Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Heel veel sterkte voor morgen Anne!

en wat ontzettend lief idd van je vader....!

Sterkte! xx

2. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Veel sterkte morgenvroeg, ik vind het echt erg voor je.
    Wel mooi zo'n steentje, dan kun je haar altijd met je mee dragen.

Ik heb ook maansteen op mijn nachtkastje en een steentje aan een ketting om m'n nek waarvan ik de naam even niet meer weet. Ik moest die om m'n nek de eerste twee weken elke dag in een bakje water leggen om mijn eigen (negatieve) energie eruit te laten gaan of zoiets...dan was 'ie daarna weer "schoon" en klaar voor gebruik. Moet jij dat ook doen?
    Vanaf de tijd dat ik die steentjes draag, werkt de Puregon trouwens opeens.....toeval?!?!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dank jullie meiden (alweer) voor jullie medeleven.
    Ik hoop toch dat ik in 2011 een stuk minder medeleven nodig heb. En anders alleen maar positieve!
    En ik hoop dat ik jullie in 2011 kan voorzien van medeleven in goede en slechte tijden. Even opladen na deze ellende en dan ben ik hopelijk weer wat waard (wrakje is nu) :)

Murphy: de steentjes moeten sowieso regelmatig gereinigd worden door ze 3 dagen in koud water (vers) te leggen, ze daarna 3 keer door een kaarsvlam te halen en daarna 3 dagen in aarde te leggen. Dan hebben ze alle elementen van de aarde weer gehad :)
    Niet in het bijzonder om van mijn negatieve energie af te komen...is misschien een andere steen?

Nou...ik had het vanochtend om 9 uur echt te kwaad. Ik had een kaarsje aan, foto van Isa op mijn telefoon en een Katie Melua muziekje (Thank you, stars) aan. Wilde toch even stilstaan bij Isa.

Toen een kwartier geleden en nu nog...wij hadden NU jubelend bij dr. W naar buiten moeten lopen met een mooie foto van ons wonder of onze wondertjes :(

Vanavond vier ik 2010 niet, maar ik luid met hoop en vertrouwen 2011 in. Voor ons allemaal. Proost op ons geluk!

Liefs van mij

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Och Anne,...wat kun je de dingen "mooi" omschrijven,.......Ik sluit me helemaal aan bij je laatste stukje,....we luiden het nieuwe jaar in,.....hopelijk bengt deze, waar we zo lang op hopen!!!
    @All,.....alle goeds voor 2011 en dat al onze mooie dromen uit mogen komen, groot of klein.

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het is weer achter de rug, de jaarwisseling.
    Voor de vijfde keer stond ik weer te denken en te wensen dat 2011 wel eens een goed jaar kon worden.
    Wie houd ik voor de gek? Dat denk ik ondertussen wel eens...
    Maar toch denk ik ook 'wat 1 x kan lukken, moet ook 2 x kunnen!'.
    Dus ergens voelde het dit jaar ook wel anders dan 2007, 2008, 2009 en 2010. Want 2010 heeft ons iets gegeven wat de jaren daarvoor nalieten; die mooie positieve zwangerschapstest! :)

Zat eens te denken wat 2010 ons nog meer bracht:

Januari 2010:
    Een restje hoop op zwangerschap bij elkaar geschraapt...

Februari 2010:
    Ik nam geen genoegen meer met een beetje hoop en geen resultaat. Ik wilde actie en belde Geertgen voor een afspraak.
    Ook liep ik met moeder op de 9-maanden beurs nadat we de huishoudbeurs hadden gehad. Ik hoopte vurig er feb 2011 te kunnen lopen met baby in buik...
    Ik vertelde mijn ouders van het feit dat we al 3 jaar probeerden zwanger te worden en dat we nu naar Geertgen zouden gaan.

Maart 2010:
    Ik wilde zo graag afvallen, maar was zo zenuwachtig voor onze eerste afspraak bij Geertgen dat het voor geen meter lukte :)

April 2010:
    Onze 1e keer bij Geertgen. Goede ervaring! PCOS was de boosdoener. Provera en Clomid mee naar huis.
    Clomid sloeg niet aan. Gelijk door met de Gonal-f spuiten!
    Ondertussen was ik druk met afstuderen. En met onze hond die in deze maand 1 jaar werd, een handvol zo'n puberend beest :p

Mei 2010:
    Nog steeds geen ei met de Gonal. Beetje moedeloos werden we er van.
    Zaad bleek gelukkig wel prima in orde!
    Vriendin kwam vertellen dat zij en vriend het 1 x onveilig hadden gedaan. Hij wilde wel een kind, maar bedacht zich de volgende dag :(

Juni 2010:
    Ik spoot inmiddels 300 Gonal en mocht deze maand voor het eerst de Pregnyl zetten: ik had eindelijk eitjes, maar liefst 3!
    2 dagen na eisprong kwam vriendin op nogal ontactische wijze vertellen dat ze van die ene keer onveilige seks zwanger was geworden. Inmiddels 7 weken ver. Het kwam toch niet zo goed uit en was jaloers op mijn diploma, want zij was inmiddels 6e jaars HBO en haar baan stond op de tocht, omdat ze nog steeds geen diploma had.
    Ja, wat kon ik zeggen :( Sukkels...
    Eind van de maand was mijn 1e NOD. Ik werd ongesteld...
    2 dagen later was mijn diploma uitreiking, eindelijk was ik maatschappelijk werker! Wel heel jammer dat mijn ouders niet bij de uitreiking van mijn HBO diploma konden zijn :(

Juli 2010:
    We gingen lekker door met de hormonen en vertrokken voor een weekje naar Center Parcs in Duitsland. Daar kreeg ik een doorbraakbloeding. Stoppen met de Gonal...

Augustus 2010:
    Weer begonnen met de Gonal, maar wederom een doorbraakbloeding :(
    Ik zei gedag bij mijn tijdelijke baan als maatschappelijk werker in een academisch ziekenhuis en begon een week later als pedagogisch medewerker bij een BSO in de buurt. In ieder geval geen zorgen over inkomen...

September 2010:
    Na een weekje bijtanken in de Belgische Ardennen weer begonnen met de hormonen. Deze keer Fostimon.

Oktober 2010:
    Ook best veel Fostimon nodig, maar toch na een ruime maand een eisprong! Helaas wel weer ongesteld geworden.
    Hierna begonnen met Oradexon. Veel bijwerkingen van gehad :(

November 2010:
    Oradexon en Fostimon deden nu binnen een maand hun werk! Eind van de maand weer een eisprong van 3 eitjes. De derde eisprong in 2010.
    Manlief werd 31...die verjaardagen krijgen ook steeds meer een randje...

December 2010:
    Zwanger! Na 8 maanden MMM, 5 rondes O.I. en de 3de eisprong! Best wel snel eigenlijk, al voelde het langer door die lange reistijd die we elke keer hebben naar Geertgen ;)
    Ach, we hadden/hebben het er voor over!
    Aan het roze geluk kwam snel een eind toen het toiletpapier uiteindelijk rood kleurde en de teststreepjes vervaagden.
    Een echo liet een lege baarmoeder zien, maar wel nog het gele lichaam, wat liet zien dat ik wel degelijk zwanger was geweest!
    Mijn gevoel had het juist! Ik was echt zwanger en de misselijkheid kwam van mijn eigen HCG, niet van de Pregnyl :) De lekkerste misselijkheid ooit! ;)
    Mijn 25ste verjaardag had een flinke zwarte rand. Het bloeden van de vmk was net gestopt.
    Kerst was kloterig, omdat ik ziek was. 2de kerstdag de plannen afgezegd.
    Helaas kon december 2010 nog erger. Op 29/12 hebben we onze lieve poes Isabel in laten slapen. Zij had nierfalen. Ze is 6 jr en 7 mnd geworden. Op 31 december is zij gecremeerd. Op de dag dat ik eigenlijk 7 weken zwanger had moeten zijn en mijn eerste echo had moeten hebben.

En nu is het januari 2011...
    Wat te verwachten?
    Durven we nog wel verwachtingen te hebben?
    Ik durf in ieder geval wel te hopen...
    Volgende maand maak ik weer een afspraak bij Geertgen en we gaan dat truukje met die mooie positieve test gewoon weer doen!
    Weer aan de Oradexon en de Fostimon, vol goede moed!
    De koolhydraten de deur uit en daarmee de kilo's! Ik ben strijdlustiger dan ooit en wil zeker 20 kg afvallen voor mijn volgende zwangerschap.
    Wie weet wat voor goeds dat mijn lijf doet?
    19 augustus 2011 had ik uitgerekend moeten zijn, dat is niet zo, maar ik ga wel voor een positieve test voor die datum!

Moeder Natuur...help je ons?

En wat ik voor mij wens; die mooie posi test en een gezonde zwangerschap met wonderlijk einde; dat wens ik voor alle meiden die hier ook nog steeds op wachten.

Ik wens voor ons allemaal een wonderlijk 2011!
    In alle opzichten: zwanger worden/blijven, bevallen, babygeluk!

6. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Op naar een positief jaar,...waar alle wensen/dromen mogen uitkomen!!!!!! Of in ieder geval 1 piep klein wensje dat verandert in een echt klein mensje;):D

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik duim ontzettend hard voor jullie meiden!!!!
    op naar een heel positief jaar voor jullie!!!!

Xx

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Owh owh, ik heb weer eens iets impulsiefs gedaan ;):)
    We waren even bij de kringloop aan het snuffelen toen ik een heel leuk ledikantje zag staan. Ik zag direct voor me hoe het eruit zou zien met frisse witte verf en leuk plakplastic. Dus heb 'm gekocht voor 17,50 :)
    Nu maar hopen dat er echt ooit een kindje in komt te liggen.
    Vooralsnog staat ie, uit elkaar geschroefd, in de schuur...

Afvallen gaat goed. Goede start gemaakt :) Zie banner ;)

Verder vandaag het urntje van de kat opgehaald en het knuffelsteentje. Jeetje, wat mis ik dat beest. Vandaag alweer een week geleden :(

Merah: bijna d-day voor jou! Als ik je niet meer 'spreek': zet hem op meid! Heel veel succes en een voorspoedig herstel gewenst!

De rest: knuffel voor jullie!

Drukke dag gehad en straks nog zwemmen, dus nu even met manlief zitten :)

x

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Annedore: Ik heb je al veel voorbij zien komen op t forum. ik ga niet zeggen dat 2011 een roze jaar gaat worden, domweg omdat ik het niet weet, jammer genoeg weet niemand dat...
    Wel ga ik je al het geluk van de wereld toe sturen en heel hard voor jullie duimen dat je snel zwanger mag zijn van een prachtige plakbeeb...
    De weg naar een mooie zwangerschap is zo anders dan de meesten zich voorstellen... het is voor sommigen onder ons een zware en lange weg waarvan je de eindbestemming niet weet.
    Wat je wel weet is dat de artsen hun uiterste best voor je doen, dat je je lieve man hebt waarop je kunt bouwen en dat je lieve famillie leden hebt.
    Ik hoop dat 2011 je een hoop moois gaat brengen en dat dat ledikantje wat je hebt gekocht niet impulsief was maat intuïtie, een voorgevoel dat t snel raak mag zijn!

10. carma

carma Niet meer actief

Anne ik snap je volledig ik had hem ook gekocht denk ik en het gaat gewoon lukken bij jou straks en dan ligt jullie kleintje in zijn/ haar droom ledikantje

Dikke knuf nog voor het overlijden van je kat
    Wat mis je z'n beestje hè
    Ik ben ook altijd erg van de huisdieren geweest maar hubby is er niet zo gek op
    Als we ooit verhuizen dan nemen we wel huisdieren maar dan voor buiten
    Shetlandpony, dwerggeitjes en kippen (ofzo)

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Flippo, wat een ontzettend lieve reactie van je.
    Echt heel hartverwarmend dat je de moeite neemt om deze woorden voor mij op te schrijven :)
    Heel erg bedankt :)

Ik zie dat jij ook al een behoorlijke weg hebt afgelegd. Ik hoop dat jullie ook snel mooi resultaat zullen hebben. En idd, dat kan ik alleen maar voor je hopen, hoe graag ik alle mmmeisjes ook zekerheid zou willen geven over de toekomst...

Dank voor je knuf Mariek. En ook dank voor me het gevoel te geven dat ik niet gek ben :) Ik geloof gewoon in een toekomst met kindje, dus daar richt ik me soms gewoon alvast een beetje op in een impulsieve bui ;)
    Leuk voor de kinderen die beestjes. Houdt jouw kleine meid van dieren?

12. Flippo123

@annedore: Graag gedaan meis :) Is wel t minste wat ik kan doen toch? :)
    Ik heb zelf ook al een weggetje door de MMM gelopen en ben nu tot mei dit jaar naar huis gestuurd... na mijn operatie is mn cyclus wonder boven wonder in eens genormaliseerd en de uitslagen van mn man ook!
    Ik las net ook over je kat! Wat ongelooflijk naar zeg... je kan je zo ongelooflijk hechten aan zon lief diertje! Ik heb zelf hier een lief katertje van 6 rond lopen... zou er niet aan moeten denken om hem te missen! Sterkte meis!
    Ik hoop voor je meis.... dat je snel op een wolkje mag zitten!

(ik ga nu weer terug naar t nieuws... ff volgen over de brand en explosies hier in de buurt....)

13. carma

carma Niet meer actief

Ja anne mein kleine meid is gek op dieren
    Ze heeft deze zomer op een pony gereden die heet Betty
    Sinds dien heten alle pony's betty
    Dus als er een pony komt hoef je niet te raden hoe die heet hahahaha

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, wat leuk Mariek. Zie je het plaatje al voor je...jouw kleine meid met haar broertje of zusje op een pony? :)

Flippo: wat goed dat je cyclus weer normaal is! Goh, dus nu alle kansen om soort van spontaan zwanger te worden? Wow! Ik duim! :)
    En idd echt erg van onze poes :( Maar ja, je weet dat als je huisdieren neemt, dat je ooit afscheid moet nemen :( Nu dus nog 6 te gaan hier, moet er niet aan denken voorlopig!!
    Jij woot dus vlakbij die erge brand? Ik hoorde er van. Wat erg zeg!
    Woon je dusdanig dichtbij dat je risico loopt, of...?

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even een groet van mij!
    Morgen middag word ik opgenomen.
    Ik heb begrepen dat er wel ergens internet moet zijn, maar weet niet hoe en wat en of ik er direct na de operatie wel puf voor heb. Misschien zie ik jullie dus even niet.
    Tot snel!!!

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Merah,....heel erg veel sterkte en hopelijk knap je er enorm van op!!!!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Merah heel veel sterkte!

18. Flippo123

@merah: Suc6 met de operatie... hopelijk knap je snel weer op...

@Annedore: Ja hij was echt hilarisch :p...

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    he meiden, ik heb gewoon internet hier! het is allemaal niet heel makkelijk, maar hij doet het wel. ben morgenvroeg als eerste aan de beurt. morgen rond de middag ben ik weer zo goed als nieuw!... (en een eileider armer...)

20. carma

carma Niet meer actief

Lieve Merah heel veel suc6 morgen met de ingreep
    Ik denk aan je en duim/ bid dat alles goed verloopt
    xxx

Deel Deze Pagina