Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Annedore, dat is heel logisch hoor!
    En die momenten zul je helaas nog heel vaak hebben.

En nog steeds ziek :(
    Dat helpt er ook niet bij.

Dikke KNUFFEL meid!

2. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    aaaah,...Anne,......en in de lappenmand en dan die vreselijke dromen,.........bha,......vrijdag is dan wel weer heel confronterend,....sterkte meid en een hele dikke knuffel!!

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Bah, ziek en ellendige dromen.
    Overdag kun je je gedachten nog sturen, 's nachts heb je er helaas geen controle over....

Ik hoop maar dat het snel weer beter gaat.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    sterkte en dikke knuffel voor jouw Anne!
    wat vervelend dat je die dromen hebt...:(
    en daarbij ook nog zo ziek....

Beterschap en sterkte!

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even een ego-bericht:
    7 januari ga ik al onder het mes!!!
    Ben zo blij!!!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ook een ego bericht!

Wat een KUT maand is dit!

Heb net mijn lievelingspoes in laten slapen :(

Ik ben kapot :(

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    SHIT!
    Is dat die poes waar je een poos terug ook over schreef?
    Sterkte meid!

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hoeveel kan een mens hebben!!!!????? Anne een hele dikke knuffel, en heel veel sterkte!
    @Merah,...whow,...da's snel!!! Eindelijk zit er weer schot in de zaak,.....misschien zit je niet te wachten op mijn vraag,....maar wanneer zouden jullie dan mogen beginnen met de ivf?

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eh... ik hoop zelf eind maart/begin april (afhankelijk van hoe mijn cyclus loopt). Voor het herstel staat gemiddeld 6 weken...
    das toch eigenlijk al best wel snel!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Das idd snel Merah! Zowel de datum voor de OK als de hersteltermijn.
    Let 2010 be over! Op naar een voorspoedig 2011 voor ons allemaal!

Wij gaan over een half uur onze Isabel ophalen bij de DA. Mijn tante werkt daar en was bij het inslapen gisteren. Zodoende mocht Isa in een doosje OP de vriezer staan i.p.v. tussen de kadavers in de vriezer. Dat wilde ik niet.

We laten haar individueel cremeren en laten haar as in een knuffelkeitje stoppen. Zal zo even plaatjes toevoegen van knuffelkeitjes en van onze lieve Isa.

Die foto is van september 2009. Toen werd nierfalen geconstateerd. Ze ging toen bijna dood, maar we hebben haar gered. Met goede zorg en liefde heeft ze het nog 15 maanden volgehouden in goede conditie. Gisteren gaf ze zelf aan dat ze op was. Ze was weer sloom en mauwde heel hard en klagerig tegen me. Doet ze anders nooit.
    Haar getallen bleken idd ernstig gestegen, bijna verdubbeld.
    We konden haar weer 3 dagen in de opname stoppen in de hoop dat ze er daarna nog een maandje zou zijn.
    Maar dat zou dan voor ons zijn en niet voor haar. Ze verdiende het om te gaan, hoeveel verdriet wij er ook van hebben :(

Gisteren rond half 9 is ze dus vredig ingeslapen op de veel te jonge leeftijd van 6 jaar en 7 maanden.

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Straks zit ze in zo'n knuffelkeitje, mijn kei van een knuffelkat.

12. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    ow, wat erg anne!
    We hebben ook twee lieve kattenbeesten en ik moet er echt niet aan denken dat ik een van hen zou moeten missen.
    Mooie kat trouwens. Hoe oud was ze?

Sterkte! En idd, 2011 kan alleen maar beter worden, dus op naar 2011!

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    o, ik lees dat ze 6 jaar was. Da's nog jong!
    Arme beestje!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he jakkes anne, wat erg...:(
    Dat kan er ook nog wel bij he meid, bah wat heb jij het te verduren zeg.
    veel sterkte! en een dikke knuffel voor jouw!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel meisjes...

In plaats van een eerste echo om 10:00 uur, wordt morgen om 9:00 uur onze lieve Isa gecremeerd :(

Wat kan het leven toch raar lopen...

Ik wens jullie toch een fijne jaarwisseling.

Voor ons was dit een december met een dubbele zwarte rand. Al mijn hoop en vertrouwen is nu voor 2011...

Liefs

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Anne, heel veel sterkte morgen,....wat een ontzettend mooi idee, zo'n knuffelkei!!!! Heb je d'r toch dicht bij je. Wat een mooi poezebeest was ze zeg en idd veel en veel te jong.

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een schatje Annedore!!! En wat vreselijk dat jullie haar nu al moeten missen.
    Ik heb eigenlijk een soortgelijk iets meegemaakt met onze poes. Zij was pas 4 toen ze ernstig nierfalen kreeg (acuut). ze was onder het bed gekropen (heb heel lang gezocht voor ik haar vond!) en lag in haar eigen urine...
    Gelukkig is dat weer redelijk goed gekomen, al wordt wat kapot is gegaan nooit meer heel...
    Zolang ze geen pijn heeft en redelijk actief is laten we het erbij.
    Laatste tijd wordt ze wat slomer en meer aanhankelijk (komt zelfs bij je zitten!!!). Ik hoop dat dat goed gaat.
    Heel veel sterkte! Het komt ook allemaal niet gemakkelijk bij jou.
    Als echte katten-fan leef ik enorm met je mee.
    Knuffel!

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Toch ook bijzonder waar ik op stuit na het overlijden van Isa.

Ik draag al tijden 3 edelstenen met me mee en vind het interessant wat de werkingen van verschillende stenen zijn. Ik heb me er echter al heeeel lang niet in verdiept.

Nu is het knuffelkeitje voor Isa van Rode Jaspis gemaakt. Dus ik ging info hierover zoeken. Blijkt dus o.a. te helpen tegen zwangerschapsbraken ;)

Zodoende kwam ik per toeval bij een stuk over edelstenen bij conceptie/zwangerschap. Heb gelijk een bestelling gedaan:

Conceptie
    Witte maansteen:
    ondersteunt bij hormonale onvruchtbaarheid, brengt vrouwelijke hormonen in balans

Oranje calciet: bevordert een positieve conceptie en geeft levenskracht

Zwangerschap
    Na de eerste maand vervang je de calciet voor Robijn, deze beschermt tegen miskramen.

Na de tweede maand kan de maansteen af en blijf je de Robijn dragen voor positieve en activerende energie.

Na de 4e maand kan de Robijn af en voor de 5e en 6e maand heb ik een Heliotroop besteld voor harmonie, bescherming en groei.

Vanaf de 7e maand totaan de bevalling draag je een Chrysopraas voor een voorspoeide verloop van de laatste loodjes en de bevalling.

Of het werk? Geen flauw benul :) Maar een mens moet toch ergens in geloven? Zoals ik eerder al schreef, geloof ik in Moeder Aarde. Moeder Aarde geeft mij deze stenen en als ik er hoop uit kan halen, dan lijkt me dat prima :) En wie weet komt er echt goede energie vanaf...

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dankjewel Merah. Ik weet het idd van jullie kat. Ook nog zo jong. Ik hoop dat zij nog even mee gaat!
    Het stomme is dat nierfalen pas symptomen geeft als minimaal 60% van de nieren het al niet meer doen :(
    Jullie instelling is die van ons ;) Geen pijn en redelijke kwaliteit van leven is het belangrijkst voor het dier!

Heb bij het crematorium nog het puntje van haar staart (haar) afgeknipt. Daar wil ik ook nog wat mee. In een kettig ofzo, maar die waren daar meer dan 100 euro, moet goedkoper kunnen.

Mijn lieve paps zij gisteren 'kies maar een mooi steentje uit, ik betaal die' *snik*
    Dus daar gaat wat in en de rest van de as gaat in een mooi, rood, klein, bescheiden urntje...precies goed.

Nogmaals bedankt voor je medeleven. Altijd fijn om te merken dat andere kattenliefhebbers met je meevoelen.
    *knuffel voor jou en je kattenliefde*

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Annedore dikke knuffel voor je verschrikkelijke verdriet van je kat....
    zo erg als je je geliefde poezekindje in moet laten slapen....
    ik wens je heel veel sterkte voor vandaag
    en ik wens alle goede dingen voor 2011 voor jou...dat al jullie dromen mogen uitkomen en jullie wens eindelijk waarheid mag gaan worden.

knuffelll

Deel Deze Pagina