Cryo ontdooiing - duimen jullie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Zuske, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag wordt ons cryootje ontdooit en is het wachten op een verdere deling. Als het goed gaat morgen de terugplaatsing.

Duimen jullie voor me? Ben zzzzenuwwwwachtigggg

2. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ik duim met je mee, spannend!

3. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Vogel.
    De kliniek heeft net gebeld, het eerste cryootje wat ze hebben ontdooit is niet echt een topper (denk dat ze het net geen misbakseltje noemen :) ) dus belde me ze op of ze nummer twee ook mochten ontdooien. Tuuurlijk.

Dus morgen een tp van in iedergeval één stumpertje en misschien nog één exemplaar. Daarna zijn de cryo's op en stopt ons MMM avontuur.

Maar, niet getreurd want we hebben al het leukste kindje van de wereld!

:D

4. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb net gebeld voor onze TP...Zondag gaat die van ons uit de vriezer en dinsdag TP.
    Ik ben ook best gespannen. Wij hebben er nog 2, maar als er 1 niet goed ontdooit, gaat de andere ook de vriezer uit.

Succes jullie!

5. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Roos,

Voor jou zondag en de dagen erna dus weer spannend.
    Toch blijft het een zenuwslopend avontuur. Ben benieuwd hoe ik dit keer de wachtweken door ga komen. Waarschijnlijk heel veel op zwangerschapspagina zitten ;) en dr. Google raadplegen.

Ik ga daar nu maar alvast mee beginnen... Eens googlen op "lage kwaliteit embryo en toch zwanger" :)

Fijne avond!

6. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hey Zuske!

Jij hebt vandaag je TP, spannend!! Ook een mindere kwaliteit embryo heeft een kans. Wij hebben ook wel TP's gehad van een mindere kwaliteit. Helaas geen zwangerschap, maar op het forum las ik genoeg verhalen van wel een zwangerschap. We moeten onze kleintjes niet meteen opgeven :)

Ik ben heel benieuwd welke kwaliteit wij terugkrijgen dinsdag...Heb ook topkwaliteit emmies teruggekregen zonder resultaat, dus het kan weer alle kanten op.

Zorg goed voor jezelf en je emmie.

xxx

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    En hoe is het gegaan met je eskimotjes?

Hopelijk gooit er minimaal 1 de ankertjes uit.

8. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Nou én cryo is binnen, de andere "ons misbakseltje" kwam niet verder dan 4 cellen was dus gestopt met delen. Dus, nu begint de ellende weer :D
    Wachten, wachten, wachten. Je zou denken dat ik na 7 X verse IVF pogingen en tig cryo terugplaatsingen wel de zen-master himself zou zijn. NOT.
    Wel scheelt het bergen dat onze kleine er is, het wanhopige verlangen is weg. Ik ben al mama. Maar daardoor weet ik ook hoe ongelooflijk leuk het is, hoe uitputtend ook, maar vooral dat moederschap het aller aller mooiste is wat er op aarde is. Echt, ik zou het liefst moeder zijn van een groot rumoerig gezin maar dat gaat niet gebeuren. Het is genoeg geweest na deze tp. Jaren van verlangen is al bekroond en nu is het tijd om met zijn drietjes te gaan leven! Echt leven!

En heeeeel misschien is dit kleine klompje cellen ons tweede kindje in spé...

9. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik hoop zo dat je embryootje blijft plakken en uitgroeit tot een mooie baby!

En zen wordt je nooit denk ik. Ik vind het doodeng om weer die wachtweken in te gaan, terwijl ik ook al moeder ben. Je wilt iets zo graag en je hebt gewoon elke keer weer een kans dat het lukt, maar toch mislukt het dan weer. Dat is gewoon een terleurstelling.

Broedse in ieder geval!

10. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos, veel good vibes voor morgen tijdens je cryo tp!

ik duim

11. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Dank je Zuske :) Ik vind het weer heel spannend.

Hou me op de hoogte van je broedsel.

xxx

12. Roos25

Roos25 Niet meer actief

De rit naar DD viel mee. Dr S was relaxed en hij vond het een mooie, goeie embryo. Op het moment van TP was hij 8-cellig. Hij is vroeg teruggeplaatst, dus die deelde goed.

Nu maar hopen op succes en de ellendige wachtweken zijn weer aangebroken.

13. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Roos! 8 cellen is prima.
    Was mijn cryo bij tp ook. Wanneer mag jij testen?

Ik vind het toch weer spannend allemaal, zal dus vast weer vroeg gaan testen... Jaaaahaaaa, stom stom stom ik weet het :D

;);)

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Roos en Zuske, veel succes met de wachtweken! :) Hopen op een leuke uitslag.

15. Roos25

Roos25 Niet meer actief

@ Jordan: dank je wel. Idd hopen op positief resultaat.

@ Zuske: ik ben ook een vroegtester. Je schiet er niets mee op, maar ik kan het gewoon niet laten. Twee weken na TP haal ik echt niet hoor. Bij alle andere TP's was ik al lang en breed ongesteld. Met 2x een dieptepunt op dag 8 na TP. Ik ga testen rond mijn vermoedelijke ongesteldheidsdatum. Ik doe mijn TP's in eigen cyclus, zonder hormonen.

16. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Een beetje laat :-D maar ik duim voor een super plak beeb! Gooit wat pattex lijm ;)

17. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank @frummelk, ik heb ooit eens een tube bisonkit meegenomen naar de Tp... De Belgen konden er maar matig om lachen, ik wel :D

Roos, jij bent nog een keurige vroegtester, ik test met de dipstick testjes al vanaf de tp. Eerst om te zin of de pregnyl er nog in zit en daarna om te speuren naar super vage lijntjes. Ach, een mens moet toch wat in de ww!

:)

18. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hahahaha, wat een goeie om kit mee te nemen! Ik zou me kapot lachen als een patient zo binnen zou komen.

Oei, jij bent idd een vroegtester. Dat durf ik niet. Ik heb de vorige TP een vage positieve test gehad, die resulteerde in 4 dagen overtijd en geen zwangerschap. In die overtijddagen, was de test negatief geworden.
    Nu zit ik alweer met een naar binnen gekeerd oog, te letten op krampjes ed. Bah, ik wilde wel eens gewoon "vergeten" dat ik een TP heb gehad.

19. cybell

cybell Niet meer actief

Ik duim voor je :D
    WIj hebben ondertussen al 2 cryo tps gehad, beide goed oontdooid! Misschien geeft je dat hoop :)

20. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi meiden,

omdat ik een notoire vroegtester ben heb ik nu hier dus al een rits gebruikte testjes liggen. Ik test standaard de eerste dag na de tp, dan weet ik zeker dat de test namelijk positief is door de pregnyl. Zo ging het dus eigenlijk de hele week. Tot gisteren. De test witter dan wit. Omo wit.

Maar *tromgeroffel aan* vandaag zie ik heeeeeeeel in de verte en zonder loep :D een streepje. Dus een paar keer getest. Zien jullie het ook?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina