En anne was het wel de moeite waard Ik ga morgen alleen want mijn zwangere vriendin is ziek zwak en misselijk en nu ook erg verkouden Groot gelijk hoor dat je het mobiel gekocht hebt Die hangt straks echt wel boven een mooi kindje te bungelen Heb vertrouwen meis Ik ga ook gewoon wat kopen als ik iets tegen kom Ik ben al die tijd erg voorzichtig geweest en dat heeft ook niks geholpen dus als ik nu iets zie gewoon meenemen Misschien dwing ik het zo af hahahaha Nou lekker uitrusten en heerlijk naar bedje xxx
Ik vond het zelf de moeite niet waard Mariek, maar ik kan niet voor jou spreken he Ik ben hoogsensitief en kan gewoon erg slecht tegen zoveel massa, drukte en warmte.... Heb ook niet zoveel gekocht, vond de aanbiedingen ook geen echte aanbiedingen....uuuhhh...misschien moet je me ook maar niet te serieus nemen. Ben ook niet helemaal mezelf met die extra hormonen, onzekerheid en vermoeidheid Jij gaat het vast een stuk leuker hebben dan ik Fijne dag alvast morgen! Wel jammer dat je vriendin niet mee kan Ben trouwens ineens een stuk erger verkouden dan ik vanochtend was. Lekker nog wat extra baccillen meegepakt daar :x Ga traks lekker vroeg onder de wol idd
Ik ben ook hoog senitive, maar ik ga gelukkig alleen en kan doen waar ik zin in heb en dat vind ik wel lekker Ik ga me van te voren morgen ook afsluiten Ik vind die artiesten en zo allemaal wel leuk altijd dus daar ga ik een beetje voor en de 9 maanden beurs natuurlijk ook slaap lekker meis
Hahahahahaha,....ja die 9 maandenbeurs,......ik heb toen mijn moeder en schoonouders meegenomen,......die oma's in spee, wilde natuurlijk van alles kopen en ik had toen een paar "pakezels" nodig, hahahaahahaha. Mijn schoonouders waren nog wel ff naar de hh-beurs geweest, maar kwamen gillend terug, zo druk. Ik weet nu nog niet echt wat ik er van vond,....wel is het leuk om inspiratie op te doen voor de kinderkamer e.d. en info in te winnen over van alles en nog wat. Ik ben niet highsensetive,...mijn schoonzus wel,...alleen gebruikt zij het echt overal voor als excuus. Bij haar nijgt het meer naar autisme dan naar het high sensitive. (heel erg veel is herkenbaar doordat ik met autisten werk)
mariek, fijne dag vandaag! wat jammer dat je vriendin niet mee kan Anne , oooh wat lief Blinnie en Baby!!! zooo schattig!!! Enne wat gaaf he dat je een mobiel hebt gekocht!!!! ik heb er ook laatst een voor mn verjaardag gekregen van mn ouders. Ook een houten! met zeilbootjes en meeuwen! Die gaan we boven de box hangen. de tijd tot aan de eerste echo is zowiezo erg slopend en vermoeiend........!!! wat dat betreft hebben ''wij'' dat ook niet mee he , omdat we altijd al heel vroeg weten dat we zwanger zijn! Neem nou mn schoonzus , die wist pas bij 10 weken dat ze zwanger was... en kreeg toen gelijk echo EN was al bijna over de 12 weken heen! Ook ik herken die angst hoor voor de eerste echo. Het is heel normaal en hoort erbij. Probeer er vertrouwen in te hebben meid! En laat je niet afschrikken door je aankopen.....! geniet er van zou ik zo zeggen! en als je emoties teveel worden , leg ze dan lekker in de kast (je aankopen) doe waar je jezelf het beste bij voelt! Ik heb zelf voor mn eerste echo een heel lief pakketje van forever friends gekocht.... verder niet zoveel want wilde echt de echo afwachten. Zo doet iedereen waar ze zich het beste bij voelt toch? Beterschap en rustig aan! Enne super dat je vertrouwen hebt in je test!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zekers doen hoor! want jouw test is zo mooi!!!! (hier alles nog rustig...... heb wel een gekneusde rib van al het geschop auuuwwwwww ben vandaag alweer 38 weken! dus het schiet nu op en begint nu echt spannend te worden)
Jouw mobiel klinkt ook leuk Ella! Vindt jullie kleintje BINNENKORT vast ook Het duurt idd nu niet lang meer. De spanning stijgt zeker wel? Zie je op tegen de bevalling? Lijkt me heerlijk om zonder poespas zwanger te worden en te testen. Mijn moeder testte beide keren pas met 6 weken. Ja...dan heb je er idd zo al een paar weken op zitten. Beter! Ik bedacht me gisteren dat ik het eigenlijk 'al' een week weet, want ik deed woensdag 9 februari de lichte test. Toen had ik omo-wit verwacht en manlief hing met zijn grote kop boven die test die op het aanrecht lag. Ik keek na een paar minuten even langs zijn harses op die test en zei 'verrek, er staat een streepje' Nu is dat streepje superduidelijk en lijkt alles goed te gaan, maar idd Ella, wat is het spannend!!! Zit echt de dagen te tellen. Nog 2 weken en een halve dag tot 1e echo Ben ergens wel blij dat ik de meeste dagen al om 21:00 uur naar bed ga, dan gaan de dagen ook sneller Ga maar even wat eten nu....eetlust is meer niet dan wel aanwezig. Eet alleen als ik iets ruik of zo en denk 'oh dat zal wel lekker zijn', of als ik weet dat ik gewoon wat moet eten, maar het duurt echt best wel lang voordat ik uit mezelf echt trek krijg...
het is ook zoooo spannend! en echt aftellen tot aan de eerste echo! ik had in die zin ''geluk'' dat we eerst 2 weken op vakantie waren! Dan gaat de tijd toch sneller en anders.... en toen waren er zomaar 2 weken voorbij! Maar..... jij gaat al vroeg naar bed zo te lezen! dan gaan de dagen ook sneller hoor! En heb je veel afleiding de hele dag? werk je nog veel? en weet je , ook al is dat miss moeilijk , omdat jij al helaas hebt moeten meemaken dat het ook fout kan gaan........ maar het gaat vaker goed als fout!!! die zin hield ik voor ogen en ik had er echt vertrouwen in...!! En ik zie dat je 4 maart de eerste echo hebt!!!!! dat is ook mn uitgerekende datum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en jij bent lekker bijna 5 weken zwanger!! Je weet het al een week! wat dat betreft gaat de tijd dan ook best wel snel vind je niet? maar goed ondanks alles blijft de onzekerheid! en denk dat , dat ook heel normaal is hoor! maar bij jouw net even ietsje erger , juist omdat je de hele mmm hebt moeten doorstaan en omdat je helaas ervaring hebt dat het ook mis kan gaan..... ik vertrouw erop meid dat het goed zit!!!! hoop dat jij dat vertrouwen ook (al is het maar een beetje)n hebt! enne die eetlust.....! ik at de eerste weken ook liever niets als wel! ik was ook best wel beroerd af en toe. Het viel ook echt op dat ik minder at. Maar ja als je nagaat wat er allemaal gebeurt in je lichaam..... je lichaam is keihard aan het werk! probeer wel wat te eten hoor! dan voel je je toch beter. Ik at best wel veel fruit.... met name appels... dat werkte bij mij erg verzadigend! ja hier stijgt de spanning! En moet zeggen dat ik er best tegenop zie hoor tegen de bevalling. het onbekende en de pijn..... maar aan de andere kant! ik hou voor ogen dat iedere vrouw kan baren! En dat het mij ook gaat lukken en dat ik er iets prachtigs voor terug krijg!!!!! klinkt allemaal heel cliche , maar iedereen zegt ook tegen me , die pijn ben je zo vergeten als je dat kleintje vasthoud! nou daar hou ik me maar aan vast. Want dat eerste moment lijkt me zoooo bijzonder en zo emotioneel en mooi! ik kijk daar echt naar uit. En dat hou ik maar voor ogen!
Ja idd 1e echo op jouw due date Ik werk nog gewoon mijn 17 uurtjes per week en hoop dat nog lang te kunnen/mogen doen. Je hebt helemaal gelijk wat betreft dat het vaker wel goed gaat dan niet. Ik zat net even te lunchen (salade!!) en ineens moest ik huilen en besefte ik me even ECHT dat ik zwanger ben Ik krijg er wel steeds iets meer vertrouwen in en dat voelt eng, maar ook goed! Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de bevalling. Je hebt het nog nooit eerder gedaan en je weer bij voorbaat dat het pijn gaat doen. Stom eigenlijk dat dat pijn moet doen Het is zoiets moois! Maar zo te horen relativeer jij ook goed door te denken dat alle vrouwen kunnen baren en jij dus ook! Binnen nu en 4 weken gaat het gebeuren en dan ben je mama! Ik ga nu even de keuken aan kant maken, honden uitlaten en dan door het zonnetje naar werk fietsen Fijne dag nog! x
@Ella,....jeetje,....idd,... max 4 weekjes nog!!! Spannend hoor,...ik moet heeeeeeeeeel eerlijk bekennen, dat mijn man nog als de dag van gister weet hoe ik erbij lag in het ziekenhuisbed,....en ik ben het helemaal kwijt in die zin,.......ik weet niet eens meer hoe die weeen voelden Heel veel suc6 met de laatste loodjes!! @Anne,....leuk he,...om toch stiekum wat te kopen,....gewoon doen!!!
Hey Annedore! Wat zie ik nou meis; zwanger???? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je er snel lekker van kan gaan genieten! Xxx Hypo
Annedore, even op je eigen topic: fijn dat je begint te beseffen dat je echt zwanger bent! Bij mij hielp (een paar dagen geleden) een CB test enorm: toen deze 3+ aangaf was opeens alle onzekerheid weg, ondanks het onrustigmakende "gebrek aan kwalen". Eng he? Om eraan toe te geven... Aan de andere kant... ik persoonlijk zou het mezelf nooit vergeven, als het mis zou gaan, dat ik dan die weken dat het wèl goed ging, er niet van genoten had... Dusss... Wees een blije bijna-mama!!! (maar goed, ik loop een week op je voor, dus ik heb een week langer als een onzekere muts rondgelopen totdat ik dat tegen mezelf kon zeggen... Ik heb makkelijk praten )
Thanks ladies Mir: wat jij zegt over genieten, zodat je het jezelf niet kwalijk kan nemen dat je niet genoten hebt MOCHT het een mk worden... DAT riep ik ook altijd! Maar nu, nu ik heb meegemaakt dat het ook echt mis kan gaan, is dat wel HEEL moeilijk Maar ik doe mijn best hoor! Misschien moet ik ook een CB test overwegen... Ben aan de andere kant ook wel bang dat die niet aangeeft wat zou moeten.....denk er nog wel even over na
...kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is... CB test... als je nog twee of zo dagen wacht, en dus zekerteweten 5 weken bent, zou ik het denk ik doen.. Maar goed ieder mens zit anders in elkaar.... Het is iig goed om te lezen dat je meer vertrouwen hebt dan een week geleden!!
Vandaag, bijna op het uur nauwkeurig, had ik 3 weken geleden mijn eisprong. Dus, denk dat het wel goed zit Ik ben zo blij na het zien van deze test. Toen ik deze uitslag in beeld zag verschijnen was het net of ik er op dat moment achterkwam dat ik zwanger ben. Zo blij!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik ben ECHT zwanger! En het gaat gewoon goedkomen! MOET!!! Dank voor je aanmoediging om deze test te doen Mir!
Wauw Annedore die is wel heel erg duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als je het nu niet meer gelooft dan geloof je het nooit meer gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je hebt een roze meisje in je buikje
wauw wat super meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij voor jullie!!!! Rissy , hihi ik hoop dat ik me straks ook niets meer herinner! het wordt hier steeds spannender.....!! ach ik laat het maar over me heen komen.... meer kan ik toch niet doen! En ik krijg vast goede begeleiding!