Bedankt lieverds voor jullie felicitaties! @Murphy, sorry dat ik je berichtje van vanmiddag helemaal heb gemist! Dus nog een keer IUI voor IVF? Hoe voelt dat voor jullie? Maar die dus wel na de pauze dan? Morgen heb je het pleegzorg gesprek he! Spannend meis. Ik besef me dat je pauze hebt, maar zou het leuk vinden als je daarvan nog even liet weten hoe het ging *ik ben misselijk en echt NIET ongi, wat een rare gewaarwording!!!* *heb mijn positieve test gewoon in mijn tas mee naar werk *
Mijn 36 week zwangere collega, die enorm met mij heeft meegeleefd de afgelopen maanden (en dus de enige is die het op het werk voorlopig weet, en zij is toch met verlof...) kwam net speciaal voor mij naar het werk voor een stiekeme parkeerplaats-meeting Kreeg een rompertje en een slabbetje en een heel lieve kaart van haar. Heel erg lief! Heel erg echt! En ook heel erg eng! ...want wat nou als...okee, daar mag ik dus van mezelf niet aan denken...dit MOET gewoon goed blijven gaan!
Lieve Annedore Ik kwam via het zwanger worden topic bij een onderwerp van jou, toen hier bij je eigen verhaal en zie dat je na 4 jaar zwanger bent. Wat een mooi (bijna kerst) wonder meid, het is je van harte gegund!!! Gefeliciteerd Liefs, Caitlin
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Eindelijk!!! Ben zo blij voor je!!
Ik lees je verhaal nu pas, of toch het laatste stukje en wil je echt van harte feliciteren met je zwangerschap! Wat ONTZETTEND fijn dat het gelukt is! Dit moet gewoon goed blijven gaan!
Nogmaals; iedereen heel hartelijk bedankt voor de felicitaties en gelukswensen! Maartje komt me overal opzoeken Dankje Maart! Jij bent alweer 9 weken! Goed zeg! Nog even en dan mag je je beenspieren weer wat gaan gebruiken. Als je nog langer moet liggen, moet je straks nog revalideren joh
Hey wat lees ik nu! Wat fijn meid! En gisteren zat je nog zo in onzekerheid. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! xxx Hypo
he anne , wat ontzettend lief van je collega!!! ENNE HET GAAT ZEKERS HELEMAAL GOED KOMEN MEID!!!! positief proberen te blijven hoor! al snap ik dat het ontzettend eng is allemaal.... he maar wat een gave banner en je hebt 31 dec je eerste echo! spannend hoor!!!!
Please, iemand plak wat plakband om mijn hart. Ik ben bang dat ie gaat breken... Net op het werk: roze op mijn wc papiertje. Please...laat het goed blijven gaan... Ik moest huilen van schrik...nu weten mijn collega's 't ook...nou ja, dan maar...als dit wonder maar geen nachtmerrie wordt! Lieve collega heeft me naar huis gebracht....kon mijn kop er niet meer bij houden Geertgen zegt: afwachten... Roze = niks aan de hand Rood = ernstiger Rood & kramp = erg verkeerd
Zojuist: helderrood. Niet veel, maar de kleur zegt genoeg... Weet zelf ook even niets te zeggen.......
Wat???? KAN NIET EN MAG NIET!!!! :x Wilde een verhaal gaan posten over pleegzorg huisbezoek, maar weet even niets meer te zeggen......... Ik leef en bibber met je mee ...
Ik lijk wel een toverbal van beneden Het ging van lichtroze naar helderrood en van helderrood nu naar bruinig... Ik heb nog een beetje hoop. Baarmoeder is een beetje zeurderig soms, maar geen krampen. Hoop dat ik de nacht doorkom met onwerkelijk wonder in buik... Nu snel mijn kaarsje weer aansteken na het uitlaten van de honden...
Niet elk beetje bloed betekent gelijk dat het mis is hoor! Bloedverlies komt veel voor bij een (vroege) zwangerschap. Ik hou hoop voor je!!!