Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

wauw wat super!!!
    van harte gefeliciteerd meid!
    ben zo blij voor jullie!!!
    wat een wonder!!!!!

genietze!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat rot he dat je zo last hebt van de pil!!
    nou groot gelijk dat je er mee stopt.
    Die hormonen ook altijd maar he! :(

Gelukkig dat Melle weer opknapt.
    vervelend he dat hoesten dat kan wel 6 weken aanhouden!
    Hier er eindelijk weer vanaf ;)
    Nee na 7 maanden was het doorslapen snachts einde verhaal...
    soms best zwaar idd , 3x eruit. En nee niet altijd voeding hoor!
    Ben nu trouwens snachts met water en een heeeel klein beetje roosvicee bezig. Op het bureau zeiden ze dat ik niet altijd melk hoef te geven, vaak heeft hij gewoon dorst.
    Vannacht was het 2x raak. was vanmorgen nog wel moe , heb ook aantal late diensten gedraaid. Na ja het went opzich wel , maar doorslapen is ook lekker hoor! ;)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden.

**ik breek even in hier**

Anne ben je lekker aan het genieten van je mannetje:) heerlijk is het hè.

Murphy Van harte gefeliciteerd meid:) wat een wondertje echt geweldig!!

Ella hier ook weer sinds een week een nachtvoeding terwijl ze vanaf week 3 al doorsliep? Denk zelf een sprongetje want ze kruipt klimt schreeuwt de hele boel bij elkaar haha kei gezellig.
    Ik zag dat jullie voor de 2de gingen:) haha cool. Toevallig heb ik net een afspraak gemaakt bij geertgen voor onze cryo's en we mogen 28 februari komen:) vind het zo spannend:)

Meiden ik denk altijd aan jullie en lees nog steeds mee hoor:) xxxxx cindy

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee lieve cindy!
    bij ons precies hetzelfde!
    hij sliep door vanaf week 3.... en na 7 maanden elke nacht weer wakker.... gaaaaap ;)
    Hopelijk slaapt jullie meissie snel weer lekker door!

ooooo wat spannend!!! wij mogen de 21e komen! een week daarvoor.
    Jou datum onthou ik wel want dan wordt ons mannetje 1 jaar!! :)
    Ik vind het ook super spannend! heb echt weer zo'n spanning gevoel als wat ik toen ook had tijdens alle behandelingen.
    wat spannend he! hoop voor jullie dat het snel mag lukken!!!!!!!!!!! wat leuk ook dat jullie ook al voor een tweede gaan!
    Leuk dat je het ff komt melden!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha ella. Ja super spannend:) we hebben nog 2 cryo's en die waren met zo'n top kwaliteit als jolie dus ben zo benieuwd.
    Het is zo gezellig en zo leuk dus waarom niet voor de 2de heb er zin in!!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: en dan ook gelijk nog 3 x eruit 's nachts? Nou, die kleine van jullie doet ook niet aan half werk he ;):D Hoop dat ie snel weer lekker blijft slapen 's nachts, want anders heb je er straks 2 om 's nachts voor te zorgen ;):p En ach....anders moet het maar. Met liefde toch? :)

@Cin: Cryo's ophalen. Spannend hoor! En idd, het is zo leuk en gezellig! Denk dat wij er rond Melle zijn 1e verjaardag ook wel weer voor gaan. Hoop voor ons (jou, Ella en mijzelf) dat het ons nog een 2e keer gegund is.

Hebben jullie nu eigenlijk meer vertrouwen erin dat jullie nog een keer zwanger zullen worden?
    Ik eigenlijk wel. Was voor de zwangerschap van Melle bang dat ik nooit moeder zou worden en nu heb ik er gewoon vertrouwen in dat mijn lijf dit wonder nog een keer kan waarmaken!
    Denk alleen niet dat wij weer naar Geertgen gaan, misschien wel, maar hoop van niet. Ben goed op weg met afvallen en eind van het jaar heb ik waarschijnlijk een gewicht waarmee ik ook hier op de fertipoli gewoon geholpen word.
    Is ook een stuk makkelijker, want het is toch iedere week (gemiddeld) een hele dag dat we er voor moeten uittrekken (2 uur rijden heen en weer 2 uur terug). Lijkt me niet ideaal met Melle ;)

@Murphy: hoe is het met je? Op je roze/blauwe wolk?

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne , dat hoop ik ook voor je dat je dan niet helemaal meer naar Geertgen hoeft te rijden!
    want idd 2 uur heen en 2 uur terug is wel veel en ver hoor!
    En het afvallen gaat je prima af!! echt knap hoor!

En ja ik heb er nu ook meer vertrouwen in.... miss wel iets te veel ;) Mn man moet me regelmatig afremmen want ik zie ons volgend jaar (of iets later) al met 2 kleintjes! oooo erg he!
    Ik besef me heel goed dat het miss niet eens lukt of dat het langer/lang gaat duren... maar toch heb er meer vertrouwen in als voorheen! Vind het ook hartstikke spannend as dinsdag! als ik daaraan denk dan komt dat spanningsgevoel weer helemaal terug.

ja haha soms 3x per nacht eruit.. doe het met liefde maar vind het wel slopend af en toe hoor! ;)

Cindy hoop ook van harte dat het goed mag gaan en dat een tweede wonder jullie gegund is!

Murphy , hoe gaat het met je?

Hier weeeer een ziek mannetje.... zo zielig! Vanaf gisteren 39.9 koorts. En het zakt nog niet. Hij ligt nu in bedje met een zetpil. Hij is ook ontzettend sloom en vermoeid , zo zielig als hij bij me op schoot zit. Hij drinkt wel , maar niet echt veel, meer in kleine slokjes en dan even wachten en dan drinkt hij wel weer wat.
    Zit in twijfel om de HA te bellen....
    wat zouden jullie doen?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne wow al 7,7 kilo eraf!
    wat goed!!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Anne je gaat hard meid:) wij zijn 29jan begonnen met de shake van de c1000 de eerste week 5.6 kilo kwijt maar nu niks meer snap er niks van haha. (ok ik heb wel wat gezondigt hoor:))

Ella beter 10x teveel bellen meid. En herken het hoor wat jij zegt over denken aan volgend jaar met 2 kleintjes.
    Ik en dinis hebben dat dus allebei heel erg. Want ja die 2 cryo's waren van dezelfde kwaliteit als jolisa. Maar af en toe vinden we het ook wel weer eng haha.
    Murphy hoe gaat het met jou? En je kwaaltjes:)
    Xxxxx

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Cin , ik temp hem straks nog even en als het niet is gezakt dan bel ik idd! thanks!

ooo haha dus mn gevoelens zijn niet zo heel raar!
    ben erg positief momenteel! hihihi

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    super he dat die cryo's van dezelfde kwaliteit zijn!
    Dat geeft denk ik idd nog veel meer hoop!!!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry, moet naar mijn werk, maar las nog net dat Evan ziek is :(
    Beterschap met hem, Ella. Zou idd ook even afwachten hoe hij wakker wordt straks en dan eventueel HA bellen...

En ik ben dus niet de enige die er positiever in staat voor de 2e ;):)
    Sta alleen nog niet zo positief tegenover de bevalling :(

Nu werken!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne aaaah neeee de bevalling haha maar dat is ook nog wel heeeeeeeeeeeel ver weg hihi
    daar moet ik ook niet aan denken!
    Tis al zeker dat ik KS krijg en dit keer wil ik gelijk onder algehele narcose! Die snee wil ik niet nog een keer voelen.

hij is echt wat suf.. (ligt nog in zn bedje)

ooo ja , liever noem ik zn naam niet op het forum!:):)
    geeft verder niets hoor , maar op de een of andere manier doe ik dat liever niet. Niet dat ik weet of er bekenden meelezen... maar stel je voor;) hihi
    Miss dat jullie er rekening mee willen houden?
    als het een keertje gebeurt, geeeeeeeeen probleem hoor!!!;)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne werkze vandaag!!!!!!!!!!!!!
    Moet je morgen ook? Of ben je dan lekker vrij?
    En nog leuke plannen voor het weekend?

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Anne haha de bevalling. Ja ik moet zeggen ondanks die 72uur plus,slechte behandeling enzo kijk ik daar dus wel naar uit, ik vond het zo'n magisch moment en heb heel veel dingen die ik dus over wil doen. Want op het moment dat ze zeiden pak je dochter, was ik nog aan het persen en riep heel hard nee nee nee haha ook met mijn handjes zo van neee :) ja ik was nog aan het persen man terwijl ze er al uit was:)
    Heb ook helemaal niet gehuild of zo kon alleen maar ruiken aan haar en zeggen "hè dus jij zat in mijn buikkie" hahaha

Maar dat neemt niet weg dat ik jullie wel begrijp hè. Keizersnee Is niet niks.

Ella ja ze waren top kwaliteit blastocysts dus klaar om te springen, ik hoop gewoon dat ze goed ontdooien

Hoe gaat het nu met je mannetje;)

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cin nou juist met zo'n ervaring als de jouwe.... :( heavy hoor!
    heb je verhaal toen wel gelezen.
    Tis allemaal zo dubbel he!weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen... veel pijn maar ook zoooo iets super moois voor terug gekregen!!!!!! Dus ja ik zou het zekers over doen als het moest , maar liever zonder de pijn hahahaha
    snappie?

Nou ben toch nog even naar de ha geweest. heb eerst gebeld en ze zou overleggen en moest dan rond 1600 weer terug bellen , maar ze belde me al op dat ik gelijk wel kon komen.
    vooralsnog nog geen acties , mocht het in het weekend wel aanhouden dan moet ik de HA-post bellen.
    we zien wel! Ik maak me geen grote zorgen , vind het alleen zo sneu voor hem hij gloeit zo en is heel suffig. Maar gelukkig drinkt hij wel!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    koorts is opgelopen tot 40.7.... :(
    hij is sloom en zoooo zielig! en zo warm...
    maar goed in de gaten houden vanavond en vannacht!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ella heeft hij geen oorontsteking? Jolisa had het vorige maand ook in een keer 40.7 toen we bij de huisarts kwamen zei hij niks aan de hand en de dag erna zijn we naar de hap gegaan. Toen bleek ze oorontsteking te hebben.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee wat leuk meiden dat jullie bezig gaan/willen gaan voor een 2e kindje... :)
    Ja ik lees nog mee hoor, hihi...
    Succes allemaal. :)

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Thx. Duch. Hoe gaat het? En met je meisje:)

Deel Deze Pagina