Jaaa Marijn, idd AL weer 6 weken En mijn moeder maar zeuren dat het zo langzaam gaat. Ik bekijk het anders: alweer 50 % van het eerste semester gehad Prettig weekend iedereen!! Ella al bevallen trouwens?
Anne!! 6 weken voorbij!!! wat goed!!! en nee! hier nog geen baby hoor!!! sorry had even niet meer gereageerd... ben het weekend zowiezo altijd wat minder achter de computer hoor! Heb nu wel voor de 4e dag weeen.. maar ze zetten maar niet door helaas... Ach ik wacht rustig af!!! En daarbij duim ik voor jouw en ook voor Merah! EN idd!!! 50% van het eerste semester.... dat pakt niemand je meer af!!!! wat spannend voor je deze week.... as vrijdag de echo! hoe laat heb je die? En maandag MvM!!! wat goed!!! goed dat je je hebt aangemeld! En dat je er zelf ook een goed gevoel bij hebt! Jij ook een heel fijn weekend... Hoe gaat het trouwens met de nintendo DS? heb je mario al helemaal uit? En prof Layton?? ik heb ''de doos van pandora'' nu helemaal klaar. Ben nu even bezig met braintraining , ook leuk om te doen... en net ff wat gemakkelijker als prof layton
Murphy wat ontzettend spannend voor jouw zeg!!! ik hoop dat alles heel voorspoedig mag gaan en dat het heel snel mag lukken!! sterkte met alles!!
Maar wellicht doen die weeen wel al iets voorwerk Ella Al is het maar 1 cm ontsluiten, is toch mooi meegenomen Een dezer dagen zetten ze vast door! Ik ben nu weer met een ander Mario spelletje bezig op de DSi Die met die mini-Mario'tjes. Heel verslavend! Mt prf. layton weer iets verder gekomen. Maar ben voorlopig nog niet klaar om met de doos van Pandora te beginnen Morgen idd MvM! De echo heb ik vrijdag om 14:20 uur. Maar ik ga uit van 15:30 uur i.v.m. flinke uitloop altijd Als jij (Ella) dan ook nog even bevalt vind ik het wel een topdag Vanmiddag weer naar jarige job, gezellig eten. Gister met de familie verjaardag van broertje gevierd en het was zooo moeilijk om niks te zeggen. Maar ik wil het echt pas rond de 12 weken zeggen, want het lijkt me voor mijn nichtje van 12 en oma van 80 zo sneu als ik later toch nog slecht nieuws moet brengen Ikk breng over een week of 6 liever het goede nieuws en daarna in oktober nog een keer!!! Fijne dag allemaal!!!
He Anne, nog steeds alles lekker bij jou? Heb je nu eigenlijk wat meer rust dat het goed zit deze keer? Nog een paar dagen en dan de echo... Ben zo benieuwd!!! Geniet ervan!
*heb net in je topic gereageerd Merah* Maar genieten doe ik nog niet echt.... Ben gewoon nog erg onzeker. Maar gelukkig op momenten ook wel vol vertrouwen Nog 5 nachtjes...en dan weer iets meer zekerheid. Dan met 9 weken weer een echo en hopelijk nog iets meer zekerheid en na de 12 (of iets eerder) weken echo ga ik pas met Jip&Janneke bubbels proosten
Nou, ik ga dat eerder doen hoor!!! Ik krijg ook met 6,5/7 weken een echo en als ik een hartje zie kloppen, dan gaat de vlag uit!!!
Nou, lekker doen zou ik zeggen Helaas is een kloppend hartje geen garantie dat een miskraam niet meer kan gebeuren. Ik houd dus liever nog een slag om de arm dan dat ik met een enorme rotvaart van die roze wolk word gelazerd. Want ik zit wel degelijk op die roze wolk Maar ALS ik dan moet vallen, dan liever niet zo hard...
De kans dat het misgaat blijft altijd! Het kind moet er namelijk ook nog uit! Volgens mijn gyn is bij het zien van een kloppend hartje de kans dat het misgaat nog maar heeeeeel klein. Dus... als jij wilt wachten tot de bevalling...
Neuh.....kan wel wachten tot ik dood ben dan Zorgen om je kind hou je altijd. Of het nu als mini in je buik zit, als kleintje als eerst naar school gaat of als volwassene de keuze gaat maken voor partner, werk en weet ik wat
Hi Annedore! Goed (zwanger) weekend gehad?? Nog een paar nachtjes tot de echo... Zie je er tegenop, kijk je ernaar uit? Of wisselt het iedere vijf minuten ?? Hoe is het met je kwaaltjes? Ik heb vandaag een stévig ochtendhumeur :x!
Hahaha Mir Heb je ook last van stemmingswisselingen? Ik wel Verder 's ochtends na opstaan wat onpasselijk gevoel, maar dat trek vrij snel weg. Borsten nog steeds erg gevoelig. Darmen zijn van de leg (dan weer obstipatie, dan weer het tegenovergestelde). En soms een steekje 'van onderen' Heel raar. Maar verder prijs ik mezelf iedere dag weer enorm gelukkig dat kleintje er nog in zit Ik kijk heel erg uit naar de echo, maar vind het ook heel spannend Jij verder bijzondere zwangere kwaaltjes? Je bent AL 8 weken!!! Waarom lijkt het bij jou sneller te gaan? Ik ga nu maar even de laptop aan de kant zetten, verwacht elke moment de mevrouw van MvM Lees en schrijf straks wel weer.
Zoooo... De mevrouw van MvM is net weg Heeeel mooi testje gedaan! Ik zie weinig verschil tussen C-streep en T-streep Toch weer een leuke bevestiging. Voelt goed om mee te doen en die leuke ketting en tas zijn mooi meegenomen Mijn eerste plasje zit al in de fles!!
Ik denk, ik denk, ik denk....dat Ella bevallen is Nieuwsgierig!!! Ben ook nieuwsgierig naar onze 'blob', want zo zal ie eruit zien op de eerste echo Als er ook maar een mooi knipplichtje in zit, dan ben ik al een stuk gerustgesteld en vast al supertrots De dagen gaan verbazingwekkend snel moet ik zeggen...nog even en het is overmorgen. Kan niet wachten!!!!
Jaaaa ik ga jou zien hahaha Mijn kleine meid gaat niet mee, papa is thuis dus ze kan lekker thuis blijven Kunnen we altijd nog ruilen Ik ben ook benieuwd of mijn binnen bedje al goed is voor tp Het enige waar ik me deze ronde zorgen over maak is of de cryo's goed ontdooien Ik wil er zooo graag 2 terug laten plaatsen
Oh ja, da's waar ook! Dr. W ziet ons aankomen 'euh...mogen wij ruilen?' Hahahahahaha!!! Hoeveel cryo's laten jullie ontdooien dan? 2 en dan hopen dat het er 2 blijven? Denk dat het met je bedje wel goed zit
Trouwens gister aan leidingevende verteld dat ik zwanger ben i.v.m. veel verschuivingen in het personeel bij ons. Wilde even dat ze wist dat ze vaart moet maken met de vacature voor mijn nieuwe direct collega, omdat ik dus (als alles goed blijft gaan) na de zomervakantie met verlof ga. Heb dus liever een nieuwe collega ruim voor de zomervakantie goed ingewerkt. Gelijk even gevraagd of mijn contract verlengd gaat worden. Die verloopt 23 augustus en ik zou per 1 september met verlof gaan dan. Eerst 3 weken vakantie en dan per de 21e of zo echt wettelijk verlof. Nou: mijn contract wordt verlengt, dus ben heel erg blij! Zekerheid van inkomen tijdens mijn verlof en lekker mijn werk weer terug na mijn verlof. Oma gaat oppassen, dus dat is ook super. Ben er heel blij mee
We hebben 3 cryo's, ik weet niet hoe dat gaat Ik hoor ook wel dat ze met 2 of 3en in een rietje zitten. Het maakt me niet uit dat ze alle 3 ontdooit moeten worden al zou het fijner zijn dat er nog 1 in de vriezer blijft Als er maar 2 goed ontdooien en er 1 blijft plakken dat is de grootste wens Het is nu de 3de tp dus 3x is scheepsrecht vind ik Geen gezeurn nu dit word hem gewoon Wel heel fijn deze keer is dat ik geen pregnyl spuit dus dan heeft eerder testen ook nut En streep is dan ook een streep en geen dagen twijfel of het van de pregnyl is We gaan er gewoon voor