Hahaha, dus Ella loopt nu de hele dag met een zwabber door het huis Wel fijn dat het allemaal nog gaat en dat je je goed voelt. Ik ben wel heeeeel benieuwd naar je buik eigenlijk Ik hoop dat je de 15e te horen krijgt dat je normaal mag bevallen. Een ks lijkt me nog zwaarder als je al een kleintje hebt rondlopen. Murphy: hoe gaat het met ontzwangeren? Ik ben volgens mij nog steeds aan het ontzwangeren Wj gaan ff boodschappen doen. Hormonale eetaanval
Tja, ontzwangeren, eigenlijk wel goed. Af en toe nog wel wat wisselende stemmingen, vooral heel gezellig voor manlief... Voor de rest voel ik me eigenlijk wel gewoon mezelf, zonder cyclus helaas. Gewicht is weer normaal, eigenlijk was dat het al een paar dagen na de bevalling....van de subtotaalruptuur merk ik ook niks, alles functioneert weer naar behoren! Hihi, nee ik mag echt niet klagen, ik heb een probleemloze zwangerschap en bevalling gehad. Wel nog een beetje een blubberbuikje, maar goed, dat mag ook wel. Vier maanden geleden zat er nog een baby in! Ik zou trouwens wel bang zijn als ik weer naar het zh ging voor een nieuwe behandeling ( dus niet dit jaar, maar in de verre, verre toekomst) dat ik weer zo'n last zou krijgen van die hormonen. Ik was daar behoorlijk depri door, en ik zou niet willen dat de kleine man daar last van zou hebben....dus ik weet überhaupt nog niet of ik dat nog wel zou willen.
Dat je daar zo last van had Murphy erg vervelend. Kan me voorstellen dat dat je doet huiveren voor eventueel nog een keer die molen... Maar klinkt idd goed dat ontzwangeren van jou! Ik was ook een paar dagen na de bevalling weer op gewicht, lichter dan voor zwangerschap zelfs. Bij mij mij duurde mijn geheugen terugkrijgen t langst En dat blubberbuikje mag er zijn, dat heb je aan je zoon te danken, dus dan geeft t niks
heee meiden!! weer ff een berichtje van deze kant... sorry dat ik zo weinig meer schrijf! Ik heb er gewoon de energie niet meer voor... zit nu vol spanning..... we horen spoedig DE datum! Ik heb nu ook wel meer last van harde buiken en soms denk ik echt dat het al begint! maar dat is dan niet zo hahaha Murphy he wat heftig zeg dat je zo last van de hormonen had destijds! Kan me voorstellen dat je daar dan erg bang voor bent als je weer gaat starten. maar idd meid! eerst maar eens even goed ontzwangeren en genieten van jullie mooie mannetje! Anne hoe gaat het momenteel met jou? Hoop dat je weer wat beter in je velletje zit?
Hey Ella, jouw banner klopt niet he? Nog 10 dgen te gaan? Dan zou jouw zwangerschap maar 36 weken en 6 dagen zijn ipv 40 weken Logisch dat je minder actief bent hier. Ik weet t nog was op t eind ook erg in mezelf gekeerd en idd ook futloos. Mag allemaal Ik ben benieuwd wat we in ons pb'tje gaan krijgen als datum! Ik zit iets beter in mijn velletje, maar niet veel helaas kan nog veeeeel beter, maar ik heb er vertrouwen in dat dat spoedig gaat komen
hey meid , fijn dat het wel iets beter gaat!!! dat is een begin moet je maar denken!! Ik kan me voorstellen hoor , door alle tegenslagen (om weer zwanger te worden) dat je je er niet beter op gaat voelen! nee idd mn banner klopt niet!! ik schrok al nog 10 dagen??? hihi ga nu echt twijfelen aan mezelf.... zal zo ff kijken of ik het kan veranderen! enne de datum krijgen jullie per pb , maar das pas vlgde week! goed dat je me eraan herinnert!!
nog 29! maar idd.... tzal wel iets sneller zijn..... een deze dagen maar es beginnen met tassen inpakken! Heb ik dat iig maar klaar....
moet zeggen dat ik er wel erg tegenop zie.... als het kindje er is bedoel ik dan. Heb nu al zo weinig energie (en steeds vaker ook geduld) dat ik soms even denk ''waar beginnen we aan?'' Wordt er soms echt verdrietig van. Tis niet een gevoel dat ik niet meer wil , maar meer dat ik er erg tegenop zie , tegen de drukte, nachten eruit, de zorg erbij van een (dwarse) peuter, onze beide banen die ook wel tijd en energie vergen etc. Zou dit wel normaal zijn?? en weer weggaan? ik schaam me er een beetje voor en vertel iedereen maar dat het goed gaat Wil ook niet zeurderig overkomen want dit is wat ik altijd heb gewild. maar sinds deze week..... bah het vliegt me soms aan!
Lieve Ella, ik denk dat die gevoelens en ideeen heel normaal zijn hoor! Echt! Dat zeg ik niet om je een beter gevoel te geven, maar omdat ik dat echt denk. Het is gewoon ook pittig om straks twee kleine kinderen in huis te hebben. Maar weet je? Ook daar vind je je weg wel in als het straks zover is. Je staat er niet alleen voor, toch? Het is logisch dat je je soms zorgen maakt over hoe je het allemaal gaat doen, maar t komt vast allemaal goed
Het is oo niet niks, Ella, twee kleine kindjes zometeen. Maar je moet niet vergeten dat je nu zwanger bent en ook nog met de nodige lichamelijke ongemakken. Als je straks weer je eigen lichaam terug hebt en je voor je kindje kan zorgen buiten je buik, kost dat jezelf misschien wel minder energie. De slapeloze nachten duren ook niet eeuwig, voor je het weet heb je twee doorslapende kindjes! Hebben jullie wel wat hulp van familie of vrienden, indien nodig? Je zult toch ook even de kans moeten hebben om te herstellen van de zwangerschap en bevalling. Zie je op tegen de bevalling? Of laat je het maar gewoon op je af komen? Wanneer hoor je ook al weer hoe en wanneer het allemaal gaat gebeuren? Laat het lekker op je af komen, jullie gaan vast en zeker snel jullie draai vinden met zijn vieren en dan kun je er heerlijk van genieten!
ooo thanks lieve meiden!!!! fijn om te lezen!!! Nee klopt helemaal hoor ik sta er bij lange na niet alleen voor! Zo fijn en zo gezegend met zo'n lieve familie om me heen en mn man niet te vergeten. Denk dat ik idd wat op de zaken vooruit loop... als ik straks niet meer zwanger ben en wat meer hersteld ben dan ga ik me vast weer beter voelen , iig meer energie. Tegen de bevalling zie ik nog niet zo erg op. dinsdag horen we de datum als het goed is en dan horen jullie em ook haha Nogmaals thanks voor de support!!
Anne, gingen jullie in maart weer richting zh? Ooooo, spannend, dat gaat snel! kleine mister x slaapt al een paar nachten door! Zo heerlijk, weer ononderbroken nachten. Hij krijgt om elf uur zijn laatste flesje en valt dan meestal rond twaalf uur in slaap. Om zeven uur half acht is hij dan pas weer wakker! Vervolgens gaat hij dan weer verder slapen tot tien uur/ half elf. Dan in de middag nog wat korte dutjes, en 's avonds is hij eigenlijk altijd wakker tot elf uur....beetje een vreemd ritme misschien, maar het is in ieder geval een ritme! Tja, hij houdt van uitslapen en 's avonds vindt hij het heel gezellig om wakker te zijn, van wie heeft hij dat toch?!?! Yep, ik herken mijn eigen ritme wel een beetje misschien.....
murphy wat heerlijk zeg! idd tis een ritme! en als hij daar wel bij vaart? (of hoe zeg je dat?) Hoe gaat het verder met jezelf? en met je lichamelijke problemen? Best lekker denk ik dat jullie nu kunnen bijtanken dmv snachts doorslapen! trouwens kheb een polletjes aangemaakt bij ''babynamen''.... zouden jullie die ook willen invullen/reageren? we twijfelen nog zo!!!
Ella, komt wel goed schatje En Murphy: wat een bijzonder, maar voor iedereen leefbaar ritme Daar gaat t uiteindelijk om, dat jullie je lekker in je vel voelen allemaal. En dat gaat meestal een stuk beter als je kleine lekker doorslaapt! Wij gaan idd in maart weer! Da's idd al snel Ben best zenuwachtig eigenlijk
Anne tis ook super spannend allemaal! enne maart komt al snel dichterbij! Logisch toch dat de zenuwen beginnen te komen...... zooo hier de hele nacht niet geslapen... voelde me net zo als met de vorige toen de weeen begonnen.... vd zenuwen kon ik niet meer slapen. Dacht telkens dat ik wat voelde.... :S nou ja theeft niet doorgezet iig want ben gewoon nog thuis... heb maar niks tegen mn wederhelft verteld , hij vroeg nog wel wat er was vannacht , maar hij wordt dan zooooo nerveus hihi terwijl hij gewoon aan twerk moet vandaag.
SPANNEND!!!!!!! Ik ben ook erg benieuwd, Ella! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Voel je je nog goed? Echo's ook nog steeds goed? Nog even en je hebt er een kleintje bij. Geniet nog even van het leven in je buik, voordat je het weet is het alweer afgelopen! Hier gaat het redelijk, weer veel last van pijn, ik denk nu door het koude weer. Dus ik houd het even kort. Tot snel!
Murphy wat rot meid dat je zoveel last hebt...... tijd voor warmer weer! ja idd nog ff en tis weer voorbij! Ga het denk ik wel missen het ''zwanger zijn'', maar ben ook blij als de bevalling/ks achter de rug is! Kan ik na verloop van tijd weer lekker in bedje liggen haha en sporten etc etc. Ik voel me redelijk....heb me beter gevoeld. maar ja dat hoort er wat bij he , bij de laatste loodjes! Echo's zijn goed idd , de bloeduitslagen horen we morgen ook gelijk! Ik mail jullie morgen!! Heel veel sterkte Murphy met je pijnen... vind het zo rot voor je.....!