helaas is die onzekerheid heel "normaal",......neemt niet weg dat je er helemaal gek van wordt, bha! Nog een paar daagjes,.......
AAAAAHHHHH anne wat spannend Duim duim duim Bij een zwangerschap heb je die steekjes ook Bij mij was het na zoveel dagen allang wit of een heeeeeeel dun streepje Dit is echt wel heel duidelijk duim duim duim
Werd wakker om half 5 en moest heel nodig plassen. Dus ik wist wat me te doen stond. Spulletjes stonden al klaar in de badkamer. Vol verwachting keek ik naar de plek waar het tweede streepje moest verschijnen en langzaam maar zeker doemde deze (weer) op vanuit het wit. Hij is in MIJN ogen net zo donker/licht als dat het testje van gisteren was toen ik hem vers had gedaan, ze drogen natuulijk iets donkerder op. Weet nu wel dat het in ieder geval geen pregnylstreepje is. Maar maak me zorgen over het feit dat streepje niet donkerder is dan die van gisteren Vandaag = NOD, dus ik bibber nog even door En hoop op een donkerder streepje morgen! *hoopduimbibber*
lieve annedore!!!! gefeliciteerd meiss,je bent echt zwanger!! ik weet et zeker.. je streepje is nu wel wat verschillend hoor dan met die van gisteren.. en je hcg verdubbelt elke 2 dagen meisss.... dikke kus van cin
Dank jullie wel Wat onwerkelijk weer... Moet wel zeggen dat angst de blijheid erg overheerst... BLOED MOET WEGBLIJVEN! Kan ik dat afdwingen? Testjes allebei opgedroogd:
hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker hij is duidelijker vind ik dan he.... oh meid, het ziet er GOED uit!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMAK!!!!!
anne! die streep is echt duidelijker als gisteren hoor!!!!!!!!!!!!! van harte meid!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga heel hard duimen dat het nu eindelijk goed mag blijven gaan!!!!!! Xx
Streep is helemaal duidelijk: je bent zwanger! GEFELICITEERD! Nu duimen dat het bloed dit keer gewoon wegblijft. DAT MOET!
Ik wist het , ik wist het!!!!!!! Super gefeliciteerd ook hier in je eigen hoekje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieve Annedore, heel erg proficiat en nu gaan genieten meid! Met positieve vibes moet het goed gaan! Knuffel!
Hier ook nog even vanaf comp en dus met kleur: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERDDD!!!!!!!!!!!! Die testen zien er prachtig uit dus ik duim voor een plakkert!!!
annedore meisss wauwww!!! wat een prachtige knaller!!! van harte gefeliciteerd meissie... wiehoooooooooo!!!!!! xxxcin
Ook van mij nog een keer in je eigen hoekje GEFELICITEERD Over deze test is geen twijfel mogelijk hoor!
Dank meiden Wat lief dat jullie even in mijn eigen hoekje langskomen Vandaag weer een dagje voorbij. Elke dag is een dag vol groei en belangrijke ontwikkelingen, elke dag is een dag dichterbij de 1e echo, elke dag is een dag dichterbij 'veiligheid' en elke dag is een dag dichterbij de dag dat we HOPELIJK (IK WIL HET!!!!) onze zoon of dochter in onze armen mogen sluiten *emootje* Vandaag aan mijn ouders en broertje verteld. Iedereen vindt het fijn dat het zo snel alweer gelukt is en beseft wel dat ik ECHT zwanger ben. Maar juichen stellen we met zijn allen nog even uit... Mijn ouders hebben wel al een fles champie gereserveerd voor na de 1e of 2e echo (dat mag ik zelf aangeven, wanneer het goed voelt). Voor mij komt er Jip&Janneke bubblie Kan niet wachten!!!