Oei, ik groei?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanHind, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik lees heel vaak over van die hangperiodes/sprongetjes (zoals ze ook in 'Oei, ik groei' beschreven staan). Nou is Hind morgen 7 maanden en ik kan me geen hangperiode herinneren. Ze is weleens een dagje vervelend (en dan heb ik het over een uurtje meer huilen), maar verder nooit. :confused: Druk ik het vakkundig weg, of hebben sommige kinderen er gewoon geen last van?

2. Niet meer actief

Astrid heeft er ook nauwelijks last van hoor. Vaak een dag of misschien 2. Eigenlijk nu pas met 15 mnd lijkt het wel langer te duren. Maar veel kids hebben een week of langer die periodes

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    In het begin had lars er ook geen last van. Pas rond de 7 maanden begon het. Maar wel in alle hevigheid haha.

4. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Het schijnt dat kinderen di van zichzelf al erg druk zijn er meer last van hebben dan andere kinderen.

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sommige kinderen hebben er geen last van. Giulian merkte je ook niet op dat ie in zo'n fase zat, maar de laatste fases zijn nu wel te herkennen, hoor.

Misschien heb jij je uk al vaak in handen (dat is namelijk een truuk om ze zoet te houden) en zeurt ze dus niet om meer aandacht en liefde?

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Vind het wel een makkelijk boek, als Ewout zich niet super voelt kijk ik er in en dan zie ik meteen, oh een sprongetje! Maar gelukkig heeft hij er nooit zoveel last van.
    Heb het boek toen ik zwanger was gekocht in Batavia Stad heel goedkoop. ;)

7. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Leuk, zoveel reacties. :D Ik kan dus nu van alles verwachten, blijkbaar. :) Ik ben benieuwd. Overigens houd ik Hind helemaal niet snel in handen, juist niet. Ze ligt heel veel in de box en kan zichzelf ook heel goed vermaken. Maar ik ben benieuwd, ze is nog maar 7 maanden oud, er kan nog altijd van alles gebeuren. :)

Deel Deze Pagina