taliaa, zo bedoelde ik het niet hoor! gelukkig maar dat Anne het kan hebben en zoals ze zelf al zei... het allerliefste reusje! grappig , hoe jou dochters heten zo heten ook de dochters van mn collega/vriendin! Mooie namen. Anne , ja idd , we wachten rustig af tot 3 april! Meer kunnen we niet doen Oja heb het album klaar!!! moeten alleen nog de foto's in die we gaan maken met zn verjaardag en dan is zn album 2011-2012 klaar! heb er zo zin in om te bestellen en door te bladeren. Nou hier zijn de bloedneusjes nog niet over... zo zielig! En hij heeft vanmorgen echt ALLES ondergespuugd... ook al zo zielig. Hij keek me ook echt zo zielig aan zo van '' huh? wat is er gebeurt''? Cindy. ben je al zenuwachtig voor as dinsdag? super spannend meid!
Ooohh, Ella, wat zielig voor je mannetje Kon je hem maar beter toveren he? Ben vanochtend bij de huisarts geweest vanwege aanhoudende rugpijn en pijn die ik herken als bekkenpijn en postsectio pijn Ik blijk dus gewoon nog niet hersteld te zijn van de zwangerschap en keizersnee Ik vroeg waarom ik dan na 4 mnd weer ineens pijn krijg. Zij zei dat de pijn van de KS de bekkenpijn heeft overschaduwt en dat de gelukshormonen ook een boel pijn gemaskeerd heeft. Nu trekken die hormonen weer weg en ga ik mijn lijf weer meer belasten en dan komt ineens naar boven dat ik gewoon echt nog best wel last van mijn bekken heb 32 uur werken volgende week werd afgeraden, dus ik begin maandag op arbeidstherapeutische basis. Het is niet anders, helaas... Toen vertelde ik dat ik wilde beginnen met de 500 kcal versie van Cambridge en toen stak ze daar een stokje voor. Ik ben nog maar 4 mnd geleden bevallen met een KS en ben duidelijk nog niet hersteld (ook al dacht ik dus van wel ). Ze vond het heel goed dat ik afval op basis van 1000 kcal en vond ook dat ik het goed doe MAAR voor NU vond ze het niet verstandig om het mijn lijf aan te doen om op 500 kcal te leven. Dus, dan neem ik het advies van haar maar ter harte en overweeg ik het 500 kcal programma over 2 mnd nog eens. Verder superleuke kleertjes voor Melle gekocht. Maat 68 en 74 alweer. Kan ie mooi nog een tijdje mee Bij de h&m hadden ze zulk leuk spul en bij rainbowbabies heb ik de romper met kabouters besteld met rood shirt en groen broekje. En bij de Wibra nog een tasje kleertjes gevuld voor 3 tientjes. Helemaal leuk
Anne wat heftig zeg van je bekkenpijn wat ontzettend pijnlijk lijkt me! Lukt je de zorg voor Melle wel goed? Bedoel dan meer met optillen , lopen ed. balen zeg dat je op therap. basis aan de slag moet! Maar , zo begin je wel rustig en belast je het hopelijk zo min mogelijk. Sterkte ermee! Enne wb dieet... goed dat je het hebt aangekaard! die 500kc kan altijd nog toch? En je bent nu al zo goed bezig! oooo heerlijk gewinkeld dus! leuk spul he bij H&M! heb daar laatst ook 2 broekjes en 3 polotjes besteld. Vooral die aqua blauwe vind ik zo mooi! Wat heb jij allemaal gehaald daar? ooo leuk he die romper! Hier ook geshopt! heb een leuk winkeltje ontdekt..... super gave jongenskleertjes van het merk ''just small''! Heb 2 hele mooie polo's gekocht en 2 broekjes een witte met kleine opdruk en een blauw spijkerbroekje , maar dan dunne stof! zo leuk! zit er nu de hele tijd naar te kijken. En opzich niet veel duurder als Hema. Heb zo zin dat hij zn polo's aan kan hahhaa! Oja en heb bij Hema nog even een grotere winterjas gekocht , 7.50 die hij nu heeft is net wat te krap en te klein en dat ski pakje hoeft hij nu ook niet meer aan haha nou ik ga maar weer eens naar mn aankopen kijken
Hahahaha, jij ook lekker gehopt Ella! H&M vind ik zooooo leuk Zag bij de HEMA niks leuks, alleen sokjes De polo's van H&M vond ik ook heel leuk, leuke kleurtjes! Alleen vind ik dat kraagjes Melle niet zo leuk staan. Dus alleen af en toe een geruit overhemdje met kraagje aan, omdat zijn papa dat zo leuk vindt Wij hebben deze gekocht: http://werturteilsfrei.files.wordpress.com/2011/08/never-too-small-to-rock.jpg En een overhemdje zonder kraag, maar met een rond boordje. Mauwtjes kunnen leuk opgestroopt worden. Wit met een fijn rood/blauw ruitje. En setje van 2 shirtjes. 1 effen blauw en 1 met streepjes. En 3 basic rompers voor 10 euro. Dat ze nog een winterjas hadden bij de HEMA!! Mazzelaar Hoe is het nu eigenlijk met je mannetje? Verzorgen van Melle is soms best pijnlijk Vooal optillen uit kinderwagen en bedje. En hem in slaapzak doen enzo... Maar ja...even doorbijten dan maar. Vandaag heeft Melle voor de 2e keer courgette gegeten. Hij vindt het best lekker Zo grappig om te zien!~ En voor het eerst vandaag diksap gehad. Nou dat klokte hij zo achterover Vindt ie lekkerder dan rooibosthee...
melle is een goede eter! leuk is dat he! hier luste E geen diksap. maar roosvicee des te meer hahhaha , mits het niet te zoet is. gaat goed gelukkig met hem! hij is echt weer opgeknapt en speelt weer heerlijk. lijkt me ook erg pijnlijk hoor doe maar voorzichtig en rustig aan! ooooooooooo wat een stoer pakje!!! geweldig!!
gelukkig wel Anne! hij is echt weer een totaal ander jochie als afgelopen week! Murphy hoe gaat het met jou meid?? hou je het allemaal nog wat vol?
Wat een superstoer pakje, Anne! Ella, fijne dat de kleine man weer opgeknapt is! Zou verboden moeten worden, ziek zijn bij die kleintjes! En jaaaaa, hij is bijna jarig! Hier gaat alles goed. Misselijkheid komt en gaat, niet meer constant op het moment. Ook wel fijn, af en toe een paar uurtjes niet misselijk! Niet meer flauwgevallen gelukkig, bloeddruk is aan de lage kant, dus daar komt het door. Heb alleen zo'n honger...kan wel blijven eten! En alles smaakt ook zo lekker, Jammie! Net even stiekem met man naar babywinkel geweest, en een heel schattig Nijntje pakje gekocht, met mutsje en sokjes...we konden het echt niet laten...maar nog wel eng hoor. Woensdag weer een echo, daarna misschien weer wat meer vertrouwen...
murphy fijn dat je nu niet meer constant misselijk bent! ooo wat spannend woe echo! ik hoop en duim met jullie mee dat alles goed mag zijn! wat lief he die baby pakjes! super leuk dat jullie die hebben gekocht! geniet er maar lekker van!!!!
Zo, net eindelijk mvm op bezoek gehad, en gelukkig een knaltest! Ik maakte me dan toch weer een beetje druk vantevoren, of ook die test wel fel genoeg zou zijn, maar gelukkig was die prima! Eerste plasje zit al in de fles!
super murphy! wat heerlijk een knal test! en nu maar flink plassen! Cindy veel succes morgen in het zh!!!!!! laat je het nog ff weten? ik ga zo slapen! net terug van mn werk.... morgen FEEST!!!!! zin in!!
Hè meiden Wauw ik zie leuke kleertjes voorbij komen Ik reageer als ik terug ben voluit op jullie thx. Voor het succes. Tot strakkies xxxxx
Hè meiden We zijn weer van start. Nu 12dagen duphaston slikken(zelfde als provera) dan als menstruatie is gekomen 2 estradiol per dag. Voor opbouw bms. Al die tijd dacht ik jolisa was een blastocyst. Maar zij was een morula eentje die net voor de blastocyst. Komt dus ook een topper. Blastocyst. Zijn klaar om in te nestelen. We hebben nu nog 1morula en 1blastocyst. In de vriezer. Dus gaat goed komen hopelijk Ella ook hier van harte gefeliciteerd met jullie mannetje, geniet van deze dag. Xxxxx
thanks lieve meiden!! tot nu toe al een hele leuke dag gehad!!! cin wat spannend!!!dat klinkt erg hoopvol!!!!!!!!!!!! ervaar jij nu ook weer die spanningen? Dus je mag gelijk door met ivf? wat spannend!!! duim voor je meid!
Ella nou na dat wij daar zijn geweest valt het eigenlijk wel mee qua spanning, ik hoef nu niks te spuiten alleen slikken en dan de terug plaatsing dus het valt mee. En heb je een geslaagde dag
@Ella: kwam speciaal langs om je te feliciteren met je kleine man, dus bij deze: Gefeliciteerd met je dreumes!!!!! Sorry, verder even geen zin en geen ruimte in mijn hoofd. Weet sinds vanochtend dat ik waarschijnlijk over een half jaar geen baan meer heb Lang leve de bezuinigingen....
O jee, Anne, da's geen best vooruitzicht...maar hoe zeker is het? Is het moeilijk om iets nieuws te vinden in jouw werk? je werkte toch op een kdv? Ja, logisch dat er minder kinderen naartoe gaan nu, is ook zo belachelijk duur geworden. Hier gelukkig wel goed nieuws: vanochtend weer echo gehad en kindje is goed gegroeid, lag zelfs een dagje voor op schema. En hij/zij bewoog al! Ongelofelijk! Volgens gyn. mogen we er wel vanuit gaan dat het een goede zwangerschap is en mag ik me aanmelden bij een verloskundige! Gelukkig, verlost van het ziekenhuis!
@Murphy: morgen al 9 weken! Het blijft idd vast goed gaan Heb je al een vk gevonden? @werk: ik ben afgestudeerd als maatschappelijk werker en ben daarnaast bevoegd coach/trainer, maar werk nu op een BSO. Het is nog niet 100% zeker, maar wel voor 80% zeker. Dus ik heb wel reden om me zorgen te maken... Aangezien er weinig tot geen vacatures zijn in het maatschappelijk werk en de bezuinigingen in de kinderopvang zich niet beperken tot mijn werkgever, ga ik mijn plan om voor mezelf te beginnen maar eerder in werking stellen. Dus ik ben nu actief begonnen met het zzp'er worden als coach. Maar ik moet opschieten, want starten zonder dat ik er nog een baan naast heb is erg riskant. Inkomsten komen pas na maanden op gang...
Anne dat meen je niet wel dapper dat je als zzp'er aan de slag wilt! Lukt het opstarten wat? Heb je al een plan? Hoop voor je dat het een goed lopend bedrijf wordt en dat het opstarten je gaat lukken! Murphy wat fijn dat je nu naar de vk mag!!! iedereen nog bedankt voor de felicitaties , we hebben een super leuke dag gehad! zometeen weer aan het werk! dus zal even bezig in huis....!