En ik had me voorgenomen om het nieuws pas na de 7 weken echo te vertellen, maar moeder had het al door
Annedore, Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! En wat een mooie test, dat hcg stijgt lekker! Straks komen de kwaaltjes, maar die wil je misschien maar al te graag! Geniet ervan!
Wat ben ik ook een onzekere oen! Vanochtend even mijn laatste testje gedaan. Symbolisch op de dag dat het de vorige keer definitief mis ging. Is het streepje niet echt veel donkerder dan de test van eergisteren. Wel iets donkerder, maar ik had natuurlijk weer meer verwacht Gelijk onzeker natuurlijk, maar heb me gerust laten stellen door manlief die hem echt wel donkerder vond. Hij vond het ook een goed teken dat het streepje direct verscheen. Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk Zit nu alleen te twijfelen wanneer ik me zal aanmelden voor MvM. Dan testen ze natuurlijk ook en ik ben bang dat ik onzeker word als dat testje (in mijn ogen) niet donker genoeg is. Zit er daarom aan te denken om me pas aan te melden na de 1e echo. Gewoon om het risico op onzekerheid voor mezelf zo klein mogelijk te houden... Wat zouden jullie doen?
Ik heb me opgegeven met 4.4 week. Op precies 5 week kwam ze al langs en ik mocht toen direct starten. Ik ben toen ook onzeker geweest: wat als.... Uiteindelijk was mijn motivatie: al word het een MK, dan heb ik tenminste misschien wel een half Pregnyl-spuitje bijelkaar. Ik zou het voor mij persoonlijk niet kunnen verantwoorden om mijn kostbare plasjes gewoon door te spoelen... Maar ik geloof dat ik er soms wel wat in doorsloeg (ik noem met schaamrood op mijn kaken: liever nog anderhalf uur m'n plas inhouden dan op visite of op m'n werk aan het eind van de middag m'n plasje doorspoelen ) Maar goed, het gaat er niet om hoe een ander het aanpakt, het gaat erom wat voor jou persoonlijk goed voelt
Officieel mag je bij mvm geloof ik pas met week 6 of zo beginnen, maar als je testje mooi positief is laten ze je vaak ook wel eerder starten (ik mocht toen ook eerder starten). Maar mensen wat een horken daar!!! Ik heb hele slechte ervarinen met mvm na mn miskraam. Na drie weken snapten ze nog steeds niet dat nieuwe flessen echt niet meer nodig waren. Heb dit als heel pijnlijk ervaren. Helaas heb ik meer soortgelijke verhalen gehoord (miscommunicatie na miskraam), dus mocht ik ooit weer zwanger raken: helaas voor mij geen mvm meer. Komt bij dat er helemaal geen tekort meer is aan HcG. Dus meid, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Jij moet je lekker richten op zwanger zijn!!!
Bedankt voor jullie meningen meiden Ik ga, denk ik, toch wachten tot de week na de 7 weken echo. Ik vind het gewoon te spannend en wil me niet nog meer spanning op de hals halen dan nodig. Ik kan dan nog 8 weken voor ze plassen. Is wel een aardige wederkerigheid voor die 4 x dat ik Pregnyl heb gebruikt Gelukkig is de eerste echo al over 18 dagen Ik hoop ZO dat ik 'm nu wel ECHT mag hebben. Tot nu toe gaat alles goed. Geen bloed. Af en toe een steekje/krampje. Met vlagen misselijk. Deze dag is alweer bijna op de helft...ja ik tel ze echt af
Anne verstandige beslissing hoor! zoals je zegt... geen extra spanningen erbij halen hoor. En na je eerste echo kun je nog lang genoeg plassen! wat spannend meid! 4 maart de eerste echo!!!!
Hhoehoe!!!!!!!! Anne van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga nu maar lekker genieten van alles,....ook de kwaaltjes,......ben zoooooooooooooo blij voor jou!
hey anne meissi.. ik wil jou even oppeppen hoor jou test is donkerder dan dat ik bij al mijn testen heb gehad.. ik heb echt niet zo`n knaller gehad hoor.. en ook ik ben na de eerste echo pas beginnen met mvm.. heb bij 7 weken gebeld en bij 9 weken kwam ze pas langs en vanaf toen meegedaan tot 28 december en als je het niet vertrouwd meissie bij 5.5 weken heb ik een echo gehad bij dr.w en daar was een heel mooi vruchtzakje bij te zien.. hij heeft toen tegen mij gezegd al bel je elke dag!! dit beebje moet blijven zitten zei hij.. je kan echt wel eerder bellen hoor als je echt onzeker bent.. dikke knuffel en meissie dit beebje(s) zit wel goed neem dat maar van mij aaan!!!!!
Dank voor je zeer uitbundige felicitatie Rissy! Je had een voorspellende droom over mij!!! Cool! Cin: lief dat je me zo opbeurt, doet me goed Mocht de spanning nou echt ondraaglijk worden, dan bel ik misschien....maar er zijn eigenlijk geen aanwijzingen dat het niet goed zou zitten, dus probeer er maar op te vertrouwen
Hahahahahaha,....ja da's waar ook,....ben nu ook heel erg blij dat ik mijn laars, maat 40 voor dikke kuiten, niet hoef op te eten, hahaahahahahahahahahahaahahahhaa
Whhhhhhhhaahhahahahaa!! Was ik alweer vergeten. Dat scheelt idd weer Hoe is het met jouw Geertgen avontuur? Oohhh...vandaag vraag ik me ineens af: ben ik wel echt zwanger? Stom he Niet echt misselijk vandaag en dus een tikkeltje onzeker weer. Wel met lopen steekjes in liezen en moe. Heb bijna klokje rond geslapen vannacht. Morgen ga ik trouwens met mams naar de HH- en 9 mnd beurs. Vorig jaar toen we daar heen gingen heb ik mijn moeder vertelt dat ik naar Geertgen ging voor hulp bij het zwanger worden. Mijn wens was toen om in februari 2011 ZWANGER naar de 9 mnd beurs te gaan We hebben afgesproken om even over de 9 mnd beurs te lopen voor foldertjes enzo, maar niks te kopen Ga ik ook echt niet doen, staat mijn hoofd nog niet naar.
Bel anders ff naar geertgen of je misschien iets eerder mag/kan,....al is het meer voor je eigen gemoedsrust gewoon doen!! Mijn avontuur gaat tot nu toe goed,...ik ben nu al 4x daar geweest en kan niet anders zeggen dat ik er een goed gevoel bij heb en dat ik spijt heb dat ik niet eerder ben over gestapt,.....maar goed. Ik ben nu weer begonnen en heb afgelopen vrijdag mijn eerste fm gehad, alleen was er weinig te zien, ik zat dan ook op dag 7, vrijdag a.s. moet ik weer terug en dan hoop ik dat er of 2 grotere zitten of een hele tros aan beide kanten. Ik heb aangegeven dat ik bij overstimulatie een escape ivf wil, aangezien ik een half jaar helemaal niks heb kunnen doen en uiteindelijk maar 1x een eisprong heb gehad in 2010,......in 2011 ga ik het anders aanpakken
Annedore: even van een meelezer: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat heerlijk dat het zo snel weer gelukt is!! Hopelijk mag je over een maand of 8 een prachtig kindje in je armen sluiten!
Zo Rissy, wat klink jij strijdlustig! Hardstikke goed meid! 7 dagen is idd wel vroeg al. Ik ging eigenlijk altijd pas na 12 a 13 dagen stimuleren (en dan zat er nog niks). Die eieren komen er dit jaar wel bij jou en dan wordt er 1 daarvan een mooi brusje voor je mannetje Kounelli: dankjewel, lief dat je even reageert Weer een meelezer ontdekt, heb er meer dan ik dacht Jij hebt ook wel wat te verduren gehad zie ik Wat fijn dat jullie nu een kleintje hebben mogen krijgen Pffff....ik ga weer, want krijg steeds last van mijn rug als ik zit
anne ik check elke dag je topic hoor!!! en wil je ook echt even moed inspreken... heb net even mijn testen erbij gehaald en die van jouw zijn zoveel donkerder!!! net wat Cindy schrijft!!! He wat gaaf zeg dat jullie naar de hh- 9maandenbeurs gaan!!! idd , niets overhaast doen (zoals dingen kopen) als jij daar nog niet aan toe bent!!! vind dat je echt goed je grenzen aangeeft hoor!!!!! (zoals bij MvM en nu ook weer met de 9-maandenbeurs) Doen waar jij je het beste bij voelt!!! Liefs!
Hoop dat je ook nog een tijdje hier blijft schrijven en er niet tussenuit knijpt naar het 'zwanger' hoofdstuk van deze site en bijbehorende topics... (al snap ik dat natuurlijk best als je dat wel doet, maar zal je dan missen).
Wat een lieve berichtjes van jullie meiden Ik blijf gewoon in mijn eigen hoekje actief hoor!!! Misschien ook elders, maar daar denk ik nog niet aan hoor! Ella: op mijn testjes vertrouw ik nu helemaal na de berichtjes van jou en Cindy! Nu nog de tijd tot de 1e echo doorkomen en dan kan ik hopelijk ook wat meer vertrouwen op Blinnie & Baby Ik ga jullie nu uiterst vertrouwlijke info geven: Blinnie is mijn koosnaampje Ik heet Linda en achternamen beginnen beiden met 'B', zodoende is Blinnie ontstaan. Nu is het dus Blinnie & Baby Heb toch iets gekocht waar ik op slag verliefd op was. Ik geloof niet zozeer dat dit soort dingen ongeluk brengen hoor. Helemaal niet. Ik heb namelijk al een ledikantje in de schuur staan en ben toch zwanger geworden, dus nee.....lijkt me geen bad luck Maar gewoon emoties he....dus liever niet. Zag alleen in een kraam met houten speelgoed een heel leuke mobiel hangen die ik vast nergens meer had kunnen vinden in de toekomst. Een met paddenstoeltjes en kaboutertjes eraan. Helemaal mijn ding MOEST hem hebben! Desnoods hang ik hem boven mijn eigen bed Maar het liefst binnenkort boven ledikant of commode van Baby