Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik snap het dubbele gevoel wel, maar uiteindelijk gaat het er om dat je mannetje gezond op te wereld komt en de gyn weet vast waarover ie het heeft. Ik zou gewoon proberen te genieten van het feit dat je hem nu over twee weken misschien al in je armen hebt. Ik heb nu al tegen mn vk gezegd dat ik niet over de 41 weken ga en dan sowieso ingeledi wil worden, maar als een gyn beoordeelt dat het het beste is voor Nanabeeb, dan wil maar al te lief eerder ingeleid worden.

Jaaaaaa, leuk wij willen straks een datum horen!! :D. Ik zou het ook niet van te voren aan iedereen vertellen, alleen de mensen het dichst om me heen. Maar mocht ik gepland gaan bevallen dan laat ik het hier ook wel weten :). Ergens zegt mn gut feeling dat het bij mij een KS gaat worden. Misschien omdat de vriendinnen om me heen dat uitiendelijk ook hebben gehad, maar ook omdat ik me met geen mogelijkheid kan voorstellen dat Nanabeeb tussen mn heupen door gaat passen als je mn enorme buik ziet ;). Ze is ook nog steeds niet ingedaald. Ach, we gaan het wel zien. Uiteindelijk is het belangrijkst dat ze gezond ter wereld komt en wordt het een kS dan overleef ik dat ook wel weer (hoewel ik wel het liefst natuurlijk beval).

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    super spannend allemaal!!

snap je dubbele gevoel helemaal idd.

echt spannend hoor!
    kun je nog wel slapen??

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: Slapen? Wat is dat? ;):D

@Nana: je hebt gelijk hoor. Ik denk dat ik, na een gesprek met vriendin gisteren, wel wat geruster ben ook. Baby is gewoon groot en ook nog niet ingedaald. Hij moet er gewoon wel veilig uit kunnen. Want als ie straks 10 pond is, heb ik ook meer risico op een KS. Misschien wel meer dan met inleiden...
    En weet je....ik heb ook wel weer dingen gelezen van kleine, smalle vrouwtjes die het lukte om vaginaal te bevallen van een 8,9,10 ponder.
    Dus sjah....voorgevoel over KS, snap ik wel. Maar niet vanuit gaan he :) Zover is het nog niet. Hoe sta je verder tegenover de bevalling?
    En je hebt nu lekker verlof he? Bevalt wel zeker? :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihi probeer nog maar ff lekker te rusten zolang het nog kan!
    opzich kun je met gepland bevallen je wel beter voorbereiden, toch?
    Maar kan me voorstellen dat het enigzins een teleurstelling is.. je wilt toch liever dat het ''uit zichzelf'' start zeg maar.

wanneer hoor je DE datum??

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Volgende week dinsdag, de 11e, prikken we de datum *bibber*

Ben echt zo in mezelf gekeerd he. Echt zo vreemd voor mij. Ik ben altijd heel erg met anderen bezig (anders word je ook geen maatschappelijk werker ;)), maar nu alleen maar met mezelf/ons en wat er staat te gebeuren.
    Zal er wel bij horen ;)

Maar probeer me niet af te sluiten van anderen. Zondag bij mijn ouders gegeten. Gister vriendin en zoontje op bezoek. Morgen vriendin en dochtertje op bezoek. :)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    logisch toch Anne!
    doe dat vooral hoor, lekker in jezelf keren en met jullie gezinnetje bezig zijn!
    straks heb je genoeg visite ed...!

rustig aan meid! ooo wat spannend de 11e!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Denk dat je de 11e je kindje al in je armen hebt ;)
    waarom denk ik dat?? gevoel gewoon en omdat heel veel vrouwen zich terugtrekken in zichzelf de laatste week voor de bevalling ;) om zich voor te bereidden op wat komen gaat instinct ;)

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hmmmm....er is iemand in mijn familie die ook denkt dat onze kleine deze week geboren wordt. Gek is dat ik zelf echt uitga van volgende week ;)
    Manlief en mijn moeder ook. Of het nou met of zonder inleiding is...
    Maar voor de 11e lijkt me heerlijk hoor :) Ik hoop dat je gelijk hebt Sil!
    We wachten af....

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    je bent nu net zo ver als ik toen ik vorig jaar beviel van one tweeling... bij M was ik 38+5 dus precies een week langer gedragen goh onbegrijpelijk dat dat allemaal al zo lang geleden is :( rammelende eierstokken vrees ik STTTTT

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Misschien krijg je de 11e wel te horen dat je de volgende dag langs kunt komen :D - dat zou even mooi zijn (en ook best een mooie datum 12-10-11). En inderdaad hoe eerder inleiden hoe kleiner het hoofd en hoe prettiger hopelijk de bevalling :). Ik heb echt behoorlijk wat meiden die zijn ingeleid en al die bevallingen gingen prima. Nu ik erover nadenk zijn dat precies degenen die uiteindelijk niet met een (spoed) ks zijn bevallen, hmmm.
    Ik heb zelf eigenlijk wel zin in de bevalling. Ik ben helemaal (nog) niet echt bang, maar misschien komt dat ook wel omdat ik het idee nog zo onwerkelijk vind en er eigenlijk vanuit ga dat het toch een ks wordt ;). Moest vandaag weer bloedprikken in het ZH en liep er toen wel rond met het idee 'misschien kom ik er de volgende keer dat ik hier ben wel met mn meisje in mn armen uit'. Dat vond ik wel een super idee- maar ook heel spannend.
    Ik ga er ook gewoon vanuit hoor dat smalle heuepen niet per sé betekent dat het niet past. Mn moeder heeft een soortgelijke bouw en zij heeft het toch ook voor elkaar gekregen. Maar ja, mn zussen en ik waren ook niet zo groot als mn meisje wsl gaat worden. Ach que sera, sera - we hebben het helaas nooit helemaal voor het zeggen.

Ik vind het trouwens echt heeeeerlijk om verlof te hebben :D. Zo'n feest dat ik niet voor dag en dauw mn bedje uit hoef en de hele dag maar wat aan kan klooien :p. Ik heb echt geen hekel aan werken, maar dit bevalt me nu bijzonder goed.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannende dagen allemaal!
    blijf dit topic zekers ff goed in de gaten houden...

Nana spannend hoor , voor jou schiet het ook al op!
    en idd een raar idee he dat je dan met meisje uit het zh zal gaan! Dat hadden wij heel sterk toen we naar het zh reden... (mn man was daar wat meer mee bezig als ik , want ik verging van de pijn) maar dat moment dat je dan nog met zn tweetjes in de auto zit.... en daarna met zn drietjes weer weggaat! zo bijzonder!
    geniet maar lekker van je welverdiende verlof!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Nana: het is ook gewoon niet voor te stellen dat je echt binnenkort een baby in je armen zult hebben die van JOU is. Die uit JOUW buik komt en die JULLIE samen een naam hebben gegeven *jank*

Mooi dat we dit mogen meemaken he? :)

Niks hoeven is idd lekker he. Ik vind mijn werk ook leuk hoor, maar mis het nu totaal NIET :D

En Nana, die bevalling komt wel goed. Je bent in het zkh. Alles gaat daar gecontroleerd. Jullie meisje komt eruit op de manier die het meest veilig is op dat moment. Ik hoop voor je geen KS, puur om wat ik van vriendin heb gehoord over herstel en de eerste dagen niks zelf kunnen :(
    Maar het zal ongetwijfeld ook wel anders gaan. Konden we het maar voorspellen he ;)

Gek: heb een boodschappenlijstje gemaakt met boodschappen voor t/m maandag. Zit ik het zo te bekijken, denk ik ineens 'goh, zal ik dat nog eten met baby in buik of gaat iemand anders dat voor mij koken in mijn kraamweek?' :);):)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne hahahhaaa das idd gek zeg! ;)
    apart idee , of niet?
    iig duurt het nu niet lang meer!

Meiden ik hoop ook voor jullie dat het geen ks wordt!
    maar mocht dat het wel worden... daar slaan jullie je echt wel doorheen!
    op een gegeven moment maakte het mij totaal niet meer uit , als het maar ophield en ons zoontje eruit was! (ik kreeg na 19 uur een ks)

Het gaat zoals het gaat.... en het gaat erom dat jullie kindje er gezond en wel uitkomt!

JULLIE KUNNEN HET!!!!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks Ella :) Tuurlijk kunnen wij het, he Nana! :D
    En dan nog wat: we zullen wel moeten :D:cool::p

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahhaa idd Anne!
    je zult wel moeten!!!

trek je het allemaal nog wel wat?

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    38 weken vandaag....................!!!!!!!

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: wat zal ik zeggen ;) Ik vind het zwanger zijn zelf nog steeds fantastisch :) Bewegingen in mijn buik en zo :)
    Maar het begint me wel de strot uit te hangen dat zo immobiel ben en 's nachts zo verrot (niet) slaap ;)

Wat dat betreft kan ik het misschien in de categorie 'ieder nadeel heeft zijn voordeel' plaatsen dat ik word ingeleid. Minder leuk als het op een inleiding uitdraait, maar wel sneller van dit ongemak af ;)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    helemaal mee eens anne!
    had ik ook hoor vanaf week 36.... vond het super om zwanger te zijn! maar werd gek van de jeuk... en was het ook wel zat en die gekneusde rib en al dat geschop... haha! was blij dat hij er gezond en wel uit was!

spannend de 11e! dan horen jullie DE datum toch?

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Op een gegeven moment ben je gewoon ook toe aan het moederschap en klaar met de zwangerschap he? :)

Idd, nog 4 nachtjes slapen....:)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies...
    eigenlijk ben je al moeder he!
    maar op een gegeven moment ben je idd klaar met de zwangerschap (had ik tenminste wel)

nog 4 nachtjes slapen............
    SPANNEND!!!

Deel Deze Pagina