Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    murphy! hoe gaat het vandaag???
    alles nog rustig?

Anne , heerlijk z'n vrij weekend in het vooruitzicht!
    heb ik ook :) maar wordt ik net gevraagd of ik morgen kan werken.... nou nee! heb ik ff geen zin in hoor , werk al 2 weekenden per maand , en vind mn vrije weekend altijd heerlijk! daar verheug ik me ook echt op.

de koorts is weer wat gezakt! Hij is ook weer lekker aan het spelen en drinken. Eten gaat nog niet echt van harte , maar dat komt ook wel weer.

Straks late dienst.. :( vind het altijd zo eng om te rijden en moet kleine 40km rijden. Wordt vast nachtwerk ;)

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    goed bezig!!!
    volg je een dieet?

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ja, hier nog steeds hetzelfde Ella. Hmm, weet niet wat ik ervan moet denken. Maar wel weer lekker misselijk!!

Bah, ik vind het ook vreselijk om te rijden met dit weer. Veel succes straks!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gelukkig dan maar murphy dat je misselijk bent!!!!!

Tis niet leuk..... maar kan me voorstellen dat het voor jou een goed gevoel is!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: groot gelijk dat je niet gaat werken! Lekker van het weekend genieten met je mannen :)

@Murphy: nog steeds geen rood, geen kramp en WEL misselijk :) Hoopvol...

Straks met Melle naar mijn vriendin en haar dochtertje van net 1. Daarna even met de honden naar het bos in de sneeuw. Misschien wil vriendin ook wel even mee met dochtertje en hond :) Leuk, leuk, leuk!
    Zit nu te wachten tot Melle wakker wordt, dan gaan we! Door de sneeuw! Het sneeuwt hier echt al de hele ochtend! Ligt al een flink pak :D

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne , lekker wandelen in de sneeuw!!!
    gaan wij morgen ook wel ff doen. Vandaag nog maar even uitzieken en dan morgen lekker even naar buiten.
    Hij moet straks toch nog wel ff naar buiten want breng hem naar mn ouders (moet werken) , dus ben benieuwd! Hij kijkt de hele tijd al door het raam.... al die vallende sneeuwvlokjes.
    wel erg mooi! hier ligt ook al heel veel!

7. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Check my banner! Stoer hè?!?

Vind het eigenlijk doodeng, maar ja, ik wilde altijd al zo'n ding en dit is mijn kans!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    super mooie banner Murphy!!!
    ben trots op jou en op mn kleine ieniemienie forum neefje of nichtje haha!

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Heel dapper van je Murphy! En mag ook best na de afgelopen dagen! Jullie Kruimel bewijst iig dat hij/zij wel heel graag wil blijven :)

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Haaai!

Net terug van een bezoekje aan de fert. arts. Toch maar een inwendige echo laten maken.
    Nou, er zat in ieder geval een prille zwangerschap, op de goede plek! Maar er waren twee zwarte rondjes te zien, een sowieso een vruchtje, de ander misschien nog een vruchtje :$:$ of een hematoom (bloeduitstorting). Dit zou het bloedverlies kunnen verklaren. Volgende week weer een echo, dan is er (hopelijk) te zien of het een goede, intakte zwangerschap is.
    SPANNEND!

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, Murphy, wat spannend zeg! Dus misschien wel 2 baby's? Sjah, als het een hematoom is, dan is het wel misschien een geruststelling dat je een verklaring voor het bloedverlies hebt?

Haha, ik weet nog dat onze fert. arts bij de eerste echo dacht 2 vruchtjes te zien. Ik hield echt even mijn adem in. Heel leuk een tweeling, maar lijkt me ook een enorme beproeving. Maar het was schaduw van mijn darmen wat ze zag, ppffffff ;):D

Straks met ons hondje naar de DA. Ze likt heel veel aan haar achterste en het ligt ook een beetje open :( En ze loopt soms een beetje mank.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy wat hou je het spannend!
    miss wel 2 babys , wow wat spannend!
    Hoe voel je je?

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Uhm, misselijk en zoooo moe!
    Hihi, ben nog steeds heel blij met alle kwaaltjes.

Voor de rest wel goed, bruine ellende lijkt iets minder te worden. Maar heb af en toe een steekje/krampje, dan ga ik me daar weer druk over maken....wat ben ik toch vreselijk onzeker!

Hoe gaat het met je mannetje? Weer herstelt van de spuitjes?

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, ik was ook zo moe :p Echt de beste oorzaak van vermoeidheid ;)
    Krampjes en steekjes zijn gewoon uitzetten van je bm! Niet te druk over maken. Pas druk maken bij rood en dat heb je niet :D Jeeeeej!

Melle is ziek :( Misschien straks, als ik thuiskom, niet meer. Hij slaapt nu nog. Maar de avond/nacht hiervoor en gisteren had ie koorts tot 38,6.
    Hij heeft de nacht van ma op di amper geslapen (en wij ook niet ;)) en gister bijna de hele dag gehuild :( Mijn moederhart brak toen mijn moeder me op mijn werk belde en ik ben, min of meer, door mijn collega's het pand uitgeduwd om bij mijn mannetje te kunnen zijn :) Dus even 2 uurtjes vrij genomen, want ik trok het niet zo goed. Ben nog niet lang genoeg moeder om mijn kind zo zielig en ziek 'alleen' te laten, zelfs al is ie bij zijn oma.
    Gelukkig gisteravond geen koorts meer en vannacht goed geslapen, dus ik hoop dat het ergste geweest is en dat het nu alleen nog verkoudheid is, net zoals papa en mama.

15. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O, wat zielig voor Melle. En zwaar voor mama en papa.
    Wel goed dat je gisteren eerder kon stoppen met werken, dan wil je toch gewoon bij je mannetje zijn?!
    Beterschap voor de kleine man!

Hier alles wel goed. Al twee dagen geen bruin meer gespot (Iyeah!!) en nu maar wachten tot het maandag is en de eerste echte echo op 't programma staat....duim duim duim

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Alweer een jaar geleden dat we ongelovig naar het tweede streepje op de zwangerschapstest stonden te staren...

:)

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy hoe gaat het meid? Nog veel last van kwaaltjes?
    ze zijn niet leuk , maar hoop toch stiekum dat je er last van hebt! :)

Anne , alweer een jaar geleden..... zo snel gaat het he!
    He hoe is het met Melle? wat zielig he dat hij zo ziek is/was.
    Hoop dat hij inmiddels weer wat opgeknapt is!

Hier alles rustig.
    niemand ziek gelukkig! wel altijd nog snachts eruit.. hoop echt dat , dat snel over is haha! Heb weer 4 late diensten erop zitten , morgen lekker 1 dagje vrij!

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: vandaag echo?

@Ella: ga je er al sinds zijn geboorte elke nacht uit? Wil ie dan nog steeds een voeding? Jeetjemineetje, ook al doe je het met liefde, dat lijkt me wel zwaar!

@Melle: weer opgeknapt, alleen nog verkouden en hoesten. Ik ben vreselijk ongesteld na 1 pilstrip te hebben geslikt. Mijn BM doet ook heel erg pijn :( Ook met tampon inbrengen :(
    Met pil dus weer gestopt, ging me er echt niet beter van voelen (geestelijk). Dus maar aan de condooms, nog voor een maand of 8 en dan zien we wel...

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Meiden, even snel, want ik heb niet veel tijd, maar...

We hebben vanochtend een prachtig kloppend hartje gezien op de echo! Wow, wat een wonder...

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Geweldig! Gefeliciteerd!!!! (ook niet veel tijd ;))

Deel Deze Pagina