Tips gezocht voor (gratis) uitjes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lm2, 29 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Wie heeft er leuke tips voor (gratis) uitjes? Met een hele zomer in het vooruitzicht kunnen we vast allemaal wel wat tips gebruiken!

Ik zoek zelf met name activiteiten in/rondom Utrecht(stad) / Gelderland en/of Noord Limburg die leuk zijn voor 2 à 3 jarigen.

Als topicstarter zal ik zelf ook met wat tips komen:
    Net niet meer in de provincie Utrecht maar goed te rijden, niet gratis maar wel leuk - Avonturenboerderij Molenwaard

Beek, Gelderland en gratis - Kabouterroute

Broekhuizen, Limburg, klein prijsje en je houdt er wat lekkers aan over - Blue Berrie Hill

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    In principe is Harms Hoeve in Malden gratis. Erg leuk voor de genoemde leeftijd. Maar ze willen wel vaak de dieren eten of drinken geven, daar betaal je wel voor.

Lm2 vindt dit leuk.
  3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    Roeffen mart speeltuin in grubbenvorst zeker een lange middag te vertoeven, geen horeca aanwezig soms rijdt er een ijskar

speeltuin bij eendenmeer in bergen en dan tevens lekker wandelen in maasduinen

klimmklauter bos boskoel bij sluis van well

Lm2 vindt dit leuk.
  4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier gaan we in utrecht naar de torteltuin (speeltuin speciaal voor 0-7 jaar), daarna picknicken in het griftpark, vervolgens nog ff bij de grifstede beestjes kijken en als we zin hebben nog een ijsje halen bij roberto gelato.

de pyramide van austerlitz

geertjes hoeve

henschotermeer is helaas betaald tegenwoordig :(

de boswerf in zeist staat nog op mijn lijstje

Lm2 vindt dit leuk.
  5. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.605
    1.732
    113
    Wat uit de richting.. maar speelpark de Splinter in Eindhoven (met zwembad) en ik vond van Horne Hoeve in Weert ook leuk. Laatste is wel gratis toegang, maar consumptie is verplicht.

Lm2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina