Ha meiden, word nu al een paar dagen wakker met vreselijke hoofd- en rugpijn en ben ook nog eens misselijk en loop veel naar de wc.Hoort dit er ook allemaal bij of is het dat er een griepje aan zit te komen.Het lijkt zo erg op mijn dagen als ik normaal gesproken ongi moet worden. Weet iemand dit?Hoop iig niet dat het een griepje is of een flinke verkoudheid.Zie mezelf al liggen met flinke weeën en met een vreselijk verstopte neus,hoestbuien en koppijn!
misschien een buikgriepje,misschien iets verkeerds gegeten,misschien voorweeën,hoelang ben je al zwanger? ik zou de verloskundige even bellen anders.... succes ermee!
het kan ook dat je bloeddruk te hoog is. Ik was deze week op controle toen was mijn bloeddruk opeens een stuk hoger en toen vroegen ze mij of ik de klachten had die jij omschrijft en dat was zo. misschien toch even extra controle doen.
Hier werd ik ook al 2x wakker met hoofdpijn en een niet lekker gevoel. Ook vaak naar de wc. Vanochtend wakker geworden met keelpijn, loopneus. Verkouden dus kan dus ook een verkoudheidje zijn. Hoop dat het idd snel weer over is, want als je je rot voelt van de verkoudheid en je moet bevallen lijt me idd niet echt lekker. Maar misschien ben je zo bezig met bevallen dat je je verkoudheid zeg maar vergeet.
Ha meiden, bedankt voor jullie antwoorden.Ben momenteel hondsberoerd van de verkoudheid,dus dat was het... Nu mag de bevalling ook nog wel even op zich laten wachten,hoor,want zo bevallen lijkt me verre van een pretje...