Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Merah, fijn om te horen dat het, ondanks het vreselijke nieuws van kennisje, toch de goede kant op gaat met je.
    Man en jij hebben een turbulente tijd achter de rug, dus extra fijn voor jullie dat ook jullie relatie nog/weer goed zit.

Ja Rissy, dat is echt Geertgen. Welkom ;)

Dit weekend zal ik er niet (veel) zijn. Morgen visite voor verjaardag en 's avonds uit eten en kerstconcert van de Big Band van mijn man. Ik ga als goede echtgenote gezellig luisteren hoe hij kerstliedjes drumt :)

Zondag mijn verjaardag voor mijn familie. Lekker rustig borrelen in de middag en daarna met mijn ouders, broertje en man wokken.

Dus druk, maar na mezelf een aantal dagen opgesloten te hebben is dat denk ik wel even goed...

Fijn weekend meiden.

Liefs

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo! Kerstcadeautjes vervangen. Even bij de C&A vlaggetjesweken geweest. Echt niks voor mij, maar wilde wat nieuws en niet teveel geld
    uitgeven ;)

Buit:
    zwarte harem-broek
    zwart jurkje
    blauw/witte lange blouse met leuke knoopjes
    2 wollen truien voor man

Even wat uit de muur getrokken bij de Febo. Had voor het eerst in dagen weer eens ergens trek in...

Willen we weer naar de parkeergarage gaan, komen we mijn ouders tegen. Zegt mijn moeder 'niet de Miss Etam in gaan!'.
    Euuhhh...'waarom niet?'.
    Bleek 'vriendin' met zwangere buik te lopen.
    Mijn moeder schatte zo in dat ik dat op dit moment nog even niet zou trekken. Kent ze me toch goed ;)

Wij zijn dus met een omweggetje naar de auto gelopen.

Nu lekker thuis een manlief stelde voor om vanavond ergens een hapje te gaan eten. Heb mijn fornuis amper gebruikt deze week :) Gaat ook niet meer gebeuren...

Maandag: friet gehaald...boeide mij niet wat ik zou eten
    Dinsdag: kon het me ook aan mijn anus oxideren wat ik zou eten, dus menu bij de Mac gehaald op de weg terug van Geertgen. Helft niet opgegeten ;)
    Woensdag: pasta met kip uit de vriezer opgewarmd
    Gisteren: zowaar mezelf achter het fornuis gesleept en chili con carne gemaakt.
    Vandaag: wilde zuurkoolstamp met worst maken, maar wordt nu dus uit eten :)
    Morgen: bij Italiaan eten met schoonfamilie
    Zondag: wokken met mijn familie
    Dan graag volgende week even lekker normaal eten voordat het kerst is en ik weer aan de 'liflafjes' zit.

Maar wel gezellig al die etentjes de komende dagen :)

Ga me steeds beter voelen. Vloeien is bijna gestopt.
    Kon vandaag met een glimlach stilstaan bij dat ik wel mooi voor het eerst in mijn leven zwanger ben geweest! Hoe kort het ook duurde en hoe verdrietig het ook afliep....die 2 dagen zwanger en die mooie test kan niemand me meer afpakken! :)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

Lieve Anne ,
    super meis dat je je steeds beter gaat voelen...
    en idd niemand pakt dat van je af!!!!!!!!!!!!!!!!!

he lekker toch zo weekje makkelijk eten? Enne natuurlijk heel begrijpelijk!
    wat ontzettend lief van je moeder dat ze dat even zei hoor! En ook lief van je man dat hij je lekker uit eten neemt. Ik hoop dat je er lekker van kunt genieten hoor.

hihihi lekker geshopt dus!!!
    nou dat klinkt leuk hoor die kleding!

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Anne,....fijn te lezen dat je je langzaam aan beter gaat voelen!!! Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lieve Annedore,
    Wil je nog even een dikke knuffel geven! Ik weet wat je doormaakt meid!
    En...heel herkenbaar dat gevoel van "dit pakken ze me niet meer af!". Ik heb zelf alleen nu ook heel erg het verlangen om dat gevoel weer terug te kunnen krijgen.... Het is gewoon heel dubbel, die gevoelens.....het zal er allemaal wel bijhoren!
    Veel sterkte met de feestdagen....het is een k*ttijd om dit nu te moeten meemaken.
    Knuffel!
    Xxx Hypo

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Merah wat afschuwelijk zeg van je vriendin..ben er helemaal stil van...............

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Annedore alvast van herte gefeliciteerd met je verjaardag :D ik hoop dat je ondanks alles er toch een leuke dag van weet te maken... posipower voor jou!!!!!!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lieve meisjes! Bedankt voor jullie felicitaties :) Morgen ben ik 25 jaar. Niet meer begin 20, maar nu halverwege de 20. Gek...
    Stom ook hoe het leven anders loopt dan je zelf in je hoofd hebt. Je bent dus echt niet zelf de regisseur van je leven. Maar wie dan? Ik geloof niet in God of een andere hogere 'macht'. Maar ben wel bezig met denken over hoe dat nou gaat. Dat je zelf bedenkt voor je 25ste moeder te willen zijn, je er alles aan doet, maar dat blijkbaar iets of iemand anders bepaalt en je hele leven anders laat lopen.

Denk dat ik het zelf voorlopig maar op 'Moeder Natuur' houd. Op haar heb ik altijd vertrouwd en dat moet ik blijven doen...
    Al zou ze me best uit mogen leggen waarom ik morgen 25 word en nog geen moeder ben ;)
    Misschien begrijp ik het ooit. Misschien valt ooit alles op zijn plek en denk ik, met een paar wonderkindjes onder mijn moedervleugels, heel anders terug op deze periode dan hoe ik het nu ervaar...

Hypo, die dubbele gevoelens heb ik idd ook. Je hebt er even van mogen proeven en wilt nu meer. Hoe lang moet je nog wachten op dat 'meer' en komt het ooit echt wel?
    Jij ook sterkte hoor!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je , ondanks alles, toch een fijne dag met je familie zult hebben!
    En veel wok-plezier!!!

ik wens je een ontzettend goed en liefdevol jaar toe!!!!!!
    Liefs

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Neem de tijd om alles een plaatsje te geven hoe kort het ook was het is een wens een droom die nu weg is.
    Ik heb eind aug een miskraam gehad en het blijft je bij.
    Ik hoop dat je snel nog een keer het streepje mag ervaren.

11. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Annedore,

HAPPY BIRTHDAY!!!

Ik hoop dat je ondanks alles toch een hele fijne verjaardag hebt vandaag! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, je wordt tenslotte maar één keer 25!

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    VAN HARTE meid!!!
    Maak er een leuke dag van!!!

13. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Annedore, een kwart eeuw oud! Proficiat en ik wens je een Super vruchtbaar 2011. Dat je maar snel mama mag zijn!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Van harte Annedore! Hopelijk heb je ondanks alles toch een fijne dag gehad! Je zag er zo te lezen in ieder geval superleuk uit ;) !
    Op naar een vruchtbaar 2011!!!

Dikke verjaarskus, Juul

15. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Van harte gefeliciteerd, een halve sarah,........maak er een fijne dag van!!!!!!!
    Lieve groetjes en een dikke knuffel, Rissy

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    sorry ben te laat!!!
    maarre alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    hoop dat je een leuke en gezellige dag hebt gehad met man en familie!
    liefs!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thank you, thank you ladies :D

Heb leuke cadeautjes gekregen:
    25 anniversary van Mario voor de Wii
    Prof. Layton voor de Nintendo DSi XL die mijn lieve broertje vandaag voor mij gaat halen van mijn verjaardagscentjes
    en een classic controller voor de Wii

Ik lijk wel een game verslaafde :p

Verder weinig visite i.v.m. ziekte en niet rijdende taxi's.
    Ikzelf had mijn hoofd er niet zo bij :(
    's Avonds wokken was wel gezellig :)

Volgend jaar wordt mijn verjaardag gewoon zoals hij dit jaar had moeten zijn; met baby in buik!

Nu op naar de kerst. Hoef weinig te doen.
    1e kerstdag gourmetten bij mijn ouders
    2e kerstdag eten bij schoonfamilie en hoef ik alleen het toetje te maken, denk dat het creme brulee wordt :)

Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties, echt lief en leuk! :)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een gave cadeaus Anne!
    Enne logisch hoor dat je hoofd er niet zo bij stond... Heb nog aan je gedacht gisteren hoor.

He wat gaaf Nintendo DSI XL! die heb ik ook!!!!!!!!!!!! en is super verslavend hoor! (ik waarschuw je maar vast even! ;)

Welke prof Layton heb je gekregen??
    ik speel momenteel ''de doos van pandora''.
    Gelukkig speelt mn man em ook.... want de puzzels zijn soms echt te pittig voor me! Maar dat is het al snel hoor... ik ben niet echt een rekenwonder.
    ;)

19. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    wauw Anne, jij bent lekker verwend zeg!!!! Kan me voorstellen dat je je hoofd er niet helemaal naar had staan,.....volgend jaar komt het "gewoon"goed,....dat moet gewoon,.....je hebt er zoveel voor moeten doorstaan!!!!
    Ik ben helemaal verslaafd aan prof. layton, ik heb de eerste twee al uitgespeeld,...wil nu eingelijk de laatste nieuwe,....maar man lief is nu ff aan het kijken of we hem via internet kunnen bemachtigen;)

20. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Anne,....ff off topic,......gaat zo'n wii niet snel vervelen? Daar ben ik namelijk best bang voor,.....wil er ook graag 1, maar hoor hele wisselende verhalen:(

Deel Deze Pagina