anne , dat was even zoeken naar je topic! maarre nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle meiden hier! ben een beeeeetje laat haha hier alles goed! muv 2 zieke manne(tjes) hier... nou ja 1 ziek klein mannetje en mn man is ook ziek
Niet zoveel tijd, Melle wordt wakker en heeft honger Maar idd allemaal de beste wensen voor 2012! Ella, beterschap en sterkte met je kerels! En tot later, want wij zijn volgende week lekker een midweekje in Landal!
wat leuk!!! heel veel plezier in Landal! hoe gaat het met jullie? Melle is alweer ruim 2 maanden... wat gaat het toch snel!
Jeetje, wat is de tijd gevlogen zeg! Zo leek mijn verlof nog eindeloos te duren en nu zit ik me mentaal voor te bereiden op mijn eerste werkdag morgen. Het is zo dubbel, want ik heb best zin om weer te werken. Maar aan de andere kant wil ik altijd bij Melle zijn. Daarnet begon hij uit het niets vreselijk te huilen en dan vind ik het zo fijn dat zijn papa en mama bij hem zijn. Wat nou als dat bij oma gebeurt? Maar ja, het is wel oma natuurlijk en oma kent haar kleinzoon beter dan een wildvreemde kdvleidster zou doen. En ik werk maar 15 uur per week, alleen in de schoolvakanties 32. Dus wat zeur ik nou? 15 uur? En dan is ie bij zijn oma en/of opa of bij zijn eigen papa Maar ja, ik ben een mama en ik mag best zeuren over het feit dat ik mijn mannetje straks 15 hele uren per week moet missen We gaan nu even lekker ontbijten, want ook dat is binnenkort afgelopen. Aankomende donderdag starts ik met een streng dieet. Tijd voor een gezonde mama
Succes op je eerste dag zonder Melle ( wat een mooi mannetje trouwens). Fijn dat oma en opa op willen passen, lijkt me een stuk prettiger dan hem bij vreemden achterlaten. Je gaat aan een dieet beginnen? Ai, veel sterkte... Ik zit inmiddels weer in de wachtweken na Iui, voor de verandering ging het dit keer snel en werkte mijn lijf mee in plaats van tegen! Nu dus weer afwachten.....maar we missen pleegzorg wel hoor...
spannend anne! werkze!!!!!!!! tis ook echt een omschakeling hoor! Fijn dat melle bij zn opa en oma kan zijn! Succes met dieten! Murphy, wat super dat het nu zo goed ging en dat je lichaam meewerkte!! wat spannend , als ik het goed begrijp mag je over aantal dagen testen? wat spannend! ik duim heel hard voor jullie!!! kan me voorstellen hoor dat je pleegzorg mist! zoooow ben net thuis... wachtend op mn tosti! had vandaag maar 1 stokbroodje gehad.... beetje te weinig met late dienst! Nog wel een appel tussendoor , maar werd echt wat flauwtjes haha
Dank voor het medeleven Zit nu beneden kopje thee te drinken. Heb nog even naar hem gekeken net, maar snel de kamer uit gegaan toen mijn ogen vochtig werden Even door de zure appel bijten vandaag... Ella, was de tosti lekker? Volgende maand wordt Evan alweer 1! Hebben jullie grootse plannen? Murphy: oh, wat spannend weer meid! Ik weet dat het helemaal niks zegt, maar de eerste keer dat mijn lijf eens echt snapte wat de bedoeling was en ik een ei had na 17 dagen ipv van 65 snapte mijn lijf het gelijk zo goed dat ik ook zwanger was Ik hoop zo dat jij dat straks ook kan zeggen!!!! Wanneer testen?
Mag volgende week dinsdag bloedtest doen. Maar het is pas 12 dagen na de iui, dus ik vind het eigenlijk een beetje vroeg... Bah, allemaal zwangerschappen in mijn omgeving, maar dit keer zo dichtbij dat ik er niet omheen kan.....beste vriendin en collega met wie ik bijna dagelijks werk.....ik vraag me soms wel eens af hoe ik de komende maanden door moet komen als de behandeling nu weer niet lukt....:x Ik zou willen dat ik in bed kon blijven liggen en me een maandje of acht verstoppen.... Sorry voor mijn geklaag, maar ik heb even mijn dag niet zo.
Murphy , smaakte de tosti? ooo wat erg he.... en dan ook nog je beste vriendin! Bedoel, je gunt het haar wel! maar je wilt ook zo graag. sterkte meid! En hoop dat deze iui aanslaat. Sorry dan snap ik het niet helemaal, bloedtest? je hebt nu iui gehad? En je zit nu in je wachtweken? of begrijp ik het verkeerd? Anne , hoe is je werk gegaan?? tijd vliegt echt hoor... weet nog wel dat je verlof had! en nu alweer aan het werk. Ja kleintje is alweer bijna een jaar! we gaan het gewoon thuis vieren , verwacht wel dat het druk wordt haha.
Wow Ella, alweer bijna een jaar! Dat gaat echt snel! Ja, de tosti was heerlijk. En ja, tuurlijk gun ik vriendin de zwangerschap van harte, maar ik word er ook zo verdrietig van. En daardoor word ik dan weer boos op mezelf, want ik moet natuurlijk gewoon blij zijn voor haar! Ach, ik weet het ook niet... Idd, vorige week iui gehad en nu afwachten! Hoe was de werkdag, Anne?
murphy , je moet het jezelf niet moeilijker gaan maken door vervolgens boos te worden op jezelf hoor!!!! die gevoelens zijn van JOU en ik snap heel goed dat je je zo voelt. en dat blij worden voor haar , echt dat komt wel hoor! logisch toch dat je niet gelijk blij kunt zijn. Jullie hebben al zo lange weg bewandeld en nu pakken jullie het weer allemaal op... allemaal spanningen en hoop! logisch toch dat het je even wat teveel wordt als uitgerekend je beste vriendin dan zwanger is/raakt.......!! Hoe gaat zij met jou gevoelens om? Hoop dat ze begrip heeft voor je! tosti's zijn altijd lekker haha!!! ik maak ze nu niet meer in de tosti ijzer , maar gewoon lekker in de pan met olijfolie! vind ik lekkerder als tosti ijzer Ja bijna 1 jaar!!! heb er zoveel zin in! mn man neemt die dag ook vrij! En ik heb ook vrij gevraagd. Ik ga denk ik een nieuw baby armbandje halen. (hij heeft sinds de geboorte een naam armbandje om , maar die wordt wat te klein) vind het nu nog wel leuk een klein lief armbandje met zn naam) En we kopen een loopauto voor hem.
maar denk als we in de speelgoed winkel zijn dat ik me dan echt moet inhouden met kopen hahahaha vind little people ook zo leuk! maar wel erg prijzig... en een loop auto past echt bij hem. Als wij ''auto'' zeggen dan kruipt hij gelijk naar het raam en gaat naar buiten staan kijken. hij vind auto's (nu al) geweldig!
@Murphy: ik vind niet dat je klaagt hoor. Toen wij 3,5 jaar bezig waren, kwam mijn beste vriendin ook even vertellen dat ze zwanger was. Na 1 keer proberen Ik was er kapot van. Heb zitten huilen toen ze het vertelde. Het was zo dubbel. Vond het zo'n groot wonder voor hen, maar voelde zoveel verdriet en gemis voor ons... Ik snap je helemaal! @Ella: Little people vind ik ook zo leuk! Loopauto's ook. Misschien van te voren een budget afspreken voordat je jezelf heel erg te buiten gaat in de speelgoedwinkel? @eerste werkdag: Ging best goed. Tijd ging snel, werken was weer leuk en Melle heeft het fijn gehad bij oma. Ging gewoon goed Breng hem met gerust hart vanmiddag weer bij oma! (mijn moeder) Maar ben erg blij dat ik maar 15 uur werk, want anders zou ik hem teveel missen hoor Ga Melle nu even naar bedje brengen
@ella: Little people is ook leuk. Idd wel duur, maar volgens mij kun je dat ook wel vinden op marktplaats en zo, en het is allemaal goed afwasbaar!
Annedore: wat goed dat je werkdag zo goed ging! Oma zal het wel leuk vinden om op Melle te mogen passen?
Oma vindt het geweldig! En ik ook, want moet er niet aan denken om hem op een KDV te hebben. Sinds ik er zelf gewerkt heb, weet ik gewoon dat ik niet achter het concept KDV sta voor hele kleintjes. Maar helaas kan het soms niet anders. Stel dat mijn moeder aan de andere kant van het land had gewoond, dan had Melle ook gewoon naar een KDV gemoeten. Maar dat had weer niet gekund met mijn werktijden, want halve dagen opvang worden hier of niet aageboden, of je betaalt wel gewoon voor een hele dag
Nog even ons geboortekaartje showen met 3 mnd vertraging Op de linkerbinnenkant staat: een droom komt uit een wens vervult een lege plek is nu gevuld En op de rechterbinnenkant staat in de hoek: Lieve Melle, je bent meer dan welkom! En verder zijn naam en de gebruikelijke gegevens
anne fijn trouwens dat het zo goed gaat met de oppas! Best wel een fijn gevoel he als je weet dat je kindje veilig is! Murphy hoe gaat het met jou? Heb je morgen bloedtest?