Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey mama ;)

Met mij gaat het wel weer.
    Was even bang dat er misschien asbest was vrijgekomen.
    Maar vandaag gerustgesteld door een van de vaders van een kindje van de BSO. Hij is vrijwillig brandweerman en was ter plaatse bij de brand. Er was geen sprake van asbest :)

Hij vertelde wel dat een huis zelden tot nooit van beneden tot door het dak heen afbrandt...was dus echt erg!

Hoe gaat het met jullie?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    joehoeee!
    bijna 10 weken!!!

hoe voel je je??

hier ontzettend moe , maar alles gaat goed!
    ik heb de puckababy besteld , een inbakerslaapzakje!
    hopelijk komt ie snel en doet ie zn werk goed!
    dan heeft deze mama ook wat meer rust...

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey! Is je mannetje zo onrustig dan?
    Ik hoop dat de puckababy hem helpt te chillen :D
    Dan kun jij idd ook weer even chillen en bijtanken.
    Het is niet niks om zo'n kleintje te hebben he ;)
    Maar ooooohhh, wat zijn zie LIEF! :)

Ik krijg nu weer iets meer energie. Heb net de ramen gelapt :D
    Heb weer zin om te koken nu ik niet meer zovaak misselijk ben.
    Dus heb de Marokkaanse gehaktballetjs voor vanavond alweer klaar!
    Lekker aanschuiven als we thuiskomen van werk :)
    Dus, ik voel me best goed eigenlijk.
    Alleen morgen even mijn plasje wegbrengen, want ik denk dat ik een blaasontsteking heb :(

En overmorgen idd AL 25% van de zwangerschap erop zitten ;);)

Ga me nu even klaarmaken voor werk! Liefs! :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee meid!
    wat fijn dat je je zo goed en fit voelt!
    zo te lezen ben je heerlijk aan het genieten!

he wat klinkt dat lekker zeg , marokkaanse gehakt balletjes!!
    hoe maak je die?

balen dat je blaasontsteking vermoedelijk hebt...
    hoop van niet hoor!
    verstandig dat je dan even je urine in gaat leveren!

werkze vandaag! En eetze vanavond en rustig aan he!
    wanneer heb je weer echo??

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wil je het recept wel een keer sturen Ella, maar heb nu geen tijd! Help me maar herinneren ;)

Volgende week vrijdag heb ik weer echo bij intake met gyn! :)

Moet nu echt gaan, blijf weer te lang plakken :)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Evan is idd behoorlijk onrustig.
    wil niet alleen slapen..... heb vannacht ook van 3 uur tot 6 uur met hem gezeten. En vanaf 7 uur weer....
    wordt wakker van zn eigen ''gefladder'' met zn handjes
    slaapt erg licht.

als ik alleen al langsloop op mn tenen , gaan zn oogjes half open en als ik normaal loop , gaan zn oogjes helemaal open en kijkt hij je aan zo van '' haal me er nu maar weer uit , ik wil ook zien wat er gebeurt''...

al met al een kleine versie van mij:D
    ik was vroeger precies zo!
    veel wakker en weinig slapen...

maar die lieve schat heeft nu spruw....
    hij heeft daar waarschijnlijk last van , en miss ook wel pijn van.
    hij heeft nu een kuurtje en hoop dat het helpt!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk!!!
    ben erg benieuwd naar het recept!

spannend volgende week vrijdag!
    fijn dat je zoveel echo's krijgt zeg!

huppa naar je werk jij!!! :)
    werkze!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Spruw is idd niet erg fijn. Kan me nog herinneren dat ik het als kind had. Arm mannetje :(
    Wat leuk om te zien dat je zoon zo op je lijkt qua gedrag. Misschien niet het meest prettige gedrag, maar wel heel bijzonder :)
    Inbakeren schijnt bij dat fladderen met de handjes wel te helpen. Ben benieuwd! Ik hoor het wel van mama Ella ;)

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    EGO

Mijn man was vanmiddag even op de verjaardag van zijn vader. Die man wordt 68 vandaag en aangezien bijna iedereen die hij uitnodigt gepensioneerd is, viert hij het tegenwoordig gewoon op de dag dat hij jarig is. Nu wonen wij 100 km bij hem vandaag, maar werkt man wel in de stad waar zijn vader woont. Hij ging vandaag dus even langs, zaterdag gaan we samen nog op visite.

Belt mijn man me net op: ik ben een uurtje later en dat heeft een leuke reden.
    'Mijn vader is zo blij en trots dat ie opa wordt dat ie het aan iedereen heeft verteld toen ik net weg wilde gaan' :$
    En man en ik hadden zo afgesproken om het pas met 12 weken te vertellen aan de families. Zijn vader had ook zwijgplicht gekregen van ons. Dat boeide hem dus totaal niet :(

Ik ben nu dus enorm teleurgesteld. Het had ONS moment moeten zijn. SAMEN. Ik was er niet eens bij!!! Ik kon niet eens gefeliciteerd worden!
    Ik had het ZELF willen vertellen. Waarom kon hij niet gewoon onze vraag respecteren om het voorlopig nog voor zich te houden :(

Ik begrijp ook wel dat hij niet weet dat ik dit moment al tig keer in mijn dromen heb 'gerepeteerd' en dat ik er heel erg, misschien meer dan de gemiddelde zwangere, naar uit keek om het goede nieuws te brengen. Maar gewoon...je kunt iemands wens toch respecteren?
    Mijn moeder heeft soms ook moeite om niks tegen haar broers te zeggen, maar ze houdt wel haar mond!

En ja, het is heel leuk om te merken dat hij zo trots en blij is :)
    Maar ik voel me buitengesloten, terwijl ik toch echt degene ben met de baby in mijn buik (echt!? :$;))

Nou...mocht het toch nog misgaan (gaat 't natuuurrrlijk niet ;)), dan mag hij ook lekker helemaal zelf het verdrietige nieuws vertellen :x

EINDE EGO en excuses voor zeurverhaal in het geval dat de publieke opinie toch is dat ik me aanstel :)

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Knuf meis.. en ik begrijp je volkomen ik zou er ook niet blij mee zijn :( maar het is nu open en bloot in de wereld en is niet meer tegen te houden helaas... hoop alleen dat die mensen die daar waren, geen contacten onderhouden met famillieleden van je moederskant, zou sneu zijn als dat ook nog eens "vergalt" zou worden

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @anne: wat onwijs kl*te.:( Ik snap dat hij heel trots en blij is maar als jullie zo duidelijk een afspraak hadden gemaakt had hij gewoon zijn mond moeten houden.
    Het is zo speciaal om het zelf te mogen vertellen. Ik snap je dus helemaal en je mag best wel teleurgesteld en verdrietig zijn.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Anne ik sluit me helemaal bij Nynke aan. Kan me heel goed voorstellen dat je heel erg baalt! Dikke knuf!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Fijn om even bevestigd te hebben dat ik niet aan het zeuren ben :);)

Sil: gelukkig totaal geen contact tussen schoonfamilie en mijn familie. Dat gebeurt echt alleen als wij iedereen tegelijk uitnodigen, verder niet.

Zegt mijn man gister nog: nou, dan moeten we zaterdag maar zeggen dat het niet goed is gevallen dat ie het al verteld heeft.

:$ Nou nee, schat. Het heeft nu geen zin om die man nog met een kutgevoel op te zadelen, we kunnen het toch niet meer terugdraaien.
    Zo haatdragend ben ik nou ook weer niet ;)

Als ik 13 weken ben viert mijn vader zijn 50ste verjaardag en dan gaan we tompoucen laten bedrukken met een baby-achtig plaatje. Leuke manier om vraagtekens op te roepen bij de familieleden van mijn kant.
    Kunnen we het toch nog ergens leuk vertellen :)

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @blaasontsteking: teststripje gaf negatief aan :( Waarom heb ik dan gevoelige buik & naar gevoel bij (heel vaak kleine) plasjes doen?
    Plasje nu onder microscoop...

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gelukkig geen blaasontsteking. Rond het termijn waar jij nu in zit heb ik ook heel wat maffe plasjes gehad. Hopelijk hoort het er gewoon bij ;)

Annedore, grote kriebels zeg!! Jij bent alweer bijna het enge termijn voorbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Besef je dat goed???

:D

Btw, kan me dondersgoed voorstellen dat je het ontzettend kut vind dat je schoonvader zijn mond niet heeft gehouden!! :( MOK
    Zou er ook vreselijk van balen!! Zou het overigs wel tegen hem zeggen dat jullie hier niet van gediend zijn. Mag hij best weten.

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Naja, volgens verwijsbrief van Geertgen ben ik op 21 oktober 'a terme'.

Snap er geen hol van! Eisprong op zaterdag is toch ook uitgerekend op zaterdag? En niet op vrijdag :(
    En meting tussendoor zou me eerder 1 dag terugzetten dan vooruit :(

Naja, tickertje maar lekker op 10 weken gezet nu. Maar kan volgende week zo weer anders zijn na bezoekje aan gyn! ;)

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , ik had dat tijdens mn zwangerschap ook wel vaak , kleine plasjes , en zeurderig gevoel. Dacht ook altijd gelijk aan blaasontsteking , maar dat was het nooit.
    wel irritant he!

he wat rot zeg van je schoonvader. :(
    nou kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent!
    het is idd jullie nieuwtje en dat is dan niet leuk dat hij jullie daarin niet respecteert en het maar zomaar doorverteld aan iedereen...
    wel lief van je dat je hem geen kutgevoel wil geven!

enne gefeli met je 10 weken!!!!! :)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat had ik ook!
    de vk zeiden bij mij 3 maart en de gyn zei 4 maart...
    ik hield 4 maart aan.

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het zou ook wel beter zijn als ik geen 'troep' hoef te slikken. Ga zo even bellen voor definitieve uitslag.

Jij dus ook dagje verschil. Ik ben nu toch meer geneigd om voor die 10 weken te gaan. Toch weer een dagje verder.
    Maar goed, banner waarschijnlijk toch weer aanpassen over een week. De gyn die de termijnecho doet zal wel de definitieve uitgerekende datum bepalen lijkt me ;)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd!
    en 10 weken is idd weer een dagje verder!!!
    en heb je de uitslag al??

Deel Deze Pagina