Nee, probeer alle gevoel (goed en slecht) hardnekkig uit te schakelen! (stiekem wel beetje steken in borsten, steken in buik, maar dit kan natuurlijk vanalles betekenen...) Ben deze ww wel vrij relaxed eigenlijk. Omdat we geen iui hebben gedaan voelt het niet zo als een gemiste kans als ongi begint. Maar die begint natuurlijk ook niet, want ik ben dit keer echt wel zwanger (in het kader van positieve energie helpt!) Ach ja, we zien het vanzelf wel. Kan er toch niks aan veranderen.... Jullie veel klusplezier dit weekend! @rissy: dank je voor het duimen. Kan ik wel gebruiken, een paar extra duimen!
Wat knap dat je dat kunt Murphy! Zou wat zijn als je nu zonder IUI zwanger bent Ik vind het een beetje gek deze keer Ik heb normaal direct heel pijnlijke borsten van de Pregnyl en veel slijm. Nu heb ik dat niet Wel een zwelling en roodheid op plaats van de injectie. Dat heb ik nog nooit gehad En ik ben misselijk... Ga straks wel even een kv testje doen om te kijken of die Pregnyl er wel echt in zit. Ik zal wel heel erg paranoide zijn, maar wat nou als het als een ballonnetje (zwelling) in mijn been nog zit? Wat ben ik ook een oelewapper he
Goed idee, even testen of pregnyl er wel zit. Zwelling heb ik ook nog nooit gehad, wel een keer een enorme blauwe plek, omdat ik was vergeten om het spul op tijd uit de koelkast te halen.....over oelewappers gesproken..... Hoop maar dat het gewoon klopt allemaal! Tijdens het typen van dit berichtje ging tel. Pleegzorg belde. Komen volgende week woensdag op huisbezoek! In januari kunnen we al aan de stapcursus deelnemen als we willen........ Waaaaaaahhhhh, dat gaat snel. Ben wel superblij, heb er echt zo'n zin in! O ja, heb beetje ongi buikpijn vandaag, shit!
Hey wat goed van pleegzorg!! Gaat dan toch ineens sneller dan je denkt he. Leuk hoor! Ongibuikpijn...hmmmm, niet zo leuk Maar, wie weet zegt het niks. Ik hoop het voor je! Ga even naar de drogist fietsen!
Zo, nou de Pregnyl is wel degelijk aanwezig in mijn lijf Die streep is gewoon paars! Die andere test mag over 2 weken wel net zo paars worden van mij. Met roze ben ik eigenlijk ook wel tevreden Nou, dan ga ik er maar van genieten dat ik vooralsnog geen pijnlijke boobies heb Denk trouwens dat die zwelling en roodheid komt omdat die assistente gisteren de Pregnyl direct uit de koelkast heeft gemaakt. Ik haal hem zelf altijd 30 min van te voren eruit. Gisteren nieuwe BH's binnengekregen. Met maat 105F is het zo lastig om betaalbaar iets leuks en goeds te vinden. En toen ontdekte ik Bon Prix Heb nu gewoon 4 hele leuke BH's, die lekker zitten, voor maar 48 euro! Een rode, een chocoladebruine, een witte en een wit met paarse Moet nu nog even aan de administratie voordat ik straks mag gaan werken met mijn 'fijne' nieuwe collega
Ik hoop dat die test over twee weken net zo paars gaat zijn als vandaag! Maar daar komen die nieuwe bh's dan weer mooi bij van pas, er moet toch druk geklust gaan worden de komende dagen Pleegzorg belde weer opnieuw, huisbezoek staat nu gepland voor 10 december. Precies in onze pauze-van-het-ziekenhuis-tijd, dus dat komt eigenlijk prima uit! Leuke avatar trouwens! (laat de Sint maar komen, MET cadeautje, dit jaar???)
Super Anne,....waarschijnlijk hebben ze niet helemaal goed geprikt,.....koude vloeistof werk daar ook niet echt goed in mee,....is het al wel weer wat bijgetrokken? portief hoor,..iedere dag een haluurtje bewegen, doe ik je helaas niet na @Murphy,.....het kan nog steeds alle kanten op, zoals Mariek altijd bij een ander forum schrijft,....geen bloed geeft moed
@rissy: da's idd waar. Het is pas echt voorbij als menstruatie begint. Helaas is deze buikpijn bij mij meestal wel het begin van het einde..... Hoest met jou? Ben jij bijna weer klaar voor een nieuwe ronde?
Hmmm,....dat zou wel balen zijn,...maar goed ik dacht toen ik zwanger was van mijn zoontje dat ik ook ongi moest worden, koppijn, chagie en koud. ik kan haast niet wachten,....nog 2 weken en dan heb ik de intake bij geertgen
Kan me voorstellen dat je na een pauze wel weer zin hebt om verder te gaan. Vooral nu je weet dat je voor de rest helemaal gezond bent. Met frisse moed ertegenaan! Mijn zeurende buikpijn kan ook nog wel alle kanten uit, we zullen zien. Is ook wel beetje vroeg voor menstruatie, zit pas 12 dagen na pregnyl !?!
Ik moet even mijn onzekerheid kwijt. Ik heb normaal op de dag van mijn eisprong heel veel slijm. Het is nu 32 uur na mijn Pregnyl injectie en ik heb GEEN slijm Ik vind dit niet leuk...
Vreemd, kan dat niks te maken hebben met die andere pillen (ik vergeet steeds hoe ze heten) die je gebruikt? Ik heb ook vaak veel slijm pas op de dag van iui en de dag daarna, dus kan misschien nog wel komen??
Gisteravond flinke krampen in mijn buik, vanochtend ongi..... Game over! Het is pas 13 dagen na de pregnyl vandaag, dus ik ben bang dat progesteron ook weer niet goed was.... 2010 was blijkbaar niet ons jaar. (2009 en 2008 ook al niet) Durven we nog wel te hopen op 2011?? Weet het ff niet meer.
Murphy, meissie, wat klote voor je Ik begrijp zo goed wat je bedoelt. In december 2006 zeiden wij tegen elkaar 'volgend jaar kerst zijn we zwanger!' December 2007 was nog steeds hoopvol. Onze wens voor 2008: eindelijk zwanger! December 2008 werd het al moeilijker om nog hoop te hebben. Hoopvol en lichtelijk bang vroegen we ons af of 2009 dan wel een vruchtbaar jaar zou worden. In december 2009 wilde ik onze kinderwens niet eens meer uitspreken. Zou het ooit gebeuren? Nu is het bijna december 2010 en ik hoop zoooo dat ik nu eindelijk geen rauw vlees mag eten met kerst en geen champagne mag drinken op 31 december. Dat ik zwanger mijn 25ste verjaardag mag vieren de 19e. Murphy, wat lijkt het soms hopeloos he? Ik voel zo met je mee... Nu is jullie pauze aangeroken he? Voelt het nog steeds goed? Ik hoop dat jullie wat moois kunnen halen uit de start van het pleegzorgtracject. *dikke knuffel* Ik heb gisteravond/vannacht/vanochtend vroeg ergens mijn eisprong gehad. Gisteravond veel rugpijn en liespijn gehad. Nog steeds geen slijm gemerkt Maar ja, misschien dat het van binnen allemaal wel goed zit Daar gaan we maar vanuit. Het grote wachten is weer begonnen. Voor de 3e en laatste keer dit jaar en hopelijk voor de laatste keer in lange tijd
Wat goed dat je de eisprong zo duidelijk heb gevoeld! Maakt je toch weer iets zekerder, denk ik? Ja, pauze voelt nog steeds goed. Heb het echt even helemaal gehad met ziekenhuis en hormonen. Even op adem komen, zijn met veel dingen tegelijk bezig (pas nieuwe baan bij peuterspeelzaal, gaan vanmiddag leuk huis bezichtigen, pleegzorg). Weet uit ervaring dat ik me morgen weer een stuk beter ga voelen, vandaag is even ***. Ga maar even boodschappen doen (inclusief fles wijn voor vanavond......o ja, en ik mag wel 3 koppen koffie vandaag, HA!) Denk voorlopig maar even niet na over 2011.......
Sterkte voor vandaag! En toch ook veel plezier met bezichtigen huis! Ik ben idd al iets zekerder. 3 eitjes, super zaadjes en een baarmoederslijmvlies van 11 mm zou toch het perfecte recept moeten zijn voor een zomerbaby of zomertweeling in 2011? Jammer dat het geen garantie is, maar we hopen maar weer op het beste...
Klinkt zeker als een hele goede kans (of eigenlijk 3 hele goede kansen!). Ik hoop met je mee dat het keer gewoon gaat lukken bij je! (11mm, jee, als dat geen gespreid bedje is....)
Annedore , ik duim heel hard voor je meid! wat fijn dat je uiteindelijk toch je eisprong hebt gevoeld... en idd zoals je zelf schrijft... je eitje , super zaadjes , bms 11mm..... jammer dat, dat geen garanties geven he meid! ik duim voor je hoor! Murphy , wat erg meid. Ik reageer eigenlijk nooit op jouw , maar lees altijd wel je verhalen. Sterkte hoor. Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Oja , geniet lekker van je wel verdiende wijntje vanavond. Liefs Ella
@Murphy,.....K** zeg,.....begrijp ik nou dat jij een pauze gaat inlassen? Is dit een eigen keuze of advies van de arts,....kan me heel goed voorstellen dat je even behoefte hebt aan rust,....ik heb in de zomervakantie ook even een rustperiode gehad, al was die bij mij niet geheel vrijwillig,...maar ik ben er wel van opgeknapt. Wie weet geeft rust van de hele mm je wat rust en kun je je storten op een leuk huis,....veel plezier met de bezichteging!! @Anne,....wauw,...da's idd een fijn bericht om te lezen,......mooi bedje en goede zwemmers en ook nog eens 3 eitjes!! Als dit niks wordt,......spannend hoor,.....ga nog ff verder met heel hard duimen. @Ella2,....ik zie dat jij zwanger bent, gefeliciteerd,...heb jij ook iui gehad? (ben altijd erg benieuwd naar suc6 verhalen, geeft me weer een beetje hoop)
Rissy , dankjewel hoor. Ook bij jouw , ik reageer eigenlijk nooit op jouw , maar lees altijd wel jou verhalen hierzo. leef ook erg met je mee. Fijn dat jij in je rust periode wel bent opgeknapt. Nee heb geen iui gehad. Maar ben zwanger geworden met menopur injecties.