Ik ben helemaal flabbergasted!! Na 12 dagen 150 eh Fostimon i.c.m. Oradexon zat er vandaag al een ei van 17 mm!!!!!! Morgen Pregnyl en 12 februari hopelijk positief testen! Koolhydraat-arm dieet en sinds 3 januari 7 kg afgevallen KON er iets mee te maken hebben, maar kon dr. C niet met zekerheid zeggen. In ieder geval lekker zo doorgaan Jeetje, gewoon een eisprong straks op CD 18!!!!!!!!! Da's heel wat anders dan CD 28, 32 of 65! Liefs *en duimende voor Mariek*
Even snel gluren en ja hoor, een EI! OP DAG 15! Wat goed! Alvast gefeliciteerd met dit goede nieuws (en veel klusplezier natuurlijk)
Whoehoe,....wauw anne,....Dag 15,....en 12 februari testen,........dit klinkt allemaal zooooooooooooooooooooooooooo goed!!!!! Duim, duim, duim, duim, duim, duim!!!!
oooooooh meis wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 febr testen!!!!! ik DUIM DUIM EN DUIM!!! XX
Wat een heerlijke opsteker Annedore!!! Dat kon je wel even gebruiken! Ik hoop dat je afvallen er iets mee te maken heeft, want dan geeft dat zeker goede hoop voor de toekomst!! Toppie meid!!!
Wat ik wel toevallig vind: 12 december: miskraam is een feit 12 januari: uit mezelf weer ongesteld 12 februari: testen??? Ella: tijdje niet gezien. Hoe is het met jou?
Even opscheppen! Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht. Andere zou me 200 euro kosten om te laten repareren, dat vond ik hem niet waard. Dus heb deze mooie, stoere fiets gekozen. Kostte me wel een flinke rib, maar aangezien ik elke dag 3 kwartier tot anderhalf uur fiets, vond ik dat ik me wel mocht trakteren 8)
Trouwens nu 45 uur na Pregnyl en heb het gevoel dat eitje er nog zit Dat kan niet toch? Als je 10.000 spuit en je eitjes er altijd gewoon mee springen? Heb eisprong vanochtend, 36 uur na Pregnyl, ook niet gevoeld. Misschien was ie dan wat eerder, toen ik nog sliep? En wat voel ik dan onder in mijn lies trekken? Jakkesssssss, wat ben/doe ik onzeker Als ik nou niks in onder in mijn buik zou voelen, zou ik compleet ZEN zijn, want emotioneel gezien ben ik er heel nuchter onder... Nou ja, zal over 2 weken wel merken of het eitje gesprongen is en wat de buik'pijn' betekent
He Anne, wat een super-leuk fiets!!! Je hebt toch wel gekeken of er een kinderzitje op past Wat betreft je ei en de pregnyl: 10.000 is idd meer dan genoeg om het te laten springen! Maar ik heb altijd hetzelfde als jij nu hebt. Ik moet dan om 22:00 de pregnyl zetten en heb dan 36 uur later de inseminatie. Mn eisprong voel ik dan echter pas 's avonds laat! Zeg maar gemiddeld 48 uur na de pregnyl. Misschien zijn we allebei gewoon een beetje traag
Anne wat een leuke fiets! He jakkes wat onzeker weer.... ik duim voor je!! ik weet nog wel met pregnyl dat ik dat ook erg laat voelde. En soms ook helemaal niet , dan was het waarschijnlijk in mn slaap gebeurt (zo verklaarde de gyn dat dan) Ik moest vaak na de pregnyl nog weer naar de gyn , om te kijken of het eitje weg was. Hoef jij dat niet? Echt spannend hoor! ik duim voor je!
Ik hoef geen echo na ei Ella. Hoe is het met jou meid? Ik ga er gewoon vanuit dat ei is gesprongen, dat er genoeg zaadjes klaar lagen en dat we nu niks anders kunnen dan afwachten. En dat doen we dus, met het gevoel dat het niet is gelukt. Dat gevoel heb ik gewoon....maar dat geeft niet. Als ik 11 feb ongi word, dan proberen we gewoon weer opnieuw! (na een weekendje sippen ). Manlief heeft roerei voor me gemaakt, dus ik moet aan tafel Fijne zondag! x Oh, wat betreft fiets en kinderzitje: heb gevraagd of er een fietskar achter kan
hahahaa ja dat is ook zo! ja hier alles goed. wordt nu wel zwaarder , maar ja dat is ook logisch! ben deze week alweer 36 weken.... Gaat nu best wel snel eigenlijk!
Jaaaa, jullie kleintje kan zich over anderhalve week elk moment aandienen. Logisch dat het nu zwaarder wordt. En je zat natuurlijk niet voor niks al thuis. Is alles klaar voor zijn komst?
jazekers!!! alles is klaar! moet eerlijk zeggen dat ik nu wel erg er naar uit kijk! en het duurt voor mn gevoel nog zooo lang haha
Kan me voorstellen dat het voor jou nog lang duurt. Als ik naar je banner kijk denk ik 'zo! die schiet al op!' Owh meiden, mijn fiets rijdt zo lekker Ben er echt heel erg blij mee! Net lekker al mijn boodschapjes voor in mijn supercoole mand gedaan 8) Is het al bijna 11 februari? Nee he? Het is nog niet eens februari!! En toch, volgende week weten we het. Dat klinkt dan wel weer heel dichtbij...volgende week... Manlief heeft trouwens een heel positief gevoel. Ik dus niet Maar ja...ik durf ook niet zo goed te voelen. Elk lichamelijk dingetje doe ik af met de gedachte 'dat kan van alles betekenen, dus let er maar niet op'. Heb trouwens ook niet echt lichamelijk dingetjes. Af en toe een steekje in een van de liezen. Lichtelijk misselijk met tandenpoetsen door de Pregnyl. Net als de vorige ronde heb ik GEEN gevoelige/pijnlijke borsten van de Pregnyl. En ik weer nauwelijks slijm gehad. Wat dat betreft identiek aan de vorige ronde, maar dat zegt natuurlijk niks Als ik ineens een positief gevoel krijg, dan druk ik dat de kop in. De vorige keer dat ik me zo positief en opgetogen voelde ging alles finaal verkeerd, dus ik durf dat niet meer Dus daarom negatief gevoel, maar of ik dat ECHT voel. Of dat ik dat voel omdat ik iets anders niet DURF te voelen
meis denk dat het logisch is dat je niet iets positiefs wilt en kunt voelen... je hebt toen ook zo'n harde klap gehad! Ik duim voor je!!! Enne morgen is het februari....!!! he leuk he dat je fiets zo goed fietst! hij is ook errrug mooi hoor!!!!
Gisteren pijnlijke, felle steken onderin buik gehad. Had ik vorige keer ook, maar dan rond innesteldatum. Dat is het nu nog lang niet, dus zal wel bad news zijn dan... Gek: had afgelopen december voor het eerst in mijn leven mijn kaak op slot. Was toen dus zwanger... Nu, sinds gisteren, weer kaak op slot. Bizar toeval... Verder geen lichamelijke dingetjes. Alleen geestelijk Misschien herkennen de vrouwen die een MK hebben gehad het wel. Ik kan me nog zo goed voor me halen hoe intens gelukkig en dankbaar ik was met mijn positieve test. Ik heb, tot het moment van bloedverlies en onzekerheid, echt gezweefd van geluk. IK WIL DAT GEVOEL TERUG!! Heb er zoveel moeite mee dat dit geluk me na een ruime dag al werd afgenomen en werd verruild voor onzekerheid. En dat 3 dagen later niks meer van het geluk over was. Ik wil terug naar was ik had. Die positieve test, dat wonderlijke gevoel dat er iets in je buik groeit. Je kunt het bijna niet geloven, maar starende naar die streep op de test besef je dat het echt zo is en leg je beschermend je hand op je buik en denk je 'blijf maar lekker zitten en groei maar goed. Je maakt ons nu al zo gelukkig' En ik haat het. Ik haat dat ik nu zo ongeduldig ben. Want ik besef me dat alles in de MMM je zo'n beetje overkomt. Dat wel of geen succes niet in mijn handen ligt. Dat ik ben overgeleverd aan 'het lot' en niks anders kan dan afwachten. Wachten tot ik ongesteld word of wachten tot we weer, hetzij gereserveerd en ingetogen, weer op een roze wolkje kunnen klimmen.