Leuke trein Ella! Wij hebben hem ook gekocht voor pleegje, staat nog boven op onze babykamer. Hoe was het in het zh? Veel beterschap, Anne! Hardnekkig virus hangt er bij jullie thuis! Zit er eigenlijk verschil in grote in de kinderwagens? Als alles namelijk goed gaat, krijgen we ook een oktober baby en ik zou het wel handig vinden als kleine kruimel zo lang mogelijk in de bak past, lekker warm tot ( hopelijk) het volgende voorjaar... Hier gaat het wel goed. Een aantal dagen heel misselijk geweest, nu iets minder, gelukkig! Hier in het zuiden is het carnaval, en voor het eerst doe ik er niet aan mee! Wel een optochtje gaan kijken, maar het is toch niet hetzelfde zonder bier...hahaha, manlief heeft wel lekker vrij en da's wel gezellig!
Gelukkig gaat het goed! Fijn om te horen Kinderwagens: de Bugaboo schijnt de langste bak te hebben. Heel leuk en aardig, maar met een kind dat qua lengte al boven de bovenlijn van de groeicurve uitkomt heb je daar dus geen reet aan Maar goed, Melle is dus echt heel erg bovengemiddeld lang, dus de meeste mensen zitten wel goed met de Bugaboo bak. Overigens: Melle zit nu ook lekker warm hoor. Lekker weggestopt in de warme voetenzak die erbij zit en door de kap ook zijn koppie altijd uit de wind Hij is wakker, dus ga hem uit bedje halen en dan lekker troetelen op de bank
Murphy ik heb de xadventure researcher en die is langer dan de quinny buzz en breder dan de buggaboo en volgens babydump ook langer. Ik heb hem nu al bijna 8 maanden met bak dus dat is wel super. Een super aanwinst lekker hoog enzo. Anne hou je het goed vol of eet je soms nog wat? Wij hebben de shake reepjes en soep van slim system maar soms vind ik het wel moeilijk om niet te eten haha. Ja je mag zoiezo fruit en salade sterker nog dat word ook aanbevolen, maar wat mis ik mijn kippetje zeg haha Ella en? Hoe was het gegaan.
@Cin: ik doe de 800 kcal versie waarbij ik dus 's avonds een maaltijd eet van ongeveer 400 kcal en overdag fruit en zuivel (niet onbeperkt). Wij eten erg laat 's avonds, omdat mijn man pas 1900 thuis is en we dan eerst Melle verzorgen en op bed doen. Dus ik eet 's middags meestal wel een paar cracottes met mager beleg en/of een opkikker. Ik val gemiddeld 1,5 a 2 kg per week af Zou meer kunnen zijn als ik dus echt niks erbij zou eten, maar dat trek ik niet Ik wil misschien overstappen naar Weight Care, maar weet nog niet. Wat jullie doen ken ik niet. Waar haal je dat dan? Melle is bijna 70 cm. In principe zou hij nog 5 cm overhouden in de Bugaboobak, maar er komt nog een muts bij en sloffen en ruimte die het dekentje inneemt. Dus dan is het al gauw vol Hij weegt ruim 7 kg. Misschien bijna 7500 gram nu. Lang en dun dus Mijn kaboutertje
Anne wij halen dat bij de c1000 je hebt lekker smaken shake zeg. Vanille slagroom, latte machiato, aardbei room. En choco nougat. Die reepjes karamel toffee, en himbeer. (haha weet niet wat dat op nl is) dan heb je ook nog van die flesjes mega burner lijkt op aquarius. En je hebt ook nog groente bouillon. Die shake kost 12.95 Die bouillon 8.50 Die reepjes geloof 70 cent per stuk. En die flesjes1 euro Wij zijn voor 2 personen zo'n 85 euro per week kwijt die bussen zijn trouwens voor 18 maaltijden. Ik was de eerste week 5 kilo kwijt maar toen was dinis jarig en heb ik met mijn domme kop een taart besteld hahaha en vanaf die dag gaat het niet meer zo super. Wow melle is idd lang ja haha.
Dat klinkt wel lekker allemaal Ga je er nog mee verder? Ik ga misschien de 500 kcal versie van Cambridge doen. Mijn vader is daar in 6 weken tijd 23 kg mee afgevallen. Ik wil het ook 6 weken doen en dan overstappen op zoiets als wat jij doet. Mijn broertje is 25 kg afgevallen met Weight Care, misschien dat ik dat ga doen. Maar eerst moet ik gewoon even in korte tijd veel kwijt, om mijn motivatie weer even goed op gang te krijgen Ja, Melle is idd erg lang ja Heeft ie van mijn kant Leuke weetjes: mijn vader is 1,93 m, mijn broertje ook, ik ben 1,79 m en mijn moeder........1,57 m
Jeetje annedore, melle is echt lang ja! Zat even in het groeiboek vam elize te spieken, die was met 6maand pas 70 cm. Nouja, pas, ze is ook niet klein, maar melle is wel echt een reus! ( zie nu dat isa ook met 6 maand zo lang was, alleen 500 gram lichter... Melle heeft dezelfde bouw als isa, alleen 2 maand eerder, lang en slank dus!)
Melle is echt een grote jongen! Mijn man is ook bijna 2 meter en zit ook echt bij hem in de familie, dus ook een grote kans op een grote baby! Als alles goed gaat, natuurlijk. Het ene moment kan ik wel genieten en geloof ik er ook in, het volgende moment ben ik opeens weer zo bang dat het allemaal niet goed zit en het mis zal gaan....ben een onzekere muts... Volgende week weer een echo, we shall see... Wat zijn jullie lijn-technisch allemaal goed bezig, zeg! De kilo's vliegen me om oren...
hee lieve kletskousjes!!! Anne en Cindy wat ontzettend goed he jullie lijnen!! knap hoor! Anne , ooo wat is hij lang! mooi hoor!! Heerlijk in de buggy! wij waren daar ook vroeg mee.... nee niet omdat hij te lang was , maar omdat meneertje vond dat hij niks meer zag en telkens buikspier oefeningen in de wagen deed om maar naar buiten te kijken. Verder ging hij op een gegeven moment zitten in de bak. Toen werd het tijd voor de buggy.. hij vond het geweldig! Murphy fijn dat het goed gaat!! Balen he die onzekerheid , maar echt meid thoort er een beetje bij.... leuk is anders. Maar bijna 8 weken zwanger! 2 maanden!!!! Ben je niet meer flauwgevallen? Ja leuke trein he! ik kan overigens NIET WACHTEN om de cadeautjes te geven whahahaa echt erg.... ik neem hem ook regelmatig even mee om naar zn cadeautjes te kijken. Hij vind ze prachtig want hij gaat lachen en zwaaien naar zn cadeaus. nou hier in zh geweest en twachten gaat weer beginnen! Moet eerst kuurtje primolut. Ben ik nu mee bezig en moet ik 10 dagen. daarna menstruatie en op de 14 en 21e dag bloedprikken. De uitslagen duurt ook even en dan 3 april weer afspraak in zh! Dan horen we het vervolg wat wel heel gaaf was , dat er amper meer blaasjes te zien waren (pco) Maar... het baarmoederslijmvlies was wel heel erg dun zei ze en volgens haar was het bijna onwaarschijnlijk dat ik uit mezelf een cyclus zou krijgen. ook omdat ik nu al enige tijd met de anticonceptie pil ben gestopt en dus er eigenlijk weer wat op gang moest zijn. maar we moeten eerst mn bloed laten onderzoeken en mn man zn zaad en dan vanaf 3 april verder! SPANNEND!
Spannend Ella! Wel confronterend om te horen van je cyclus weer he? Nu wachten tot 3 april en dan weer verder. Op naar een broertje of zusje! Hmmmm, ik ben niet afgevallen, deze week Ja, 100 gram Ga denk ik binnenkort met de 500 kcal versie starten....
Anne haha ja lange familie jolisa is echt een kleintje dan met 6 maanden was ze 66 cm haha ze heeft korte beentjes, maar ja ze lijkt ook super veel op papa en die is ook maar 1.68 ik 1.73 dus groot word ze niet. Heb jij hyves ? Voeg me dan toe ik ben cindin. Uit helmond. (zit op mijn tel dus kan geen link plaatsen. Murphy die onzekerheid is heel gezond meid. Dat veranderd straks in de zorgen voor je kindje Pf ella moet je nog zo lang wachten. Je zou zeggen je mag meteen door gaan toch. Ik bedoel ze weten toch hoe en wat? Hoe is het nu met je mannetje slaat de ab aan Anne ja hier ook maar een beetje kwijt dus gaan ook weer ff pompen haha
Anne/babyhope , ja idd vond het wel wat rot om weeeeer te zien dat mn cyclus het niet uit zich zelf doet... althans een hele kleine kans is er wel , maar de gyn zei zelf ook al dat het haar onwaarschijnlijk lijkt. Maar goed , mag niet klagen! ik heb een super lieve arts en als het 3 april blijkt dat het niet uit zich zelf is gekomen dan mag ik gelijk weer starten met injecties. Ik snap ook wel idd dat deze hele procedure van bekijken naar mn cyclus moet , want het KAN zijn dat na de bevalling mn cyclus weer op gang is gekomen! Maar het duurt weer zo lang he.... Moet zeggen dat ik er nu ook weer constant mee bezig ben in mn hoofd hahhaha
een reus?? haha dat zal wel wat meevallen toch? en ieder kind groeit weer anders! ons kleintje was met 10 maanden 74 cm. Melle is ongetwijfeld het liefste reusje die er bestaat!!
@Ella: wanneer ben je met de pil gestopt dan? En ja, Melle is een heel lief reusje En bovenal MIJN reusje Sorry, heb even niet meer tijd.....mijn reuzenkind heeft honger
anne hihi En heeft hij lekker gegeten? Hoe vindt hij zn bambix vanille en naturel? Hier krijgt ons kleintje elke avond voor het slapen gaan een flesje melk met 2 schepjes bambix vanille erdoor! hij vind het heerlijk! eeehhhm wanneer ben ik ermee gestopt..... opzich niet zo heel lang geleden een maandje geleden denk ik of 5 weken terug. Maar dan zou ze alweer weer wat van actie moeten zien zeg maar. en het slijmvlies was erg dun , daaruit maakte ze op dat het haar onwaarschijnlijk leek een eigen cyclus. plus het feit dat ik nog nooit een cyclus heb gehad sinds mn menstruatie. MAAR... na een bevalling kan het anders! en dat wil ze uitsluiten! zoow ik ga ''ff'' bezig met een foto album van zn eerste jaar.... niet zo'n zin in maar het komt er maar niet van. Heb al wel een album van zn eerste maand... en daar was ik al zo lang mee bezig hahaha
@Taliaa: Ja hoor, kan ik wel hebben van jou @Ella: Sjah, kan idd anders na bevalling. Maar zij zal wel weten hoe het beeld er dan van binnen uit zou moeten zien. Ze heeft genoeg ervaring natuurlijk Succes met album