jaja het ganse topic! ben er wel een paar uurtjes zoet mee geweest hoor! ben smorgens begonnen en in de namiddag gestopt maar ik heb er best wel wat uit opgestoken hoor! ik heb momenteel 3 dagen vroeger dan verwacht (wrs dr operaties) men duiveltjes op bezoek gekregen en ben vol goede moed voor de mei-maand! nog heel veel succes he meid!
Goh, ik vind het best bijzonder dat je uitgerekend mijn topic helemaal hebt gelezen. Ik vind altijd dat ik er nog redelijk 'makkelijk' vanaf ben gekomen in vergelijking met meiden die in het IVF/ICSI traject zijn beland. Maar goed, evengoed was het voor ons natuurlijk ook niet makkelijk. Dat moet ik ook erkennen. Ik heb veel verdriet gehad en dat wil ik nu nog wel eens 'negeren'. Maar bedankt dat je mijn verhaal hebt willen lezen. Ik vind het fijn dat je er wat uit hebt kunnen opsteken Ik wens jou het allerbeste na de operatie die je hebt gehad. En het allerbeste is natuurlijk een prachtig kindje Heel veel succes!
Nou, nu weet iedereen HET Gisteren de taart op tafel gezet en mijn tante leest 'Hoera, Eric wordt.....wat staat daar nou? Opa?!' Toen werd IK door iedereen gefeliciteerd en mijn man zat er maar bij. Paar minuten later 'Oh, ja JIJ ook gefeliciteerd natuuurlijk!!' Hahahaha! Iedereen reageerde heel leuk en mijn oma vond het heel bijzonder dat ze dit hoogstwaarschijnlijk dan ook nog mee gaat maken. Ze deed zelf wat melodramatisch omdat ze AL 80 is, maar ze mankeert verder geen rare dingen, dus in oktober wordt ze gewoon overgrootoma!!! Mijn nichtje van 12 ging gelijk iedereen langs om te peilen of het een jongen of meisje zou worden. Die verdeling gaat gelijk op Niemand vond het overigens vreemd of stom dat wij het geslacht niet willen weten. Dat vonden ze juist heel leuk!! Het eerste trimester is achter de rug. Zit nu AL in de tweede en kan niet wachten tot de echo van vrijdag Ben zo benieuwd hoe ons babietje weer gegroeid is en hoe het er nu uitziet Nu is het tijd voor ontbijt als start van een heerlijke zondag!
Wat een geluk en rijkdom heb ik in mijn buik! Ik loop de hele dag al te glimlachen van oor tot oor Vanochtend bij de gyn geweest. Controle was prima! In 3 weken tijd bijna 1,5 kg AFgevallen. Dat was prima. Bloeddruk 133/70, dus ook perfect! Daarna echo! WOW! We zagen daar een perfect, klein babietje liggen... En ineens.....JUMP! Hahaha, hij/zij sprong mijn hele baarmoeder door! Prachtig om te zien!! Met 8 cm lengte klopt de termijn van 14 weken precies en ben ik idd op vrijdag 21 oktober 2011 uitgerekend. Zo staat het ook op mijn zwangerschapsverklaring. En het hartje? Dat ging bonkebonkebonke als een tierelier! Ik ben zo trots en zo in de roze wolken!!
Thanks Mariek Lief dat je even kwam kijken hier. Overigens: echofoto van vandaag in fotoalbum! Trots!
Anne wat super fijn om te lezen dat jullie zo geweldige controle hebben gehad!!!! geniet er lekker van!
Annedore, ik heb je echofoto net bekeken....wat een wondertje! Moet heerlijk zijn om dat mee te mogen maken! Ik word helemaal blij van je happy-berichtje!
Thanks meiden Wow! Ella! Die kleine van jullie is al bijna 2 maanden. Dat gaat snel Murphy: het is idd een wonder. Ik gun het jullie ook zo Wat zijn jullie plannen nu?
Anne , ja vandaag alweer 2 maanden! gaat best wel snel hoor! Maar dat zul jij straks ook meemaken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de zwangerschap ging voor mijn gevoel ontzettend langzaam , en nu gaat de tijd zo snel! maar tis een heerlijk mannetje en we genieten enorm van hem.
Anne , was eigenlijk wel benieuwd of jullie al een beetje bezig zijn met de baby kamer? sommigen beginnen daar al best wel vroeg mee. Wij pas met 30/31 weken je bent de 14 weken al voorbij!!! super!!! zal nu even je echo foto bekijken!
Heel vreemd Ella: jouw banner zegt nu ineens dat jullie kindje 1 maand oud is Wij weten beter! Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie Ik kan ook echt niet wachten tot hij/zij er is! Dan kan ik net zo genieten van mijn kleintje als jij nu doet Babykamer al mee begonnen, maar behoorlijke tijd stilgelegen. Deze week beiden een week vrij, dus manlief gaat even 2 daagjes aan de schilder
@ella: wow, al weer twee maanden....de tijd gaat zooo snel. Zo te horen genieten jullie lekker van jullie mannetje! @annedore: ook lekker vrij? Ik ook, maar liefst twee weken! Druk aan 't schilderen, of eigenlijk, man druk aan 't werk gezet.... Wij hebben ook net ons kinderkamertje geschilderd! Klinkt gek, maar tis echt waar! Omdat we net verhuisd zijn, hebben we meteen het kinderkamertje voor het pleegkindje in orde gemaakt (of toch heeeel misschien eerst voor ons eigen kindje). Zo leuk om te doen. Ben benieuwd wie er zijn of haar intrek gaat nemen, binnenkort! We zijn nu bezig met nog een iui. Ik spuit 125E puregon en voel me niet zo super. Gisteren hele dag knallende koppijn en ik voel me enorm opgeblazen. Net weer bloedgeprikt en vanmiddag hoor ik of er al iets gebeurd. Gisteren afgesproken met vrienden en vriendin vertelde dat ze zwanger is van hun eerste kindje. Ze hadden twee maanden erover gedaan...... Voor de grap (ze weten dat ik me irriteer aan dat soort opmerkingen) zei de papa-to-be tegen mijn man: ik hoef haar maar aan te kijken en ze is zwanger. Mijn man heeft me op 't terras vervolgens vijf minuten lang aangekeken, dus ik denk wel dat 't nu gelukt is bij ons hoor! Voel me vandaag al zeer zwanger! Hihihi...
Ach, Murphy...is er toch weer iemand 'voorgekropen' naar zwangerenland. Je komt over als dat je het goed kunt hebben, maar kan me voorstellen dat het toch weer een klap in je gezicht is als het bij anderen zo snel lukt. Begrijpelijk dat jullie HET kamertje al geschilderd hebben. Wij hebben ook heel veel 'voorwerk' gedaan toen ik nog niet zwanger was. Het kamertje moest hoe dan ook opgeknapt worden, want zag er niet uit. Ik duim met al mijn duimen, had ik er maar 10 i.p.v. 2 , dat er een mooi, eigen kindje in het kamertje komt te liggen. En mocht het toch een pleegkindje worden, dat is hij/zij een echte bofkont! En nu ga ik douchen, naar de markt en daarna met manlief en honden richting de Veluwe!!!
Ja, ik sta ook redelijk relaxed in de hele mmm op het moment. Ik kan het ook best geod hebben wanneer andere mensen zwanger worden. Op de een of andere manier zijn mijn tranen en verdriet op of zo. Misschien een soort zelfbescherming, onbewust. Ach, komt vanzelf wel weer. Over een tijdje jank ik vast weer lekker verder
Anne veel plezier op de veluwe! lekker uitrusten! Murphy ik kan me ook heel goed indenken meid dat jullie bezig zijn met HET kamertje! Ik hoop dat deze periode , dat je er iets rustiger instaat , je goed zal doen!