Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Beetje raar toch, dat dat per regio verschilt. Zo kan Mieppie uit Groningen wel een kind krijgen een Truus uit Eindhoven niet. Typisch. Dan is verhuizen een optie, hahahaha.
    snap idd prima dat als je in een traject zit, het geen goed idee is. Maar daarbuiten?....
    Als je bv crisis-opvang doet, dan blijven die kinderen vaak maar een bepaalde tijd. Kan prima lijkt me. Maar wie ben ik?

Hoe zou het met Mariek zijn? Ik heb zulke goede hoop met die mooie emmy's van haar!!!

2. carma

carma Niet meer actief

Hé meiden niks geen pleegouders, jullie worden allemaal zwanger hoor en papa en mama van een eigen kindje
    xxx

Met mariek gaat het goed hoor, geen klachten
    Alleen gister een dag te vroeg extra pregnyl gespoten, maar ik denk niet dat dat kwaad kan
    Spuit nu zaterdag ipv zondag dan zit ik toch weer op 3 dgn
    Wat ben ik toch een oen
    Voor de rest is het afwachten tot volgende week

Jullie allemaal weer sterkte
    xxx

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ok, nog even dan, ook "diep": ;)

Uiteraard is een pleeg/adoptiekindje nooit vergelijkbaar met je eigen kindje. Ik denk dat het er gedeeeltelijk mee te maken heeft waaruit je kinderwens bestaat: zwanger worden/zijn is niet mijn grote wens, dat is weg naar mijn doel, nl. een gezond kindje krijgen en deze zien opgroeien tot een volwassen mooi mens.
    Ik denk dat ik de afgelopen tijd al voor een groot deel afscheid heb genomen van het "reis-gedeelte", ik ga er steeds meer vanuit dat het gewoon echt niet gaat lukken.

Maar de wens om een kindje te helpen opgroeien en te zien groeien en bloeien, die is er wel nog steeds. Dat gedeelte hoop ik uit pleegzorg te kunnen halen voor mezelf. Misschien lukt dit, misschien ook niet, maar dan kunnen we altijd nog verder gaan in de mmm. Ondertussen hebben we dan (hopelijk) wel alvast een kindje een goede start gegeven. Daar is niks mis mee, toch?

Klinkt voor sommigen misschien heel vreemd, voor sommigen misschien ook niet, maar tja, iedereen is anders! ;)

Nu over tot de orde van de dag, studieboeken, here I come.....

4. carma

carma Niet meer actief

Daar is helemaal niks mis mee meis
    Dat is een hele mooie gedachte.
    Studeer ze vandaag

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klinkt mooi Murphy!
    Helaas denkt mijn man daar anders over en als het bij ons niet lukt, dan komt er ook niets anders. Geen adoptie en geen pleegzorg.
    Misschien een puppy om mee te knuffelen... snik

Maar... wij worden natuurlijk gewoon zwanger :)

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Thanks Mariek!!

Jij heel veel succes met wachten! Nog tien dagen voordat je kan testen, zie ik.
    Extra pregnyl een dagje te vroeg kan geen kwaad, denk ik. Gaat er toch om dat er genoeg hcg in je lijf blijft zitten? Als je nu idd ook weer drie dagen er tussen laat, dan blijft het hetzelfde, toch?

Kom op emmy's, jullie kunnen het!!!!

7. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    (ik blijf maar typen ipv leren....)

Merah,
    Je moet er inderdaad wel echt samen achter staan, wat jullie weg ook is. Dat vind ik tenminste heel belangrijk.

Puppies zijn enig, maar ja, tis toch ietsiepietsie anders.....
    DUS: jij wordt gewoon zwanger! ZO!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, en laten ze nou net een tekort hebben aan pleeggezinnen die openstaan voor crisisopvang voor oudere kinderen.
    Dat zou voor ons een optie zijn, maar ons willen ze niet ;) (niet nu)

Ach...misschien ook maar beter om 1 ding tegelijk aan te pakken :)

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nee hoor, ik vind het niks mis mee!
    Pleegzorg mag je best ook een beetje voor jezelf doen hoor.
    Moet wel, anders zou het niet te doen zijn, denk ik.

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik voel me verrot :(

Zowel lichamelijk als ook geestelijk.

Merk dat ik van alles wil zeggen, maar er de woorden niet voor kan vinden.

Zou het liefst in bed gaan liggen met de verwarming op 23, maar ga toch even werken. Kan collega's niet op zo'n korte termijn met dit ongemak opzadelen.

Kon niks in het huishouden doen, omdat ik me wilde opladen voor werk.
    Kan manlief vanavond gaan stofzuigen als ie uit zijn werk komt. Voel ik me dan weer schuldig over:):( Maar hij klaagt niet.

Nee hij zegt 'als jij uit je werk komt ga je lekker met een dekentje op de bank, dan ga ik stofzuigen en de kattenbakken doen en daarna breng ik je een kopje soep':)
    Zit ik hier te janken, omdat ik dat zo lief van hem vind. En hij zegt dan weer 'maar poppie, we zijn toch getrouwd? Maak je niet zo druk.'.

Zal mijn laatste slokje drinkontbijt even achterover slaan (dat is het enige dat mijn maag kan verdragen :() en dan hondjes uitlaten en weg.
    Kan niet wachten tot ik vanavond thuiskom bij mijn lieve man!:):)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    succes vandaag meis!
    hoop dat je toch even lekker kunt werken....

en vanavond weer snel naar je lieve mannetje!!
    Xx

12. carma

carma Niet meer actief

Lieve Anne

Dikke knuf voor jou meis
    Hoop dat je je snel weer beter voelt
    En denk maar zo dan heeft je hubbie er ook iets voor over toch en hoef je het allemaal niet alleen te doen

xxxx

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks ladies :)

Ben gistermiddag op werk dus echt heel ziek geworden :(
    Toen ik thuiskwam had ik bijna 40 graden koorts, lag ik te rillen onder 4 dekbedden en was ik enorm duizelig.

Dus aan de paracetamol en druivensap, half bekertje bouillon en nu....
    temperatuur is weer terug naar 37,6 en ik voel me een stuk beter.
    Raar hoor :(

Wel lekker 2,3 kg afgevallen, leuk hoor een beetje valsspelen ;)

Vanmiddag kan ik gelukkig gewoon werken.

Morgen weer naar geertgen, ik ben benieuwd.
    Ik ben niet zo zenuwachtig meer als eerst.
    Heb er wel vertrouwen in dat het nog een keertje gaat lukken. Of mijn eitjes nou 2 maanden, een maand of 3 weken nodig hebben om te rijpen....onze tijd gaat (weer) komen :)

Hoe is het met jullie?

14. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Anne,....jeetje,...idd heel raar van 40 naar 37,6.....fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt en dat je gewoon naar geertgen kan,....Alvast heel erg veel suc6 morgen,...ben heel erg benieuwd!!!
    X Rissy
    p.s. hoe is het nu met poezebeest?
    @Hier,..... alles nog rustig, zit nu aan dag 4 van de primoluut,......voel me af en toe misselijk,....schijnt wel van die primoluut te komen. :)Ik ben ff aan het rekenen geweest,...we gaan een weekendje weg en ik ga met een vriendin lekker naar de zwaluwhoeve,......:):):):)Je kunt het allemaal niet plannen,....maar dit kwam eingelijk wel goed uit;):):)

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Fijn dat de koorts gezakt is Annedore!
    Dat zijn geen dingen die je er ook nog bij wilt hebben.
    Hoop alles goed bij Geetgen. En dan weer op volle kracht vooruit!!!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Au, au, au!!!! Wat heb ik een buikpijn :(

Denk niet dat ik nog echt koorts heb, wel nog verhoging, want blijf het warm houden.

Heb tussen de middag voor het eerst in 40 uur wat vast voedsel gegeten en nu doet mijn buik heel moelijk:(

Zometeen een soepje en een geroosterd broodje.

Rissy: begrijp ik dat je dan begint nadat je helemaal relaxed van je weekendje weg en Zwaluwhoeve terugkomt? Dat is wel lekker zeg!:)

Poes moet zaterdag op controle, maar ze doet het goed hoor!

Pffff...ga weer afsluiten, want pijn :(

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Anne, heel veel beterschap!
    Ik ben nu begonnen met 10 dagen primoluut en de laatste dag van de "kuur" is de dag na de zwaluwhoeve. Dan ben ik hopelijk helemaal ontspannen en kunnen we met frisse moed er tegenaan:D

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat klinkt goed Rissy! Op naar de Geertgen Babyboom! :D

Gisteren zo goed en kwaad als het ging gewerkt.
    Vannacht amper geslapen, temperatuur is weer aan het schommelen, maar geen koorts.

Ben in 2 dagen 3,5 kilo afgevallen.Dat is leuk, maar omdat ik niet/heel weinig eet heb ik amper energie :(

Kan gewoon niet eten, want dan krijg ik zoveel buikkrampen :(
    Maar ja, moet toch weer beginnen met eten, kan zo niet doorgaan.
    Probeer dus te regelen op werk dat ik vrijdag vrij heb en dan kan ik rustig weer wat meer proberen te eten en vervolgens in mijn uppie lijden Hoef ik niemand tot last te zijn met mijn buikpijn :)

Straks naar geertgen voor eerste FM. Ga er niet vanuit dat er al wat zit. Zal nog wel een paar weken en een verdubbeling van de dosis Fostimon duren ;)

Al droomde ik vannacht dat ik 20 follikels had en we een escape IVF gingen doen :$

Oh, en ik heb echt honger joh! Mijn maag is leeg en wil gevuld worden, maar als er iets in komt dan zit ik wel met de gebakken peren. Stom!

Hoop dat dr. C niet te lang uitloopt straks, want trek het niet lang in de wachtkamer, denk ik...

19. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Heel veel suc6 vandaag en heel veel beterschap met je buik!!

20. carma

carma Niet meer actief

Toi Toi Toi anne ik hoop dat het meevalt en dat er al wat rommelt in de buik
    xxx

Deel Deze Pagina