ik dan wel weer leuk.
Mee eens. Juliëtte vind ik een mooie naam, maar de Juliëtte uit mijn klas werd op de middelbare school steevast Jullieslet genoemd, dus daar zou ik niet zo snel voor kiezen. Ik zou dus voor Fleur gaan.
Snap ik ook nooit zo. Buiten dat vind ik het gewoon geen leuke naam, Isabella wel, Julie of Juliette ook.
Juliette! Prachtige naam, als het aan mij had gelegen had DL zo geheten, maar VL vindt het echt een verschrikkelijke naam .
En hier ben ik het ook mee eens. Onze DL heeft nu Isabelle (en daar ben ik ook nog steeds heel erg blij mee )