Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Ella,....dat weet ik zeker;) Ben benieuwd!!
    @Hier,...vanavond bij de jap geweest en kreeg zo'n fortune kookie,....het vogende zat er in, "A plan you have always had in mind gets stucture" nou ik hoop het!!!!!!;):D

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha Rissy, die is mooi! Gaat vast uitkomen! :)

Oohhh, Ella, moest vanochtend ineens aan je denken. Dacht dat je misschien aan het bevallen was. Maar nog geen tekenen dus?

Ik keek net weer even op die test, wat een wonder!
    Heb al 100 keer tegen mijn man gezegd dat ik het zo bijzonder vind dat het gelijk de eerste ronde na de vmk alweer raak is.
    Ik besef me dat ik, ondanks dat ik toch 4 jaar heb moeten wachten, een enorme bofkont ben dat we na de vmk niet weer maanden hebben hoeven wachten. Daar had ik me eigenlijk wel op ingesteld...

Het huis ruikt heerlijk naar hyacinthen, het lijkt buiten best lekker te zijn, de eitjes koken, de oven staat aan voor de broodjes....lijkt mij een prima begin van deze zondag :)

Een zondag waarvan er van mij nog velen mogen volgen en volgend jaar rond deze tijd....met onze lieve, mooie, kleine zoon of dochter.
    Elke dag blijf ik hopen dat alles goed mag blijven gaan en dat we vanaf dit najaar echt met zijn 3en zullen zijn :) *mijmer*

Fijne dag allemaal!!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat heerlijk om je verhaal te lezen!
    En hoe was je zondag!??

ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    ik hoop keihard met je mee dat jullie volgend jaar met zn 3tjes zijn! Heerlijk aan het genieten van jullie zoon of dochter!!!!

Hier nog rustig!!!
    maar wordt wel erg zenuwachtig als ik mn banner zie........ ;)

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn zondag was heerlijk Ella!!

Ik word ook zenuwachtig als ik jouw banner zie :D Ben benieuwd of je 4 maart gaat halen, of dat het eerder komt...

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    enne ben natuurlijk erg benieuwd naar jouw echo!!!
    leuk! jij telt ook af naar 4 maart...!

lekker genoten gisteren! heerlijk he zo'n zondag!
    Hoe voel je je?
    (niet gelijk in de stress schieten hoor als je niet misselijk bent bvb)

ik begin langzaamaan wat ''last'' te krijgen van nesteldrang merk ik! Heb net zoveel weggegooid... dat zou ik anders nooit zo snel doen ;)
    en ga nu de voorraadkasten onder handen nemen ;)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Aaahhh lekker aan de opruim en aan de poets Ella. Alles moet straks natuurlijk tip top in orde zijn voor als de kleine er is :)

Ik voelde me vanochtend even goed onpasselijk. Zit snel vol na eten. Kan echt niet meer zoveel op als eerst. Maar als ik honger heb, dan moet ik ook wel snel eten.
    Verder sinds vanochtend echt pijnlijke borsten. Weet dat het van dag tot dag kan verschillen, maar ik wil best ELKE dag ALLE kwaaltjes hebben hoor :) Sprak zij heel stoer. Ik weet ook wel dat ALS dat je overkomt, dat dat niet leuk ook is. Of je nou na 4 maanden of 4 jaar zwanger was.

Bleh...ben op het werk en werk al vanaf 9:45 zonder pauze. Nog tot 18:15! Kon gewoon geen pauze nemen, want we hadden teveel kinderen en te weinig personeel.
    Sta nu nog alleen met 15 kinderen! (mag eigenlijk max. 10 zijn) :$

Morgen en donderdag werk ik van 7 tot 15:30, Dus lekker op tijd thuis. Woensdag en vrijdag vrij :)

Voor ik het weet is deze week voorbij. Heb ook een druk weekend in verband met verjaardag broertje.
    Het is vast snel vrijdag 4 maart!! Ik kijk er heel erg naar uit, want het lijkt me onbetaalbaar mooi om je kleintje voor het eerst te zien op de echo en dan in het mooiste geval ook al een kloppend hartje.
    Maar ik ben ook bang voor een minder leuk scenario, maar daar denk ik niet te vaak aan. Denk er vaker aan hoe mooi en bijzonder het zal zijn :)

Nu weer back to work!

Liefs

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne goed zo!!!!
    positief blijven denken hoor!!

zooo dat zijn lange dagen zeg.....................
    en wat veel kindjes!
    Trek je dat allemaal wel wat?
    Als je het niet volhoudt , moet je het wel aangeven hoor!
    weten ze trouwens op je werk al dat je zwanger bent?
    Bij mij wisten ze het wel vrij snel , omdat ik destijds veel met mensen werkten die bestraald werden en chemo therapie kregen.

dat klinkt goed hoor die kwaaltjes!!
    ik dacht ook in het begin , laat maar komen!!!! ;)

heerlijk woensdag en vrijdag vrij!!! en dan donderdag en morgen nog ''even'' werken en dan lekker een druk weekend zo te lezen!
    dan gaat de tijd ook wel snel he!

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    meiden, ik leef zoooooo met jullie mee,......ik heb beide kanten al een keer mee gemaakt en het is allemaal zo spannend en mooi!!! De eerste zwangerschaps verschijnselen en de laatste loodjes en wat er tussen in zit en erna komt....allemaal zooooooooooooooo bijzonder!!! Ik niks anders zeggen geniet er maar lekker van,.....alle cliché's zijn zooooooooo waar:D;)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat lief Rissy!
    ik hoop van harte dat jij het heel snel weer mee mag gaan maken!!!!!

10. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    :)ik heb een beetje een typ geblekje;)
    2011 gaat helemaal ons jaar worden!!;):D

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lief Rissy!!

Na ja! Mijn banner stond gewoon 1 dag achter. Dat bleef ook nadat ik hem opnieuw had aangemaakt. Ttssss ;) Dat kan niet he ;)

Dus nu maar even (tijdelijk) een andere genomen :)

Nu werken!

Liefs

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Annedore, geeft niets hoor, je blije berichtje van toen! Ben juist heel blij voor alle MMMeisjes die zwanger worden hier! En voor jou helemaal! Ik had anders ook 4 mrt de 1e echo gehad, dus zorg jij maar dat jouw echo in ieder geval goed gaat zijn ;) !

Geniet van je buikje meis!!

xx

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ach lieverd. Ik ga zo even in je blogje kijken en reageer daar wel even of via PB.

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Waar die 3+ test van afgelopen zaterdag al niet goed voor is...

Ik heb me zojuist aangemeld voor MvM!!!!!!!

Ik durfde het!!! :D

Ella is stil....bevallen? ;)

15. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @annedore: al 5 en een halve week! Voel je je goed? Langzamerhand word je iets zekerder, lees ik. Goed gedaan hoor, MvM, ga maar lekker wat flessen volpiesen. Er zijn nog genoeg vrouwen die er blij mee zijn! Nog maar een dikke week tot de eerste echo!!!

@ella: spannend!

Vanochtend weer bezoekje aan fert. arts gehad. Alles zag er op de echo ok uit, dus ik kan weer verder. In het weekend begin ik met provera. Heb er echt weer zin in! Zou graag eerder zijn begonnen, maar we gaan verhuizen en ik probeer de inseminatie na de verhuisdatum te plannen.

Laat die ongi maar komen (is al drie maanden geleden ondertussen, dus het mag wel weer eens...)

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jaaaaaa Murphy weer van start! Ik ga ontzettend voor je duimen natuurlijk! Goed om te lezen dat je er weer zin in hebt. Dan ga je er toch heel anders in dan wanneer je eigenlijk een beetje aan het eind van je Latijn bent...

Ja, nog 'maar' 9 nachtjes slapen tot de 1e echo. En ik ben me er toch van overtuigd dat we die gaan hebben joh! :)

Vorige keer stond die echo gepland op 31 december en heb ik hem nooit gehad. Nu heb ik echt het gevoel dat we het gaan meemaken :)

17. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Dat gevoel heb ik ook! Ik snap heel goed dat je voorzichtig bent na de vorige keer, maar er is nu geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed zou gaan, toch?
    Vanaf 4 maart kun je er hopelijk meer van gaan genieten.

Ik heb trouwens een vraagje. Jij was een tijdje geleden toch ook bezig met een koolhydraatarm-dieet? Ik las laatst een onderzoek waarin inderdaad werd aangetoond dat dit een zeer gunstig effect heeft bij PCO-ers. Ik ben dus ook al een tijdje aan het letten op m'n koolhydraten (eet vooral geen brood/rijst/pasta/aardappelen) maar ik ben een beetje door mijn inspiratie heen qua recepten. Dus heb jij misschien nog ideeën?
    Stuur maar pb-tje, als je wilt.

Ik merk wel dat ik de laatste tijd meer energie heb, voel me best fit. Misschien wel door minder koolhydraten??

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat duren die dagen lang niet?
    Hoop dat je een heel mooi plaatje krijgt die je aan iedereen kan showen!!!

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    De dagen duren voor ons vast even lang Merah ;) Tip: vroeg naar bed gaan! Ik lig er bijna elke dag al voor 21:00 uur in. Gewoon omdat ik zo moe ben, maar het is mooi meegenomen dat het dan alweer snel 'morgen' is :)

Gisteren aangemeld voor MvM. En maandag komt ze al voor de kennismaking. Ik durf het gewoon! :)

Ga nu lekker even douchen, want heb het toch weer koud. Ben niet warm te krijgen ;)

20. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Annedore, 6 weken alweer! Er begint nu een mooi hartje te kloppen die jullie vrijdag op de echo mogen gaan bewonderen! Zo blij voor jullie! En koud hebben, dat had ik ook steeds die eerste weken, lekker met een kruikje in bed, en slapend die eerste weken doorbrengen!

Deel Deze Pagina