Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi hoi,

Ben ook weer even terug van weggeweest (vakantie) en dacht even kijken hoe het met Anne gaat. Superleuke foto's van je kamertje zeg!! Ziet er echt heel vrolijk en gezellig uit, daar wordt jullie mannetje straks vast blij van :).

Jammer dat je steeds meer last van klachtjes krijgt, bah. Gelukkig weet je heel goed waar je het voor doet, maar uiteraard zou het toch fijner zijn als je zwanger was zonder klachtjes. Maar je bent gelukkig wel bijna op de grens dat je kindje met goede medische zorg buiten je buik zou kunnen leven - een superbelangrijke mijlpaal :D.

@Ella: Heerlijk dat je zo geen opvang hoeft te regelen. Dat zou ook mijn ideaal zijn (geen opvang), maar ik vrees dat dat hier niet gaat lukken.

@Merah: bij jou schiet het kamertje ook al op klinkt het - fijn hoor!

@hier: heb heerlijk genoten van onze vakantie en van het feit dat ik ein-de-lijk met die felbegeerde dikke buik op vakantie mocht. Iets waar ik al jaren van droomde. Wat voelde dat bijzonder zeg! Verder eigenlijk heel weinig last van klachtjes, alleen wat rugpijn als ik lang achter mn compje heb gezeten, omdat ik net meer zo relaxed kan zitten als voorheen ;). De aankomende weekjes gaan wij ook maar eens een begin maken met de spulletjes die we al wel hebben in elkaar zetten en meer spulletjes kopen. Het kamertje is al wel helemaal geverfd en er ligt mooie vloerbedekking, dus dat is al iets.

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, Lekker op op reis geweest Nana! Waar zijn jullie geweest?
    Idd wel bijzonder om ein-de-lijk die dikke buik te hebben en er supertrots op te zijn :D Ik doe gezellig met je mee hoor!
    En weet je, veel mensen voelen ongevraagd aan mijn buik. Gewoon even snel hand(en) erop en vragen 'hoe ist met 't buikje?'.
    Dacht dat ik me daar gruwelijk aan zou ergeren, maar vind het dus helemaal niet erg :(;):) Maar na de zwangerschap moet iedereen er weer met zijn/haar poten vanaf blijven ;):D

Wat ontzettend heerlijk dat je zo'n fijne, klachten'loze' zwangerschap hebt! Nu over 4 maanden nog even een supersoepele bevalling ;)

Ik houd maar steeds in mijn achterhoofd dat niks zo onvoorspelbaar is als een zwangerschap en bevalling :)

Ennuh Nana, al vloerbedekking en verf gedaan! Nou, dat zit het 'stomste' werk er op, toch? Nu de leuke dingen! Meubeltjes, babyspulletjes *zwijmel* Zo leuk om te doen! :)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nana wat heerlijk dat jullie lekker op vakantie zijn geweest!
    lekker genoten zo te lezen!
    En dan heerlijk showen met je buik!!!
    Ja echt handig dat we geen oppas hoeven te regelen.
    enig nadeel is wel dat ik veel avonden weg ben en dat ik dan de volgende ochtend relatief vroeg er weer uit moet.... dat is voor mij wel erg wennen soms! ;)

Anne , ja leuk is dat he! al die ''buik aandacht''!!!
    precies nu mag het!

Enne dit is echt een leuke periode he!
    mooie buikjes die nog niet in de weg zitten zeg maar!
    vond de weken 20 tot 30 het allerleukst. daarna kreeg ik ontzettende zwangerschaps jeuk dat was wat minder. Maar dat hoeft echt niet zo te zijn dat jullie dat ook krijgen hoor! hoop het niet!

Geniet er maar lekker van anne en nana!

Nana wat leuk dat je nu bezig kunt met de inrichting van jullie kamertje!
    veel plezier!

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Anne: Mee eens, ik vind dat buik voelen ook stuk minder irritant dan ik had verwacht. Alleen als vieze oude mannen op werk het doen, doe ik een grote stap terug ;). Ennuh inderdaad als beebje er straks uit is wordt er absoluut niet meer gevoeld! Ik had al niet de meeste afgetrainde buik, dus dat blubberbuikje dat ik straks ongetwijfeld heb, daar blijft iedereen vanaf (vooruit op Nanaman na dan) ;).

Ja een soepele bevalling, dat zou helemaal mooi zijn, maar op de een of andere manier denk ik dat dat bij mij niet het geval zal zijn. Heb een super smal bekken, dus ik zie de bui al hangen. Dan wordt waarschijnlijk in een paar uur (dagen ;)) gecompenseerd voor alle kwalen die ik nu niet heb :p. Maar je hebt helemaal gelijk, uiteindelijk weet je het nooit voor het zover is natuurlijk.

Vakantie was trouwens in Thailand, heeeerlijk :D.

@Ella: Ja, dat vroege opstaan zou ook niet echt mijn ritme zijn vooral niet in combinatie met laat thuis, haha (dat wordt straks nog wat...), maar ik denk dat ik het er wel voor over zou hebben als dat geen opvang zou betekenen.

Pffff, ik hoop dat die jeuk me bespaart blijft. Jeuk kan zo vreselijk naar zijn - ik heb van mezelf al een hele droge huid dus heb er normaal ook snel last van. Lekker als je wilt slapen, not! Heb je dat tot aan je bevalling gehouden? Lijkt me wel moeilijk dat je dan helemaal moe van de jeuk moet gaan bevallen.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nana ooo wat heerlijk naar Thailand geweest!
    een goede reis gehad?
    hihi helemaal groot gelijk hoor , mensen mogen straks niet meer aan je buik gaan voelen! nou idd , alleen je man dan ;)

die jeuk was verschrikkelijk erg. ik kon er niet van slapen etc etc. Heb er nog weken na de bevalling last van gehad , en dat is zo vreemd dus. (vond de dermatoloog) Heb nu allergie pillen en die helpen goed!
    als ik die niet neem dan heb ik veel jeuk.
    het is ontstaan als zwangerschapsjeuk , maar de arts vermoed dat het een allergie is die nu blijvend is ofzo. Na ja iig heb ik er nu geen last meer van!

het is niet te zeggen wie het krijgt , ook al heb je een droge huid , dan hoeft het helemaal niet. maar miss dat het dan wel een aanleiding kan zijn?? ik weet het niet hoor! het schijnt iets hormonaals te zijn (ja haha wat niet tijdens een zwangerschap he!)
    ik denk dat je het niet kan voorkomen , maar zou me wel goed insmeren dagelijks denk ik.

jullie gaan snel meiden!!!!
    bijna naar de 25 weken!!!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zooo Nana, dus jullie dochter is nu al in Thailand geweest :D
    Wat zullen jullie bijzondere dingen gezien hebben. Ik heb veel verhalen gehoord en foto's gezien van mensen die in Thailand zijn geweest.
    Maar niks voor mij ;) Ik houd het bij Italie :p:D

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

hahaha ja idd!
    nu aan een wereldreizigster!!! ;)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Annedore! Alweer 25 weken, wat gaat het hard!! Super.
    Kom zo nu en dan even bijlezen hier... hihi.

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het gaat zeker hard Duchess :) Leuk dat je soms even komt spieken!

Over hard gaan gesproken, jeetje, die meid van jou is ook al een hele dame zeker? Kan me nog herinneren dat ze geboren werd...

Pfoe, meiden ik ben kapotski :D Vandaag kon ik vrij nemen van werk nadat ik er een uurtje was geweest. Er waren veel kids niet, dus erg veel leiding en weinig kinderen. Ben dus lekker naar huis gegaan en mijn man geholpen met de schuur opruimen. 2 keer naar de stort gereden en nog wat dingen naar de kringloop.
    Wil in december een fietskar kopen en die moet wel in de schuur kunnen. Nou er stond een hoop meuk in die schuur :) Nu niet meer :D
    Daarna nog even langs broertje geweest. Die woont nog thuis en ouders zijn 2 weken in Portugal. En even bij huis van familie langsgeweest waar we even op passen terwijl zij in Australie zijn.
    Toen even wat gegeten bij een snackbar. Erg zonde van het geld. Was niet te eten. En een kaasburger zonder saus :$
    Daarna met pijn in mijn maag boodschappen gedaan bij Aldi en C1000.

Vanochtend waren we nog met de honden bij de DA. Even 315 euro afgetikt voor het volgende:
    1 x chemische castratie hond
    2 x enten honden
    2 x ontworming katten
    3 x ontvlooiing katten
    2 x ontworming honden
    6 x ontvlooiing honden

En dan kregen we nog vette korting op het consult ivm DA die bekende is en assistente die familie is ;)

En die chemische castratie was zielig! Dat gaat met een chip die 6 maanden hormonen afgeeft. Die wordt met een HEEL dikke injectienaald ingebracht. Deed hem echt pijn :(

Mijn hondenmeisje ook nog pijn gedaan met uitknijpen van talgbultjes :(

En toen mijn bankrekening pijn gedaan :(

Maar goed, voor beestjes moet je zorgen.....

En nu ga ik voor mezelf zorgen. Met een waterijsje op de bank! :)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Autsch dat doet zeer aan de portomennee. Maar zulke dingen zijn idd nodig, helaas!

En ja hier gaat het ook hard, het cliché is zo waar... ;)
    Het is idd echt een meisje geworden nu... :) Baby is er niet meer in te zien hihi.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , wat een drukte allemaal....
    en wat een geld he.... :(
    maar goed , zulke dingen zijn idd helaas nodig!!!

Hoe voel je je verder?
    25 weken zwanger!!!
    gefeliciteerd meid!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Goh....zie ik net mijn banner....nog maar 100 dagen te gaan.
    Vanaf morgen dus nog maar minder dan 100 dagen.

:) Gaat best snel...

13. carma

carma Niet meer actief

WHAAAAA Het gaat snel nu
    Morgen 99 dagen, nu word het spannend meis
    Nog even en je hebt je kleintje in je armen
    Geniet maar goed van je buikie, je weet maar nooit of er ooit nog 1 komt
    xxx

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    whaaaa spannend Anne!!!
    nog 100 dagen!!!

Mariek , ik lees net je onderschrift....
    wat heftig zeg!
    en na de operatie nog 1 icsi.
    spannend!!! ik hoop het zo voor jullie!
    Sterkte met de operatie, wanneer heb je die?
    zie je er erg tegenop?

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat bedenk ik mezelf idd ook steeds...

Hoe gaat het met je Mariek?

16. carma

carma Niet meer actief

Hoi Hoi

Ja ik voel me goed ik ben 24 juni geholpen en voel me echt goed
    Ben nu 10 kilo kwijt in 3 wkn
    Ik sta nu even stil maar ja mijn lijf moet ook even herstellen enz
    Hoop dat ik zo de volgende 10 kilo ga verliezen en dan nog 10 en nog 10 enz
    Ga volgende week starten met sporten.
    Dan kunnen we in jan 2012 weer aan de slag voor kindje nr 2
    Ik kan niet wachten

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat knap mariek!!
    kan me voorstellen dat je niet kunt wachten!!

sterkte met alles!
    xx

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat goed zeg Mariek! Dan is het allemaal tot nu toe niet voor niks geweest.
    Lekker zo doorgaan en volgend jaar een brusje maken! :D

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Was de avond gisteravond zo geweldig toen mijn man voor het eerst zijn zoontje voelde schoppen.....

wordt mijn humeur nu flink verpest door de auto die niet door de APK is gekomen. Daar moet eerst 600 euro tegenaan gegooid worden :(
    Ik had wel wat apart gezet, maar geen 600 euro.
    Kan er gewoon niet mee leven dat nu al ons spaargeld (op 100 euro na of zo) weer OP is :x
    Ik kan er niet meer leven dat we geen financiele buffer hebben als baby straks komt :( Ik ben echt heel verdrietig :(

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dikke knufffffff en kus lieverd, geniet van geschop van zoontje in buikkie en hubbie ook :D.

Deel Deze Pagina