Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik had het gister op het werk gelezen, kon niet reageren en 's avonds vergeten, maar niet minder gemeend:
    Annedore en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Melle!!

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Lieve annedore en man
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Melle!
    Laat je lekker verwennen en geniet!!!

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Lauwtje: zit Frits er nog in? Dus niet tegelijk bevallen, jammer ;) Maar goed, als Frits er maar gezond uit komt :)

Ik kwam even een foto showen van Melle :D Tadaaaaa!!!

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    WAUW! Annedore wat een lief mooi mannetje zeg! *Smelt* Zo lekker tevreden.. Heerlijk!
    Oh enne Lauwtje is de dag voor jou bevallen! Een jongetje J.ens. ;) Weet niet wanneer ze zelf weer online komt dus ik vertel het maar even... :)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.137
    2.320
    113
    Brabant
    oh.... wat een knapperd....*geniet*

6. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Knap ventje hoor anne!! Helemaal verliefd op natuurlijk als apetrotse ouders!! Lekekr genieten.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo wat een schatje!
    ben zo blij voor jullie!
    je grootste droom is uitgekomen.... zo gaaf!

Hij is mooi! geniet ervan! (maar dat zul je vast wel doen)

ik ga lekker slapen zo! na een lange avond werken.... :S
    xx

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Anne wat een ontzettend knap kereltje zeg :D wat zijn jullie trots en happy dat hij er nu eindelijk mag zijn :D

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Oooo Anne wat een lekker ventje *smelttttt*...

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een schatje! Echt een mooi ventje zeg. Hebben jullie goed in elkaar geknutseld ;)
    Hopelijk kun je ondanks de pijn van de keizersnede toch volop van hem genieten.

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Anne, ik kwam even spieken en wat zag mijn oog...een foto van jullie mooie mannetje :). Wat een moppie!

Lekker genieten meis...

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anne wat een schatje, hij ligt er zo heerlijk bij.. geniet ervan moppie!!:)

13. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    SMELT!!!!! Geniet er saampjes van MAMA en PAPA ANNEDORE!!!

14. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Mooie foto hoor!!

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.483
    4.952
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een snoepie!
    Hoe zwaar was hij nu (heb ik misschien gemist)?
    Ik begin me namelijk steeds meer zorgen te maken: als die pasgeboren beebjes lijken al zo groot, dat past toch nooit bij mij door dat gat (1.73 m en 55 kg voor de bevalling)...

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee Anne,

Spuit 11 geeft ook modder, sorry ;), maar alsnog van Harte Gefeliciteerd met je prachtige mannetje Melle!!! Wat een ontzettend lief mannetje hebben jullie geproduceerd :D. Jammer dat je alsnog een keizersnede moest krijgen, maar het allerbelangrijkste is toch lekker je ventje! Ik hoop dat je een beetje de tijd en rust hebt om van je kraamtijd te genieten en lekker met hem te knuffelen en ik hoop dat je snel hersteld! Laat je maar even lekker verwennen deze daagjes, dat heb je dubbel en dwars verdiend!

@Merah: Geen zorgen. Ik dacht precies hetzelfde als jij. Ik ben nog veel kleiner en ook heel smal gebouwd (heb totaal geen heupen en al mn botten zijn super smal) en mijn meisje is als een raket uit mij gelanceerd ;). Uiteindelijk gaat het om je bekken en van de buitenkant kan je niet zien hoe deze eruit ziet. Daarnaast gata het ook niet per se om de grote van je bekken, maar vooral om de vorm en om hoe mooi je kindje ligt. Het gaat je lukken! Succes met de allerlaatste lootjes!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    vlgs mij 3950!
    super spannend he meis! maar gaat helemaal goed komen hoor!
    sterkte met de laatste loodjes!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    merah dat gaat wel goedkomen hoor..de gyn zei tegen mij bij 36 weken oeh het hoofdje is nu al 11 centimeter van oor tot oor, en je krijgt maar 10 cm onsluiting. haha ik dacht ook van waaaat dat gaat toch niet man. maar je bmm word dus nog 10 cm open he en je vagina zelf rekt helemaal mee komt goed. daarom schuift de fontenel ook over elkaar heen bij de uitdrijving..

19. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hoi Annedore, ik zag in het Geertgen topic dat ook jij inmiddels moeder geworden bent.

Van harte meid! Mooie naam ook, Melle...

Ik hoop dat jij er net zo van geniet als ik...

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dag lieve allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes :)

@Mir: ik kan je banner niet zien, neem aan dat je die hebt, maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Ga later nog even op zoek naar haar naam enzo ;)

@Merah: maak je maar geen zorgen. Lichaamsbouw zegt niks! Ik ben heel breed. Echt gebouwd om te baren zou je zeggen, maar hij paste er toch echt niet door. En 3950 is nog niet eens zo enorm zwaar.

@herstellen: dat valt niet mee. Had nog bijna een infectie te pakken, maar mijn bloedwaardes waren op het randje dus mocht toch naar huis.
    Maar een KS is echt niet niks ;) Dus van computeren komt nog niet zoveel. Ook niet omdat Melle ons snachts lekker bezighoudt ivm krampjes. Wordt gelukkig wel minder nu de BV goed op gang is/komt. Hij werd de eerste dagen namelijk bijgevoed. Maar hij was vandaag voor het eerst aangekomen op mijn BV alleen :D En ik kolf al zo'n 30 ml per keer, dus gaat de goede kant op.

Zal snel proberen een uitgebreider bevallingsverhaal te plaatsen. Er komt nu bijna visite, dus gaat niet meer lukken.....

Deel Deze Pagina