Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Idd, Mariek! We moeten er toch iets van maken he?
    Nu zijn het moeilijke, emotionele, zware, verdrietige en onzekere jaren, maar niet ALLEEN dat.
    Er zijn ook nog mooie dingen gebeurd en die mogen niet ondergesneeuwd worden door de mmm-ellende.
    Zo stond ik er vandaag nog even bij stil dat ik dit jaar wel mooi mijn HBO diploma heb gehaald en een leuke baan heb gevonden :)

Laten we niet alleen treuren om wat we niet hebben, maar wel zo graag wensen.
    Laten we ook kijken naar wat we wel hebben!
    In mijn geval kijk ik dan vooral naar mijn ouders, broertje en man die toch maar in goede gezondheid verkeren en waar ik heel gelukkig van word :)

Nou, ons huis is in de kerstsfeer en de buitenverlichting brandt ook. Kerstmuziek staat aan en we gaan zometeen gewoon nog een keer gourmetten :D Gezellig!

2. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hi Anne! Ik kom even snel spieken en zie allemaal goede tekenen!
    OOOO, ik hoop zo dat je echt zwanger bent! Wanneer is je nod?
    En groot gelijk: ook blijven kijken naar alle dingen die wel kloppen in je leven, niet alleen maar naar negatieve dingen!

Hier echt aan het genieten van de rustperiode. Kan het eigenlijk voor 't eerst heel goed van me af zetten. Voelt goed om even "hormoonloos" mezelf te zijn.
    Ik denk dat deze rustperiode wel eens lang kan gaan duren...wel nog even naar gyn. donderdag om te horen wat het (eventuele) plan van aanpak voor 2011 gaat zijn. Vrijdag komen pleegzorg medewerkers op bezoek, dus dat is ook erg spannend!

Ik ben er weer vandoor, en over een paar dagen kom ik even kijken naar die mooie positieve test van je!!!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey Murphy, wat een lieve reactie van je :)

Ik ben blij om te horen dat het je tot nu toe goed bevalt.
    Spannend dat pleegzorg langskomt!

Wanneer je komt spieken naar mijn positieve test (die ik gewoon 9 dec ga hebben! ;)) vertel je dan hoe het was? :)

En ook als mijn test niet positief is, wil ik natuurlijk horen hoe het was ;)

Ik vroeg mijn moeder vanmiddag hoe zij merkte dat ze zwanger was:
    weeig/misselijk/lege maag
    MOE
    last van geurtjes van o.a. geroosterd brood en gebakken vlees.

Komt me heeeeeeeel bekend voor!! Alleen had mijn moeder geen Pregnyl gespoten ;)

Toch hoe meer de NOD nadert, hoe onzekerder ik word en hoe meer ik verwacht toch ongesteld te worden :( Fijn hoor die onzekerheid...
    Maarja, dat hoef ik jullie niet te vertellen...

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik duim super hard voor je Anne!!!
    sterkte met wachten meid!
    is niet gemakkelijk he.....

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn gevoel kan ik dus ook al niet meer vertrouwen...

Net getest met kv 2 v 5 en wit.
    Zelfs geen Pregnylrestje waarneembaar, terwijl er volgens de berekeningen nog zo'n 80 ie in mijn lijf zouden moeten zitten. Niet dus...

Geen hcg in mijn lijf, geen baby in mijn buik...
    Leegte in mijn hart en verdriet in mijn hoofd...

Lieve meiden, bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes. Het heeft me zo veel goed gedaan!

Voor nu kruip ik in mijn schulp en blijf ik daar tot ik me weer sterk voel.
    Het is zoals het is en nu is het even ontzettend niet leuk :(

Neem het me a.u.b. niet kwalijk als ik mijn neus hier even niet laat zien. Zoals jullie weten nemen ook wij even pauze en dat wil ik dan ook goed doen ook...

Ik wens jullie allemaal het beste voor het laatste restje van dit jaar en natuurlijk voor het nieuwe jaar dat alweer voor de deur staat.

Liefs

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Lieve meid,
    Hier even een hele dikke knuffel, als je het nog leest.
    Wat is je officiele testdatum? Is er echt helemaal geen kans meer?
    Heel veel sterkte de komende tijd! een beetje rust doet vast goed.

7. carma

carma Niet meer actief

Dikke knuffel lieverd

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh nee annedore... dat meen je niet..:(
    Heel veel sterkte meid, en een dikke knuffel van mij.
    sterkte meis met de pauze... hoop dat , dat jullie goed mag doen!

neem je tijd en nogmaals heel veel sterkte!

liefs Ella

9. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    :$:(:$:(Nee toch anne,.....een hele dikke knuffel meid. Hopelijk knap je wat op door de rustperiode!!
    Ik durf het bijna niet te vragen,..maar je hebt te vroeg getest, toch?....het kan nog, bij mijn zoontje was ie ook pas later positief, (twee dagen uit mijn hoofd)

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O nee Anne, dat was nou niet het berichtje dat ik hoopte te lezen! Maar nog geen bloed, toch?? (Nog een heeel klein beetje hoop houden, heel misschien???)

Blijf maar lekker in je schulpje zitten, over een aantal dagen voel je je waarschijnlijk weer wat beter.
    En probeer het allemaal een beetje los te laten, als dat je lukt is een rustperiode echt heerlijk! Sterkte meid!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    #291 Annedore, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties.
    Ik kreeg gisteren even niks uit mijn toetsenbord :)

Mijn NOD was idd gisteren of vandaag. Omdat mijn eisprong 's avonds heel laat was, tegen middernacht aan, weet ik niet waar ik vanuit moet gaan...

Ik ben nog bij vlagen misselijk, heel erg moe en heb het constant koud. Ik zal wel iets onder de leden hebben...

In ieder geval nog geen bloed, of iets wat er op lijkt...

En toch was/ben ik er na die negatieve test vrij zeker van dat het vandaag nog wel zal komen. Liefst zo snel mogelijk eigenlijk, dan kan ik die 1% hoop die ik stiekem een beetje heb na het lezen van jullie berichtjes ook loslaten....

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hele dikke knuffel van mij!
    sterkte meis!
    denk aan je...

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hey Anne,
    Zo te lezen voel je je weer ietsjes beter, gelukkig maar.
    Nog geen ongi, tja, wie weet....maar begrijp wel dat je niet meer opnieuw te veel wilt gaan hopen, een Grote Teleurstelling per week is wel genoeg! Ik zal stiekem in plaats van jou nog een beetje hopen, goed??

Ik heb vandaag naar gyn. geweest. Ze wil nog 1 iui doen, met progesteronbollen. Daarna gaat ze me doorverwijzen naar ivf.
    Beetje triest is het wel, als gyn. ook aangeeft dat het dus bij haar niet gelukt is. Ze liet me de hele lijst aan bloedprik afspraken en fm's zien in haar computer die we de afgelopen twee jaar gehad hebben. Ze gaf ook aan dat ze veel respect had voor me, dat ik dit allemaal had geprobeerd. Ze kon zich ook goed voorstellen dat ik er voorlopig genoeg van heb.

Ook vertelt van pleegzorgtraject en ze dacht dat we geweldige pleegouders zuden zijn! Heel fijn gesprek gehad en afgesproken dat we waarschijnlijk die laatste poging nog gaan doen, maar de komende maanden (misschien wel jaar) niet! Dus vanaf nu hebben we echt pauze voor onbepaalde tijd........

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen...

Ik was 2 dagen geleden een enorme drama-queen :)

Vandaag op NOD geen bloed. Dus zojuist getest.

HIJ IS POSITIEF!!!!

Ik ben ZWANGER!

Echt zwanger!

Ik heb een echt streepje!!!

Jammer genoeg krijg ik hem met mijn telefoon niet goed op de foto.
    Zal proberen of ik hem er bij krijg...
    Maar je moet op de foto wel heeeeel erg turen, dat hoef ik hier niet.
    Ik zie het streepje luid en duidelijk!!! :D

Sorry, dat ik zo dramatisch deed van de week :)
    Dank voor jullie eindeloze hoopgeverij. Ik weet dat dit voor julie moeilijk is, want jullie willen ook zo graag!

Ik ga nu even een uurtje zitten glimlachen!
    Mijn man is trouwens ook heeeeel blij!!! :)

Dikke HCG kus van mij!

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Jaaaaaaaaaahhhh Annedore! Super zeg! Ik lees toevallig net je topic en zie je foto! Eindelijk...laat het maar even bezinken meid!!! Je wist het al, tenminste je gevoel! Ben zuper happy voor je meid! Enjoy!

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

VAn harte gefeliciteerd!!! GEniet ervan!

17. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
    Je bent zwanger! Gefeliciteerd! Wat geweldig voor jullie.
    Je gevoel klopte dus toch!
    Kun je het al een beetje bevatten? Heerlijk meid!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anne!! wat super goed!!!
    ben helemaal aan het trillen voor jouw! hahahahaa
    en zo blij!!
    super meis!
    ik zie het streepje ook!!!!!!!!!!!!!!!

xx

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy wat fijn dat je zo goed gesprek hebt gehad met de gyn!
    dat doet je dan wel weer even goed he! tenminste mij sterkte dat altijd op de een of andere manier.
    wat dapper om zo die beslissing te nemen voor een pauze voor onbepaalde tijd...
    hoop dat het jullie goed doet!
    Enne die gyn heeft gelijk hoor! jullie worden geweldige (pleeg) ouders!!!!!

20. smile17

smile17 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Las je topic in zwanger worden en zag deze link staan. Jeetje wat kun jij ontzettend mooi schrijven en wat ben je positief gebleven na alle tegenslagen en eindelijk is het raak wat ontzettend fijn!

Natuurlijk hoop ik dat ook alle andere dames die hier meeschrijven heel snel ook een positieve test hebben!

Deel Deze Pagina