Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Hoi lieve Anne

Lees net pas dat je een zoon gaat krijgen
    GEFELICITEERD !!! :)
    Fijn dat alles zo goed gaat met jou

Ik ben even niet zo veel op het forum en volgende week vrijdag ga ik onder het mes (24 juni)
    Even druk met andere dingen en andere operatie gerichte forums

Soms lees ik nog wel hoor om op de hoogte te blijven over hoe het met jullie allemaal gaat
    Ik kwam je eigenlijk alleen een dikke digi knuf geven
    xxx

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat super fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kereltje :D!!! Toch wel fijn dat er dan een gyn bij zo'n onderzoek zit, want met dat soort dingen merk je toch dat de gyn er vaak weer net iets meer vanaf weet. Dit viel me ook steeds op in de periode dat ik naar de gyn en vk tegelijk ging.

Hihi, wat grappig dat hij al van die grote voeten heeft :). Zit dat in de familie of zal het een tijdelijk iets zijn? Vind het altijd wel schattig staan bij van die jongetjes van een jaar of 7. Zelf zijn ze nog heel klein, maar hebben ze al wel van die hele grote voeten. Volgens mij zijn bij ons de voeten helemaal niet gemeten. Eigenlijk is er überhaupt best weinig gemeten bedenk ik me zo, maar een stuk of 5 zaken geloof ik.

Hmmm, nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig naar de naam, haha ;). Toch wel leuk he, dat je nu wat gerichte kleertjes kunt kopen voor je knulletje :). Shirtje met naam vind ik eigenlijk een heel leuk idee- had ik nooit over nagedacht. Zal hij tegen de tijd dat hij leert wat z'n naam is vast ook heel leuk vinden!

@Ella: Dank je meis!

@Marieke: Och jee, wat vervelend dat je geopereerd moet worden - kan me voorstellen dat je daar nu even mee bezig bent. Mag ik vragen wat het is? Heel veel suc6 in ieder geval alvast!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks meisjes :)

Oh, Nana: het is een TREINTJE van de letters van zijn naam ;) Zo'n houten :) Heel leuk!
    De grote voeten zitten bij mij in de familie (ik heb maat 43 en broertje maat 46). Maar kan zijn dat het nog bijtrekt hoor. Dat hoop ik voor hem ;)

Mariek: nogmaals heel veel succes met de operatie en alles daarna!!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    In mijn album heb ik wat foto's geplaatst van de voortgang van het kamertje en van de echo's (met piemelbewijs! :D).

Zoals die hieronder :)

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat fijn dat je echo goed was Anne!!! En een jongen! Wat enorm stoer!
    Hier echo ook goed.
    Nu kunnen we alweer gaan aftellen....

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En toch echt spulletjes kopen he ;)
    Ik blijf erbij dat het erg lastig is; een baby en geen spullen ;):D:D:D
    Maar je hebt er nu vast een stuk meer vertrouwen in, nu je een goede 20 weken echo hebt gehad :)
    Weet je het geslacht ook?

@draagdoek: net even geoefend met draagdoek. Da's nog niet gemakkelijk zeg! Ben blij dat ik hem al heb, dan kan ik nog even een paar maanden oefenen! ;)

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja, wij weten dat wel! ;)

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat fijn dat alles goed is met jullie jochie!!!! super!
    Fijn dat er een gyn bij zat idd, die hebben er dan toch net even wat meer verstand van he!

Merah wat fijn dat jullie echo ook zo goed was/is!!!
    lekker genieten meid!

Anne wat een super leuke ingerichte kast!!!!
    geniet er maar lekker van!

Liefs!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne wat een mooie foto's!
    heel mooi kamertje!

wat vroeg heb je alles al klaar!!!! :)
    wij zijn pas met 34 weken begonnen met alles. ;)

leuk hoor! lekker genieten!
    ziet er erg mooi uit!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks! :)

Hahaha, met 34 weken beginnen is niks voor mij ;)

Ennuh het is nog lang niet klaar hoor ;)
    Koof moet nog geschilderd en gemonteerd en dat doet mijn vader wanneer hij tijd heeft, kan dus nog een paar weken duren.
    Moet nog een thermostaatkraan op de radiator.
    Plinten moeten nog gelegd.
    Stopcontacten, verlichting, jaloezieën en gordijnen moeten nog gedaan.
    Bedje moet nog in elkaar.
    Moet nog heel veel wassen.
    Wiegje moet nog gebracht en in elkaar.

Als het voor de 30 weken echt af is ben ik blij :) Maar ga er vanuit dat er dan nog wel wat kleine dingetjes moeten gebeuren, zoals lekker wassen en schoonmaken enzo ;)

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb het gedaan hoor, het ziekenhuis gebeld om te overleggen.
    Ik voel me al een paar weken niet goed:
    -duizelig
    -kortademig
    -hoofdpijn
    -kramp bij maag tijdens lichamelijke inspanning

Toen ik een weekje thuis was, werd het allemaal aanzienlijk minder.
    Daarna werd het weer erger :(
    Had man niks verteld, want weet hoe ie dan reageert.
    Maar net dus wel verteld en idd hij reageerde lekker gestressed ;) En een beetje boos :)
    Op zijn aandringen dus gebeld met ziekenhuis, zij hebben nog even overlegd en ons uiteindelijk gerustgesteld.
    Mijn afspraak hoeft niet vervroegd, mag gewoon op maandag blijven staan. Als ik me toch zorgen maak of de klachten worden erger dan mag ik dag&nacht bellen. Dat is wel een goed/veilig gevoel :)
    Moet wel echt rustiger aan gaan doen. Mag werken als ik voel dat ik dat aan kan.
    Dus vanmiddag gewoon werken ;) Neem wel wat vaker een rust/zit momentje hoor, dus dat komt wel goed :)

Nou goed, tot zoverre een update over mijn stiekeme, vervelende, klachtjes die ik niet te serieus nam en wat eigenlijk heel stom van me is geweest :( Ben gewoon een te harde tante voor mezelf, maar moet echt eraan denken dat ik mijn lijf nu met iemand deel :)

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja Anne, het hoort er allemaal bij. Ik herken je klachten wel overigens. Bij mij is het een combi van lage bloeddruk en een laag Hb. Ook duizelig, snel kortademig en hoofdpijn. Al een paar keer tegen de vlakte gegaan ook.
    Laatste keer dat ik niet goed werd was zaterdag bij een obductie. Dat was niet echt handig, maar goed.

Ons kinderkamertje wordt nu ook langzaam wat. We hebben al een bedje, commode en kast. Gisteren een stang opgehangen in de kast en daar hangen nu al de eerste kleertjes.
    Vandaag ben ik begonnen met beddegoed maken. Ik heb van mijn oma zo goed als nieuwe lakens 'geerft' en die ben ik nu aan het vernaaien tot hoeslaken en gewone lakens voor het wiegje en het ledikant. Ik vind weggooien echt zonde...

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, sorry Merah, moest een beetje lachen; onderuit gaan bij een obductie :cool:

Wel vervelend hoor die klachten. Ik wilde nooit zeuren en zeuren doe ik ook niet echt. Het is alleen dat ik heel graag als een stralende zwangere door de zwangerschap wil gaan, maar soms lukt dat niet helemaal.
    Terwijl ik me geestelijk wel stralend voel, want ik ben zo dankbaar dat we dit mee mogen maken :) Misschien herken je dat ook wel een beetje?

Wat leuk dat je zelf beddengoed naait. Knap dat je dat kan. Wil wel het eindresultaat zien, of verklapt dat het geslacht? Want dat wil je volgens mij niet verklappen ;):)

Vanmiddag fijn gewerkt. Laat de kinderen veel helpen met stoeltjes versjouwen e.d.. We passen met zijn allen overal een mouw aan. Als de juf maar zo lang mogelijk kan blijven :)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne goed dat je hebt gebeld meid!
    idd het is nog altijd dan wennen he dat je je lichaam deelt met een ander!!!!!
    ik herken je klachten ook wel wat! Had ook altijd een laag Hb en die klachten had ik ook.
    Is jouw Hb al gecheckt?

Merah , doe jij obducties dan?? wat voor werk doe je?
    kan me voorstellen hoor dat je dan tegen de vlakte kunt gaan!
    doe maar voorzichtig aan!
    Hoe gaat het verder met je?

Hier alles goed!!!
    morgen naar dolfinarium met schoonzus en zwager en 3 kids!! straks nog even late dienst... en dan lekker weekend!!
    zondag fam feest!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey Ella!

Gezellig weekend voor de boeg! :) Leuk!

Hoe is het om weer aan het werk te zijn?

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Babykamer, op overgordijnen na, af :) Foto's in mijn album!

Nu mannetje vertroetelen. Die heeft hard gewerkt!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne het is heerlijk om weer te werken!
    de combi is zo fijn!
    ik werk nog steeds alleen de late diensten. wel pittig soms hoor , met name als ik er 5 achter mekaar heb. maar opzich wel te doen.

Ga nu even je foto's bekijken!!!!
    trek je het allemaal nog wel wat met dit warme weer?

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En vanwaar werk je dan alleen de late diensten? Is dat het handigst of zo?
    Lijkt me idd pittig....
    Evan gaat naar opvang, of...??

Ik trek het nog wel hoor :) Dit weer is nooit mijn favoriet, daar heeft zwanger zijn niks mee te maken ;)

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou met late diensten hoeven we maar 2 uurtjes oppas!
    en zo omzeilen we het hele kinderopvang gebeuren.
    hij gaat die 2 uurtjes naar mn ouders!

fijn dat alles goed gaat!!
    alweer bijna 24 weken!!
    je gaat hard!!

Liefs!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    A-ha, ik snap het Ella! Dat is zo idd wel goed geregeld :)

Ja, het gaat best snel, vind ik ook :)

Deel Deze Pagina