Wat spannend! Heel veel succes meid! Ik hoop dat je een bevalling uit het boekje hebt en dat jullie snel kunnen genieten van jullie mannetje!!
nana gefeliciteers meissie anne je kan het gewoon!! zoals ieder ander het ook kan echt het is een makkie meiss.. in ieder geval ik had me het heel anders voor gesteld was ook super bang enzo, maar nee he is echt helemaal het tegenovergestelde. ik zal aan je denken.. moppie
anne!! heel veel succes meid vandaag moet de hele tijd aan je denken... enne JE KUNT HET!!! Fijn dat je er rustig onder bent! En idd donderdag is jullie mannetje er vast! WHAAA NANA!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! dat ging echt super snel??! maar fijn dat alles goed is! Hoe heet jullie meisje? wil je dat mij ook mailen? enne haha kraamtijd is super druk he! vooral ook veel van genieten en je lekker laten verwennen! succes met de gebroken nachten, en hoop dat je overdag ook goed kunt rusten... maar vooral heel veel genieten van jullie wondertje!
Ik hoop dat er plaats is vandaag. Anne heel veel succes en ik hoop dat je snel je wondertje in je armen hebt.
Nana, van harte!!! Zo'n super-bevalling wil ik ook wel (alleen hoop ik dat het bij mij bij bloeddruk blijft en dat ik geen eiwitten krijg...). Anne, zet hem op!! Je kunt het (ook)!
NANA GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE xxx ANNE ik denk aan je meis, je hebt nog niet gereageerd dus ik vermoed dat je nu in het ziekenhuis bent TOI TOI TOI meid, je bent er bijna xxx
anne meissie zet hem op he!!! je kunt het..en ik ben hardstikke benieuwd naar jullie mooie mannetje!!!xxxxx cin
Annedore, heel veel succes vandaag, al zou 't mooi zijn als ik daar al te laat voor ben! Zet m op meid!
ik hoop dat je je mannetje al lekker aan het knuffelen bent mop..zo niet dan hoop ik heel erg snel...dikke kus
Anne, ook hier wordt aan je gedacht. Ik hoop dat je nu die heerlijke eerste momenten met je lieve mannetje beleefd !!! @Ella, Merah, Babyhope & Mariek: Dank je! Ik noem mn meisjes naam hier liever niet vanwege eventuele bekenden, maar via pb kan natuurlijk altijd .
Nana , super mooie naam!!!!! fijn dat alles goed gaat! enne de kraamweken zijn zwaar hoor! vooral als het voeden ook nog niet helemaal gaat zoals je zou willen... hoop dat het snel wat soepeler gaat! lekker genieten meid!
Na twee dagen inleiden waarbij mijn lijf het niet zelf overnam, bleef de ontsluiting hangen op 4 cm. Conclusie was dat kleine niet door bekken pastte. Vanwege mijn hoge gewicht werd besloten om ons over te dragen aan het amc in amsterdam. Gisteravond zijn we met de ambulance hierheen gebracht en heeft een fantastisch team artsen en verpleegkundigen ons mannetje ter wereld gebracht door middel van een keizersnede . De ruggenprik zat er na een uur proberen pas in, maar daarna ging alles voorspoedig. Onze zoon Melle Jacob is op 20-10-2011 om 22.20 uur geboren. 3950 gram en direkt een apgar van 10! Ik ben bekaf en heb pijn, maar ben de gelukkigste mama op aarde! Melle is lang en slank en heel mooi Later meer. ....