Nee, niet helemaal eraf. Een halve maan eruit aan de zijkant. Zag ik gister toen verband eraf ging, daar voor bloedde t te erg Met visite kletsen en ondertussen sinaasappelschillen heel snel fijn snijden gaat niet samen
GEFELICITEERD!!!!!! Fijne avond nog, (volgend jaar weer met tien HELE vingers.....) Als stiekeme meelever/meeleser van de Babyrinthsoap ook gefeliciteerd voor Nynke en Taliaa! Wel jammer dat jullie ermee zij gestopt zeg, mijn avonden zijn een stuk saaier geworden....
ooo Anne! SORRY! veeeeeeeeeeeel te laat.... maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Enne alvast veel plezier voor komende dagen......!! lekker genieten van jullie welverdiende vakantie! Enne hoe is het met je vinger? auwwww klinkt behoorlijk pijnlijk zeg!
heeey meiden!! is weer ff geleden! Maar Anne hoop dat je een fijne vakantie hebt (gehad)?? Leuke en gezellige dagen! Murphy hoe waren jullie feestdagen? Bijzonder he een eerste kerst met kleine! Hier was alles heel gezellig en erg druk..... Verder blijft alles spannend. De kleine komt binnen nu en 4 a 5 weken (4 weken met inleiden en vaginale bevalling) en 5 weken met KS. Ze vermoeden KS vanwege alle complicaties ,maar daar gaan we over 2 weken een definitieve afspr over maken. Best spannend allemaal! Ben ook erg onrustig moet ik zeggen..... Verder alles een beetje tzelfde ..... suikers schommelen behoorlijk en antistoffen stijgen weer hard. maar alles is onder controle. Verder met mezelf gaat het goed! Ik heb energie en voel me goed. Hoop dat alles goed met jullie gaat!!
Ella: wat fijn dat je je ondanks alles toch nog zo goed voelt goed om te lezen! Dus de kleine komt wel ruim voor E's verjaardag dat lijkt me ook wel prettig. Wij hebben een leuke week gehad en vandaag hoefde ik onverwachts maar een half dagje te werken Ik heb het al ruim een week zo in en in koud steeds en gister bedacht ik me ineens dat ik dat ook had toen ik net zwanger was van Melle. Dus kreeg even hoop, maar bedacht me dat ik net na mijn verjaadag, de 20ste geloof ik, nog negatief had getest. Ik wilde even het zekere voor het onzekere ivm lekkere drankjes met de feestdagen Dus volgens mij kan ik niet zwanger zijn. Ik ga trouwens 1 maart het ziekenhuis bellen voor een afspraak. In januari en februari nog even flink aan mijn lijf werken, die twee maandjes zijn vast snel voorbij en dan hopelijk wat meer actie, want het gaat steeds meer kriebelen maar zonder eisprong kan het blijven kriebelen tot ik een ons weeg Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Wij gaan naar mijn ouders. Die hebben driedubbel glas en rolluiken, dus hopelijk slaapt melle lekker door Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi 2013!
Anne: weer terug van vakantie? Lekker uitgerust en kerst gevierd? Plannen vanavond, nou nee, eigenlijk niet echt. Lekker met zijn drietjes op de bank ( mannetje is 's avonds altijd wakker tot elf uur...) en wat lekkere hapjes ongeslagen. Beetje cabaretiers kijken op tv. We hebben ook dubbel glas en rolluiken, dus ik verwacht niet dat mannetje last zal hebben van het vuurwerk. Hond is gelukkig ook niet bang, alleen de katten moeten natuurlijk wel binnen blijven vanavond, dat zullen ze wel niet zo fijn vinden, maar goed, het is voor hun eigen bestwil. Wow, wat een geweldig, overweldigend jaar was 2012! In januari vorig jaar mijn allereerste echte positieve zwangerschapstest, nu een heerlijk vrolijk kereltje van ruim drie maanden. Had ik jullie al verteld hoe leuk hij is??? Hihi, ik bedacht me opeens dat hij in 2013 op vrijdag de dertiende september 1 jaar wordt! Manlief heeft een staatslot gekocht voor vanavond, de caissière keek een beetje vreemd toen hij om eindcijfer 13 vroeg......tja, het is ons nieuwe geluksgetal! Anne, heb eigenlijk de pil nog geslikt na de zwangerschap? Ik zou over een maandje of twee ook aan de pil moeten, want mijn lijf doet raar en ik heb weer geen cyclus natuurlijk, maar ik wil ook niet de pco verergeren door weer aan de hormonen te gaan eigenlijk. Tegelijktijd is het natuurlijk wel goed om af en toe even " opruiming" te houden in mijn lijf. Twijfel, twijfel! Ella: hoe gaat het? Je gaat toch nog wel zwanger het nieuwe jaar in? Spannend, over een paar weken is het zover! Wat vindt E van de dikke buik en de babyspulletjes?
Murphy: en heeft ie idd lekker dooregeslapen? Melle wel in de auto mee naar huis om half twee en weer verder geslapen tot kwart voor negen Jaaaa, 2012 was een topjaar voor jullie! Maar dit jaar wordt ook prachtig met jullie mooie mannetje. Ongetwijfeld. Ik ben na mijn bevalling wel ruim twee weken aan de pil geweest. Was volgens mijn gyn juist goed als je pco hebt. Maar het beviel me niet, niet meer gewend aan die hormonen. Ik werd er heel opvliegend van. Dus gestopt Had gister wat raars; ik bleef het zo koud houden, echt vreselijk!dus toch maar de test die ik nog had liggen gedaan. Is ie gewoon positief ik naar kruidvat voor zo'n digitale en die zei 'niet zwanger' in de war, dus nog een kv 2 v 5 gedaan en die bleef omo. Dus een fijne vals positieve test gehad :x heb wel eens echte tuurtestjes gehad waarin ik van alles kon fantaseren en waarin manlief meestal niks zag. Maar zo'n duidelijke positieve test, die achteraf niet positief bleek te zijn, heb ik nog nooit meegemaakt. Was ook een merk dat ik nog niet eerder had gehad... Ik vond het al te mooi om waar te zijn, omdat ik sinds oktober geen ei heb gemerkt. Dus alle hoop is voor 2013! Dat onze wens voor de tweede keer in vervulling mag gaan Ik wens jullie al het goeds voor het komende jaar! Een gezonde baby voor Ella en voor ons allemaal mooi kansen en mogelijkheden!
Helaas, hij werd wakker van het vuurwerk en dat terwijl hij toen net een half uurtje sliep! Daarna ging hij om half twee weer slapen maar hij was echt oververmoeid/ overprikkeld. Hele grote oogjes en enorm druk aan het doen met zijn armen en benen. Hij wist even niet meerhoe hij het had, arme kerel. manlief heeft hem om zeven uur een flesje gegeven en hij slaapt nu nog steeds! Vanmiddag gaan we op bezoek bij mijn ouders, dus hopelijk slaapt hij daar ook nog wat. Ik wens jullie ook een fantastisch 2012, een gezonde baby voor Ella, met een hele makkelijke bevalling ( de zwangerschap was al heftig genoeg!) en een mooie baby in de buik om misschien zelfs al in je armen Anne! Wel vreemd zo'n vals positieve test. Heb ik ook nog nooit gehad. Fijn dat Melle zo lekker heeft doorgeslapen! Hier eigenlijk geen grote wensen voor het eerst op 1 januari. Dat 2013 net zo fantastisch mag zijn als 2012!
Hey annedore... Welk merk was dat?? Flink debiel als hij vals posi was ja zou verboden moeten worden! X
Murphy: vervelend dat ie toch wakker werd. Ennuh...met een baby in mijn buik over een jaar neem k genoegen hoor Taliaa: hij was van test point, ook 2 voor 5 euro. Bij etos gekocht. En wat denk je, vanochtend ongesteld geworden! Ik had 20 december, tijdens het winkelen, ineens zo'n rugpijn en buikpijn. Ik werd er akelig van. Maar ik had de dagen ervoor geen rekbaar slijm waargenomen, dus heb er helemaal niet bij stilgestaan dat het een eisprong kon zijn maar blijkbaar kan een eisprong ook zonder rekbaar slijm vooraf wel heeeeel jammer, want we hebben die eisprong dus gemist heb ik eindelijk weer eens een ei, komt ie zonder aankondiging :x
pfffffffffffffffffffff Anne..... het ZOU ook eens normaal gaan he! BAH BAH BAH een eisprong missen.... en dan ook nog eens een vals positieve test... wat een emoties weer! Meid we gaan voor 1 maart!! hartstikke goed dat je dan gaat bellen! Ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn.... maar ja teveel hopen is kennelijk ook niet goed? Toch blijf ik duimen hoor! Leuk dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!!!!!! Murphy wat rot he dat hij zo overstuur was met oud en nieuw. Dat arme jochie snapte er ook helemaal niks van he.... zielig! Hoe gaat het verder met jezelf? Hier ook de allerbeste wensen voor jullie allemaal meiden! Hoop van harte dat dit HET jaar van Anne gaat worden! (ik weet zo niet de zwanger worden plannen van Murphy haha , maar mocht dat ook in de planning liggen dan hoop ik dat uiteraard ook voor jou) enne lekker genieten van onze knulletjes! Hier begint het nu zwaar spannend te worden.... 15 jan gesprek over welke vorm van bevallen. En dan wordt de datum ook geprikt. Deze pb ik jullie dan wel Verder gaat het goed...... beetje tzelfde eigenlijk maar wel wat zwaarder. Ik groei met de dag lijkt het wel. Maar nu met de insuline erbij groei ik alleen in omvang bij mn buik. Het is opzich wel beter die insuline. Ik ga zo schoonmaken.... heb echt nesteldrang joh! wou dat ik dat altijd had HAHAHA vind schoonmaken nu zelfs leuk???? heeel apart haha
Ella, al bijna 35 weken zie ik! Enne, enorme nesteldrang had ik een paar dagen voordat meneertje zich aandiende....maar ik hoop toch ( ook al begrijp ik dat het best zwaar is nu) dat het nog minstens twee weken gaat duren. 37 weken is wel zo fijn, voor beebje en daarmee ook voor jullie. Ons mannetje had ook best nog eventjes mogen blijven zitten, maar jam doe je niks aan! Maar merkte wel dat hij best vroeg was, zuigreflex nog niet helemaal ontwikkeld en nog best ver weg, zeg maar. Hij was er wel al, maar eigenlijk werd hij pas een beetje wakker toen de veertig weken voorbij waren. Zeg, ik heb voorlopig helemaal geen plannen om zwanger te worden, ben nog druk bezig met ontzwangeren! Anne, en dan toch weer menstruatie.....Pfff, wat een gedoe toch steeds! Valt niet mee allemaal, tijd voor wat kunstmatige regulatie van je cyclus?!? En een lief klein wondertje in je buik!