hey annedore meiss ik hoop ook op een toch nog ei vrijdag!! en dat die dan mooi bevrucht/innesteld en een posi test gaat geven... dikke knuffel meiss
Morgen weer FM na 6 dagen Gonal 225 te hebben gespoten. Ik voel niks, niet in mijn lijf en niet in mijn hoofd. Morgen weten we meer. Laat er nu eindelijk eens een mooie, grote, zwarte vlek op dat scherm verschijnen! Ik ben zo bang dat we af moeten breken
Ik zal even een update geven over mijn Geertgen bezoekje: We moesten eerst even gaan zitten. Toen zei Wissmann 'U heeft echt nog nooit een kans op zwangerschap gehad hè, met die cyclussen van 3 weken tot 13 maanden.' Pffff... als je dat zo hoort, is dat wel heel confronterend. Dat we echt ruim 3 jaar voor niks, noppes, nada tussen hoop en vrees hebben geleefd. We maakten gewoon geen schijn van kans! Nog een keer benadrukken hoe hoog de Gonal dosis al is en dat ie graag eens een ei wil zien. Toen de echo. Er zat links niks. Rechts zat weer een kleintje van ruim 10 mm. Die moet nou eens gaan doorgroeien!!!!! Mijn lichaam reageert wel enigszins op de Gonal, want mijn baarmoederslijmvlies bouwt zich wel nog steeds op. Alleen die eitjes blijven telkens steken op 10 mm en dan zakken ze weer weg. Wissmann zat even hardop te denken/twijfelen of we op zouden hogen naar 300! Hij zei 'als het er te veel zijn straks, dan mogen jullie geen samenleving hebben, maar dan weten we wel waar we aan toe zijn.' Ik kon me wel vinden in die beredenering. Dus opgehoogd naar 300 Gonal. Vrijdag 4 juni moeten we terug. Hij zei nog dat als ik voor die tijd (wo en/of do had ie het over) iets merkte van een eisprong we wel samenleving moesten hebben Alleen, dacht ik later, als ik mijn eisprong toch eerder heb dan de volgende FM, dan weten we dus niet hoeveel eitjes er gesprongen zijn. Maar ja, niet te ver vooruit kijken. Ik hoop, bid en duim dat mijn eitje nu eindelijk wil doorgroeien, want ik weet niet wat we moeten als ook deze hoge dosis Gonal niet aanslaat
Hoi. Vandaag de meest verrassende FM gehad die ik me kon bedenken. Ik had werkelijk ALLE scenario's in mijn hoofd, DACHT ik Ik zal bij het begin beginnen: Naar binnen bij Wissmann en direct op de stoel! Baarmoederslijmvlies was in een week bijna 2 mm gegroeid, van 10 mm naar bijna 12 mm. Goed dus! Toen naar de eitjes kijken. Hij heeft ze aan een kant geteld: 7 stuks. De andere kant hebben we niet eens geteld, zaten er ook meerdere. Zelf zag ik er een stuk of 4. Ze waren allemaal 10 a 11 mm. Dus nog klein. Wissmann begon er weer over dat we geen zesling willen. Ik dacht dus 'we gaan afbreken en opnieuw beginnen', daar had ik me op ingesteld als het er teveel zouden zijn, dat had Wissmann vorige week ook gezegd! Zegt 'ie: Als er volgende week nou 7 grote eitjes zitten dan maak ik er een IVF van Ik kon wel janken, dit had ik niet verwacht! Ik vroeg of een 'escape IVF', zoals dat heet, een betere optie was dan afbreken. Wissmann zei dat hij, als hij in onze schoenen stond, deze eitjes absoluut zou benutten. Hij zei dat ie ons wel direct alles formulieren moest laten invullen voor Genk, want dat moeten ze daar vast hebben en we moesten bloed afnemen. Dat is bij mij een heel avontuur; twee assistentes moesten allebei twee keer prikken Maar het is gelukt Nou, dus volgende week donderdag weer terug, ondertussen gewoon doorgaan met 300 Gonal. Als er netjes iets van twee eitjes zitten, dan gewoon pregnyl en klussen. Als er dus iets van 7 eitjes zitten wil hij een escape IVF doen. Ik ben helemaal van de leg hiervan. Dacht dat IVF nog lang niet aan de orde was, zeker niet met mijn gewicht. Ben ook BANG! Heb alle info gelezen en maar 40 tot 50% is zwanger na 3 pogingen. En ik ben straks dus misschien al een poging 'kwijt' Heb wel gevraagd of als deze IVF niet lukt, we dan wel weer gewoon doorgaan met OI d.m.v. Gonal en zelf klussen. En dat gaan we. Het is nu niet zo dat IVF nog het enige is voor ons. Daarom is het ook een escape IVF. Nou, dat was mijn giga verhaal. Ik ben echt wappie nu. Moet al sinds vanmiddag huilen, maar het komt er niet uit Ben wel enorm blij dat ik klaar ben met school. Anders was het niet te plannen met de punctie en terugplaatsing (die is in Genk). Maar goed, moet ook blijven bedenken; de eitjes waren nog klein. Met een beetje mazzel groeien er maar max. 3 door en is IVF nog niet aan de orde. Donderdag is D-Day! Zal dit verhaaltjes straks ook ff in mijn eigen topic en het Puregon/Gonal topic plaatsen. x In-de-war-Anne
ik heb net alles zitten lezen en wat is het een verhaal. Ik ben zelf iets te zwaar ( lees klein beetje paar kilo's) Ik heb nu bloed laten prikken en een manlief heeft zijn zwemmers laten testen. Donderdag gaan wij naar de gyn. Je verhaal heeft mij moed gegeven en ik ga nu zitten hopen dat je snel zwanger bent.
Alvast dank voor het hopen Heel veel succes voor jullie bij de gyn. Ik hoop dat de uitslagen gunstig zijn!
annedore ik duim voor je! als je uit deze poging zo 11 eitjes (ws meer) haalt dan is dat voor een IVF al heel mooi hoor! ik zou ervoor gaan.. ook juist omdat je je er niet op voorbereid hebt.. ikzelf heb in okt een escape ICSI gehad (zou IUI zijn maar ad 8 ei!!) en dat heeft wel mooi een zwangerschap opgeleverd. werd een mk, maar toch. alleen toen al te weten dat het dus KON was een geschenk voor ons. ik duimmmmmmmmm voor je!!!
Thanks Kling! Dit geeft de burger(trut) wel wat moed(t)! Maar jij bent natuurlijk uberslank en ik NOT! Zit daarom zo ontzettend in dubio. Niet te geloven trouwens dat jij alweer over de helft bent
Zo! Ein-de-lijk eens goed nieuws! Nieuws waar we op hoopten. Er zitten in de rechter eierstok 3 eitjes. 2 zijn mooi groot (17 mm) en eentje is kleiner (14 mm). Lijstje van de dr. is als volgt: Gisteren nog 300 Gonal. Vandaag 150 Gonal en samenleving, gemeenschap ofwel seks! Morgen tussen 20 en 22 uur 2 ampullen Pregnyl. Zondag seks Maandag eisprong 19 juni halve ampul pregnyl 26/27/28 = NOD 30 juni hopelijk testen! En 29 juni is mijn diploma uitreiking. Ik roep al jaren dat ik op mijn diploma uitreiking zwanger wil/zal zijn. Het KAN dus nog, alleen zal ik het nog niet zeker weten dan Gelukkig is ons de keuze voor wel of geen IVF bespaard gebleven. Op naar een positieve zwangerschapstest!
Volgens mij heb ik vanochtend mijn eisprong gevoeld. Gisteren had ik nog heel veel slijm en vandaag is het bijna droog! Sjah, het is wat als je nooit eerder een eisprong hebt gehad. Ik vind dit al wonderlijk, laat staan als ik zwanger mag worden Heb nu een raar, beurs, zwaar gevoel in mijn onderbuik Ik denk lichtelijke spierpijn van de sexy time Ik hoop dat het eitje heel hartelijk ontvangen is door de zaadjes en dat ze erg nader kennisgemaakt hebben Ik zit nu officieel ook op het wachtbankje! Ik dacht altijd, als ik verhalen van anderen las 'doe toch rustig joh!'. Nu ik zelf eindelijk zo ver ben, vind ik het toch veel spannender dan ik had verwacht
@annedore: heheheh ' doe toch rustig joh ' is soooo pre-MMM welcome to the club! maar het geeft ook hoop en power weer he, te weten dat je kansen in elk geval wat groter en eerlijk zijn (geworden) rustig an, ik duimmmmmmmm smak!
Ook in mijn eigen topicje even zeuren. Kan ik vast nog eens om lachen als ik het ooit teruglees Had gisteravond ineens heel nare kramp links onderin mijn buik, uitstralend naar mijn lies. Vandaag ongesteldachtige gevoelens zoals buikkramp en lage rugpijn. Net een heeeeel klein beetje geel/oranje afscheiding. Is nu weer weg. Het is nog maar 5 dagen na mijn ei(eren), maar ben zo bang dat ik ongi ga worden *zeur*
las je verhaal net ook in het andere topic.... wat vreemd??? aan mij heb je niks.... zou niet weten wat dat kan zijn!
Gisteravond nog een keer bij het afvegen donkerbruin slijm gehad. Nu is het helemaal over. Ook geen buikpijn en rugpijn meer. Zou het een innesteling geweest zijn Jammer genoeg moeten we nog een ruime week wachten tot we het weten
wat spannend meid! ik heb dat nog nooit gehad..... die keren dat ik een eisprong heb gehad! hoop idd dat dit goede tekenen zijn!!!!