Mooi ei Anne! Go for it! Bij mij is idd altijd nog te zien aan welke kant het ei gesprongen is. Ik heb altijd aangenomen dat dat bij iedereen zo was, maar zeker weten doe ik het niet. En wat betreft moeders... moeder of niet, maar mijn ervaring is toch dat iedereen die het niet zelf heeft meegemaakt er veel te makkelijk over denkt. Alleen al het simpele feit dat sex niet meer 'gewoon voor het lekker is', maar dat het op commando moet. Ongeacht of je net een uur daarvoor een meningsverschil hebt gehad en totaal niet 'in de mood' bent... Het is zo iets kleins en simpels... en zelfs daar denkt bijna niemand over na. En dan heb je het nog niet eens over behandelingen... Ik heb mijn ouders niets verteld over mijn laparosopie. En als ik alsnog een buikoperatie moet, dan zeg ik denk ik alleen dat ik een 'onderzoek' krijg. Ik heb geen behoefte aan al die (goedbedoelde) aandacht. Maar goed, mijn situatie is misschien ook niet ideaal: ik heb 10 jaar geen contact met mijn ouders gehad. Nu sinds een paar jaar wel weer, maar het 'vader en moeder gevoel' is toch van een heel ander soort dan dat het zou moeten zijn...
Jeetje meiden,....wat een verhalen over jullie katten,........De enige kat in mijn omgeving is altijd met mij op oorlogspad (de kat van mijn broer) Ik weet niet wat ik heb gedaan,...maar hij blaast altijd naar mij en probeert mij altijd te bijten,.....zegt mijn schoonzus iedere keer,...heb je hem een keer geschopt of zo?waar ziet ze me voor aan??? Ik heb zelf dan geen huisdieren (ivm allergie) maar vind ze altijd wel leuk. Anne,....wauw,.....er zit een ei en die gaat blijven!!!!! Het moet gewoon!! Ik ga verder met duimen!! @Merah,.....hoest met jou??
Met mij gaat het goed hoor Rissy. We hebben vakantie en gaan morgen voor een dikke week naar Tenerife. Daar is het elke dag bijna 25 graden!!!! Heerlijk! 6 december hoor ik wat men verder voor mij in petto heeft. Ik ben wel benieuwd en weet eigenlijk niet wat ik hoop. Wanneer gaat jouw volgende ronde weer van start?
Ik ga jullie een hele fijne vakantie wensen,....ben best wel heel erg jaloers We krijgen deze week gewoon al sneeuw,....bha! @Hier,....ik heb 14 dec. intake bij geertgen,.....dan is het hopelijk weer verder.
Heel veel plezier Merah Lekker genieten meis Ris JAAAAA de intake, super Ik denk dat je snel aan de gang kan hoor xxxx
Ben vast te laat, maar toch; Merah, fijne vakantie gewenst!!!! Ennuh, die sneeuw hier? Daar geniet IK wel van I luv sneeuw!!! En mijn lekkere-berner-sennenkruising-lobbes-hond ook, dus wij vermaken ons wel
Thanks Ppffff...zo weer naar Geertgen. Ik weet niet wat te verwachten. Het ene moment voel ik een steekje in tiet en heb ik wat meer slijm, dus denk ik dat het eitje mooi is doorgegroeid. En dan 's middags merk ik weer niks en ben ik bang dat het eitje weg is. Ik zou het sterk vinden als ie al is gesprongen, want op wat kleine buiksteekjes na heb ik helemaal geen eisprongsymptomen gehad. Ik hoop dat dr K. deze keer mijn beide eierstokken beter in beeld krijgt. Heb hier nog nooit problemen mee gehad, maar vorige keer heeft ze op mijn buik geduwd alsof er een baby uit moest Dat mag iemand van mij ergens rond augustus 2011 wel doen Gister was trouwens de laatste werkdag van mijn 34 weken zwangere collega. Ik had een flesje oranje lindebloesem badolie voor haar gekocht. Ze gaat graag in bad en ik vond dat ze wel een ontspannend olietje verdiend had Ze vond het heel lief van me. Ik ben ook heel lief We hebben nog oven ziten praten over mijn oorlog tussen hart en hoofd. Mijn emoties die soms heel jaloers en vol verdriet en pijn kunnen zijn jegens vrouwen die zo gemakkelijk zwanger worden. En mijn ratio die me dan weer influisterd 'het is niemands schuld dat het bij de ene vrouw gemakkelijk gaat en dat jullie al bijna 4 jaar bezig zijn'. Misschien is dat ook wel het kloterige? Dat ik niemand de schuld kan geven. Ja, soms geef ik mezelf wel eens de schuld...
Hé anne kom nou, jij hebt er toch ook niet om gevraagt meis Niet doen hoor, niet jezelf de schuld geven Heeeeeel veel suc6 vandaag bij Geertgen, ik duim heel hard voor je xxxx Ik mag half dec starten met het flare up schema en dan eerste week jan punctie en terugplaatsing (als alles goed gaat natuurlijk)
Anne, je kunt jezelf toch onmogelijk de schuld geven van het feit dat de eitjes langzaam groeien? Het is een medisch probleem, daar heeft niemand schuld aan. Jezelf de schuld geven maakt het alleen maar pijnlijker en moeilijker. Heb je niks aan. Niet doen dus! Als we uiteindelijk allemaal zwanger worden, maakt het helemaal niets meer uit dat het een paar jaar langer heeft geduurd en kunnen we er misschien nog meer van genieten dan de mensen bij wie het zo makkelijk ging. Succes vandaag! Ik kom straks nog even spieken of er vandaag mooie eitjes te zien waren!
He Anne,......heel veel suc6 vandaag!!! Echt meid,....je moet jezelf helemaal niks verwijten, ik snap je gevoel wel,.....maar ooit komt de dag dat alle moeite, pijn, verdriet en het geduld wordt beloond, echt, voor jou komt die dag ook!! Een hele dikke knuffel
*snif* Wat zijn jullie toch lief meiden. Zo fijn om hier steun te kunnen vinden bij mensen die weten hoe het is (helaas!). Mariek, ik weet wel waar jullie op gaan toasten op 31 december! Op een vruchtbaar 2011 natuurlijk! En wel graag de eerste maand van 2011 Nou *tromgeroffel*.... Houd de spanning er graag een beetje in, voor anderen dan, zelf ben ik er niet zo van Echo gehad vandaag. Dr. K keek eerst in de rechtereierstok en daar zat een mooi ei van 19 mm en ik had er nog een gebrouwen van 15 mm. Maar die van vorige week zat links! En die zat er dus ook nog! 19 mm Dus gelijk daar Pregnyl gezet en straks dus (weer) een eisprong van 3 eitjes! En dat op CD 28!!!! Het gaat steeds beter. Waarschijnlijk toch die Oradexon We zijn heel blij en hopen echt dat we op 1 van deze 3 loten in de loterij prijs hebben over een paar weekjes Dr. K hoopte alleen dat we niet 3 prijzen zouden winnen Ik vind 1 ook wel genoeg eigenlijk In mijn dossier staat: (hopelijk) over 5 weken retour voor zwangerschapsecho of na pauze in 2011. Ik moet overigens met die Oradexon sowieso doorgaan totdat ik een positieve test heb. Dus ook in de pauze blijven slikken... Nou, dat was de update. Ga nu lekker zwemmen!!! Hoe is het met jou trouwens Murphy??
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH, Super anne O wat fijn meis Er gaan er dus 2 zeker springen, die 3de ben ik bang voor want 15mm is wel te klein dan Maar boeien je hebt er 2 jeeeeeej Nou ik ga vreselijk voor je duimen Moeten jullie nu zelf klussen of word het iui???
Dr. K gaat er vanuit dat ze alledrie gaan springen. Die van 15 groeit nu nog wel anderhalve dag totaan de eisprong he... Dr. K vond IUI met 3 eitjes niet zo'n strak plan Maar goed, dat maakt ons niks uit, want we hadden toch al besloten om deze ronde nog even zelf te klussen. En volgend jaar willen we dan eventueel nog eerst een samenlevingstest doen...
Yeah!!! Applaus voor de super-eitjes!!!!!!!!! Wat goed! Dit gaat gewoon lukken, ik voel het!!!!! Veel plezier met klussen trouwens (maak er iets moois van, letterlijk en figuurlijk!) Met mij? Ja, wel goed eigenlijk, druk druk druk. Dit weekend verwacht ik de ongi (hoop van niet natuurlijk). Dinsdag krijg ik de uitslag van het progesteron-prikken. Ik duim duim duim dat die in ieder geval goed is! Zo niet, dan mag ik volgend jaar aan de Utrogestan bollen.... Het wordt nu toch wel een beetje spannend.....
Wauw Anne,.......ik denk dat jullie ook op oudjaaravond toosten, maar dan niet alleen voor 2011 maar ook voor een beebje in wording!!!!! Wauw, dit klinkt zo positief! (wel alcohol vrije bubbels dan ) @Murphy,.....spannend hoor,....het kan nog alle knten op!! Zal voor je duimen! Oh,...Anne, jij moet niet gaan zwemmen, maar die zwemmertjes van je manSuc6 met klussen!!
Ben ook niet gaan zwemmen. 'Ineens' was het al half 7 en had ik geen zin meer om te gaan. In plaats daarvan gaan we nu nog een wandeling met de honden maken. Normaal fiets ik 3 kwartier of anderhalf uur per dag en vandaag niet. Wil toch nog even wat beweging krijgen. Ik had al het idee dat jouw wachtweken aardig opschieten Murphy! Idd heel spannend. Heb je een gevoel?