Wie heeft er leuke tips voor (gratis) uitjes? Met een hele zomer in het vooruitzicht kunnen we vast allemaal wel wat tips gebruiken! Ik zoek zelf met name activiteiten in/rondom Utrecht(stad) / Gelderland en/of Noord Limburg die leuk zijn voor 2 à 3 jarigen. Als topicstarter zal ik zelf ook met wat tips komen: Net niet meer in de provincie Utrecht maar goed te rijden, niet gratis maar wel leuk - Avonturenboerderij Molenwaard Beek, Gelderland en gratis - Kabouterroute Broekhuizen, Limburg, klein prijsje en je houdt er wat lekkers aan over - Blue Berrie Hill
In principe is Harms Hoeve in Malden gratis. Erg leuk voor de genoemde leeftijd. Maar ze willen wel vaak de dieren eten of drinken geven, daar betaal je wel voor.
Roeffen mart speeltuin in grubbenvorst zeker een lange middag te vertoeven, geen horeca aanwezig soms rijdt er een ijskar speeltuin bij eendenmeer in bergen en dan tevens lekker wandelen in maasduinen klimmklauter bos boskoel bij sluis van well
Hier gaan we in utrecht naar de torteltuin (speeltuin speciaal voor 0-7 jaar), daarna picknicken in het griftpark, vervolgens nog ff bij de grifstede beestjes kijken en als we zin hebben nog een ijsje halen bij roberto gelato. de pyramide van austerlitz geertjes hoeve henschotermeer is helaas betaald tegenwoordig de boswerf in zeist staat nog op mijn lijstje
Wat uit de richting.. maar speelpark de Splinter in Eindhoven (met zwembad) en ik vond van Horne Hoeve in Weert ook leuk. Laatste is wel gratis toegang, maar consumptie is verplicht.