Wat een fijne afleiding hebben jullie nu, Murphy! Het blijft klote idd om de mmm op deze manier af te sluiten, maar je kunt je gelukkig nu wel even richten op deze leuke dingen Ik kan niet wachten om het kamertje te gaan kopen. 4 juni gaan we naar de Ikea, Gardo en Babydump. Heel veel babyspullen scoren Heb mijn positiekleding binnen. Niet heel modieus in mijn niet zo bescheiden maat , maar wel leuke kleurtjes en fijne stoffen Zaterdag kan ik mijn witte, linnen broek wel aan naar feestje, want het wordt lekker weeeerrr!!! Maar vandaag eerst de werkdag weer zien door te komen
Anne werkze vandaag! leuk he die positie kleren!! En wat leuk dat jullie binnenkort gaan shoppen voor de kleine! heerlijk! Murphy , lijkt me ook ontzettend moeilijk om op deze manier te stoppen in de mmm.... wat fijn dat je nu toch kunt richten op leuke dingen! wat heerlijk dat je alles voor elkaar hebt en zelfs de kleding! Ik ken je dan wel niet persoonlijk , maar ik weet zeker dat al jullie pleegkindjes het enorm bij jullie gaan treffen. Zo respectvol en met zoveel liefde praat je altijd over de pleegzorg. Ook al zijn jullie nu (voorlopig) niet met de mmm bezig , ik hoop dat deze rust jullie goed doet , zodat eens jullie grootste wens in vervulling mag gaan! Hier gaat het goed. Met de kleine ook! ligt nu lekker even te slapen en dan gaan we zo maar even wandelen!
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 16 weken!! *dance, dance!* Zijn jullie lekker aan het genieten Ella? Zo klinkt het nml wel!! Lekker wandelen in dit mooie weer. Gaat alles naar wens? Met de kleine, met jezelf? Goh, 16 weken voelt echt weer als een mijlpaal Die eerste 12 weken kroooopen voobij en nu 'ineens' ben ik al 16 weken. Nog 4 weken en dan al op de helft Het kan me niet snel genoeg sept zijn. Dan ga ik lekker 3 weken vrij zijn alvorens mijn verlof begint. Mag ik al gaan aftellen?
Had een teek op mijn arm Was al helemaal vol gezogen, dus dikke kans dat ie er langer dan 24 uur heeft gezeten. Niks gemerkt Huisarts geweest. Opzoeken op website RIVM. 3 maanden arm in de gaten houden. Nu niks aan te zien. MOCHT ik besmet zijn met Lyme dan is het zeldzaam dat ik het overdraag op de baby. Prefentief AB wordt niet geadviseerd. Vind het niet zo leuk Overigens gelijk lijstje fysio's gevraagd. Gelijk gebeld en mag vanmiddag al komen Speciale bekkenbodemzwangerevrouwen fysio Bovenstaande even uit Babyrinth gehaald, dan hoef ik niet alles hier weer te typen Fysio geweest dus. Het was heel duidelijk; zwangere vrouwen bekkenklachten. Redelijk serieus ook. Ze was blij dat ik niet nog 2 weken had gewacht met bellen. Heb nu voor de komende 2 weken 4 afspraken staan. Vandaag heeft ze alleen veel gevraagd en me even mishandeld op de pijnbank Is nu tenminste wel duidelijk wat er loos is...
Anne wat fijn dat je er zo op tijd bij bent met de fysio! hoop dat de klachten niet verergeren hoor! sterkte met alle oefeningen oo nee een teek? Nou gelukkig was je er op tijd bij! kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt.... je arm maar goed in de gaten houden! (maar dat zul je ook wel doen denk ik )
Wow! Ik denk dat ik de baby gevoeld heb!! Twijfelde al een poosje, maar voelde net echt een soort 'pingpongbalstuitertje' in mijn buik Stuiterplopstuiter! Kan dat toch echt niet thuisbrengen als darmborrels hoor
Hoe is het met jou Mariek? Operatie al in zicht? Doet Evan het goed Ella? Flink gegroeid al zeker? @Geboortekaartje: wij zijn er al uit! Zat eens een middagje te kijken naar kaartjes, ik zie een leuke, ik bestel een proefkaartje, ik krijg hem en weet 100% zeker 'dit is ONS kaartje!!' En wij dachten juist 'laten we nu maar AL eens gaan kijken, want ons kennende wordt dat een gesteggel, getwijfel en gedoe om HET kaartje te vinden'. Nou niet dus Hij is ZO leuk En we waren het ook al zo snel eens over DE namen. Jeetje...nu kunnen we echt al onze energie en tijd in het kamertje steken Is wel fijn eigenlijk, want dat wordt nog een operatie met koven en radiatorombouwen maken
sorry , even een te snel berichtje! kreeg telefoon! maarre leuk he dat jullie al zo ver zijn met zoveel dingen! leuke dingen zijn dat he! ben zo benieuwd naar de namen!! En nu lekker verder met het kamertje....! Evan doet het super!!! hij moet 24 mei weer naar het cb voor zn prikjes. Hij was 2 weken geleden al bijna 55 cm! groeit echt wel! En bijna 4 kilo! ik merk ook wel dat hij iets zwaarder wordt, als hij bvb in de maxi cosi zit en ik til hem op. We gaan zo weer even wandelen!!! xx
Whhaaaaaa, al de halve meter gepasseerd! Prikjes...zielig he Trekt mama dat wel een beetje? Fijn dat het goed gaat met Evan! Geef je eigenlijk borstvoeding? De namen....jaaaahhh....nog even geduld hebben Was wel grappig trouwens: Zaterdag op feestje zei vriendin dat ze Vlinder* zo'n lelijke naam vindt. Nu hebben wij dat als 2e naam voor een meisje *Het is dus niet echt 'Vlinder', maar een andere naam
Annedore, ik wil even laten weten dat ik je topic regelmatig even lees en zooo blij ben voor je! Echt super.
He anne, Hier ook weer eens wat nieuws van mij. jij gaat ook al lekker zeg! Hoe voelt dat 'bekkenbodem-gedoen'? Ik ben wel benieuwd. Ik heb wel dat als ik actief bezig ben geweest en ik heb daarna even op de bank gelegen, dat ik dan bijna niet overeind kom van de pijn in mn kont/onderrug/heupen. Kan dan amper lopen. Dat is het toch niet he? Meestal als ik dan wat in beweging blijf gaat het wel weer weg. Wat leuk dat jullie al namen hebben! Schijt aan wat anderen vinden hoor! Anders kun je nooit een naam uitkiezen, want er is altijd wel iemand die het niks vindt. Wij hebben voor een meisje ***-&&& (dubbele naam). Zegt mijn moeder laatst: toch niet zoiets als ***-### ? (ze had het eerste deel dus goed). Mmm, heeft ze toch lekker pech gehad. Bij een jongetje hebben we een probleem, want we kunnen echt niets verzonnen krijgen. Ik had een leuke naam (vond mijn man overigens niet), maar een kennisje van mij is met 31 weken bevallen van een dood kindje (waarschijnlijk gestikt in de navelstreng) en die heeft ook die naam. Het zou niet goed voelen om die naam dan te gebruiken en dat zij dan steeds geconfronteerd wordt daarmee...
Hey Duchess!!! 'Oude' bekende Leuk dat je meeleest!!! Yasmin is alweer jarig geweest! Wow, kan me nog zo goed herinneren dat ik net in ht pco topic kwam en ze geboren werd gefeliciteerd nog!! @Merah: dat bekken'gedoe' voelt idd zo. Jammer genoeg gaat bij mij de pijn meestal niet weg als ik 'erdoorheen' ben gelopen Probeer nu de adviezen en oefeningen van de fysio in mijn dagelijks leven te implementeren, maar dat valt toch niet mee Moet echt heel bewust die spieren aanspannen VOORdat ik opsta. Meestal vergeet ik het, kerm ik van de pijn en blijft de pijn weer lekker zitten. Met lopen weet ik helemaal niet hoe ik dat moet doen. Moet de spieren spannen voordat ik ga lopen, maar ik krijg dan tijdens het lopen evengoed nog pijn...vrijdag maar even vragen aan fysio. Kan zijn dat jij er, helaas, ook al wat last van krijgt. Begon bij mij ook al met zo'n 12 a 13 weken. Fysio is zo geregeld, dus zou ik zeker doen als het erger wordt dan dit. Oh oh oh, wat ben ik lui vandaag Moet nu toch iets gaan doen in huis. Kan ik daarna weer lui zijn
Mmmm, dan zal ik het maar even goed in de gaten houden. Heb er geen behoefte aan om halverwege mn zwangerschap al niets meer te kunnen... Enne... een luie dag mag best!!!
Juist! Dat is dus precies de reden dat ik naar de fysio ben gegaan. Zo stom om hierdoor uitgeschakeld te worden. Mij boeit het niet, pijn of geen pijn. Maar ben niet graag anderen tot last
Thanks meis, het gaat hard hoor, die uk van jullie strakjes ook hihi. Lekker genieten strakjes hoor! Wbt je bekken, goed naar adviezen van de fysio luisteren hoor. Ik heb er ook zo'n last van gehad en helaas vanaf dat ik opgenomen werd kon ik niet meer naar de fysio en ik heb nu helaas chronische instabiliteit overgehouden. Het is neit zomaar een simpel kwaaltje, bekkenpijn.
@Annedore: Hee meis, ik lees hier ook nog steeds mee hoor . Vervelend dat je al zo vroeg last hebt van bekkenpijn, hopelijk helpt de fysio een beetje. Uiteindelijk hoort het er natuurlijk gewoon bij, maar het zou niet erg zijn als je er pas later last van had gekregen . En als je nu af en toe iemand 'tot last moet zijn' dan is dat maar zo hoor. Ik snap dat je dit liever niet hebt, maar je hebt een verdomd goede reden die iedereen vast snapt - en als ze het niet snappen is dat hun probleem... Wat super leuk dat jullie al een geboortekaartje hebben en al uit de namen zijn!! Nog even achter het geslacht komen- dat wilde je wel weten, toch?- en je bent er helemal klaar voor (op het kamertje na dan, haha ). Wat betreft namen: wij zijn het nog (lang...) niet eens over een meisjesnaam en we weten inmiddels dat het een meisje wordt . Jongensnamen gingen heel soepel, maar daar hebben we nu niks aan natuurlijk. De eerste naam daar zijn we gelukkig al wel een heel eind (hebben nu een kort lijstje van namen die we allebei heel tot redelijk leuk vinden), maar over de tweede naam worden we het gewoon niet eens. Nou ja, we hebben nog een paar maanden om inspiratie op te doen natuurlijk , maar het is toch wel makkelijk als je het snel eens bent.