Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heb net een hele leuke zwembroek gekocht voor E!!!

Een blauwe met witte bloemen! :)

zin in zomer!!! haha

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Leuk! :D

Wij zijn net ook even wezen wandelen. Geniet nog verder van je dagje samen! Ik ga over een kwartiertje naar werk en om 18.15 begint mijn weekend :)

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    werkze zo meteen!!!! en dan heeeerlijk weekend vieren!!!
    gaan jullie nog wat leuks doen?
    ik heb morgen late dienst en dan ook lekker vrij weekend!!!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oowja die zwembroek heb ik bij Hema gekocht!!! ;)

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    HEMA is leuk he :)

Ik heb vandaag een date met 2 vriendinnen en hun zoontjes.
    De oudste is 14 maanden.
    De middelste 9 maanden.
    En dan Melle :)

Morgen naar mijn moeder. En zondag NIKSEN :D

En jullie?

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hier ook een rustig weekendje op 't programma.
    Bij intake vk bloedprikformulier gekregen, dus zometeen even bloed laten prikken in zh.

Verder begreep ik dat al voor 15 weken kraamzorg moet regelen....tjonge, da's vroeg! En alvast een afspraak mag maken voor de 20 weken echo.

Volgende controle vk is pas met 15 weken, dus dat duurt nog wel even!
    Misselijkheid is nu echt bijna weg, maar wel nog steeds moeoeoeoeoe....kijk er nu wel naar uit om over een paar weken weer mijn energie terug te krijgen, de avonden zijn zo kort als ik steeds om negen uur in bed lig!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Murphy fijn dat de misselijkheid wat afneemt!
    En idd die vermoeidheid.... niks aan he! Heb je je Hb al eens laten checken?
    ooo haha zie net dat je straks gaat bloedprikken!! succes!!!
    Dus met 15 weken weer controle! En daarvoor al de kraamzorg regelen! nou dat is zekers vroeg zeg!maar goed , je hebt dat dan iig maar weer geregeld toch?

Anne wat gezellig!! hele fijne dag toegewenst! Leuk hoor met de kids erbij! Gaan jullie nog ergens heen ofzo?

Straks een late dienst en dan lekker weekend!
    Ook nog geen plannen gemaakt voor het weekend.
    maandag moet ik bloedprikken! en dan volgende week maandag weer en 3 april weer afspraak in ziekenhuis! Komt nu toch wel weer snel dichtbij hahaha

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: ik kan me die vermoeidheid zo goed herinneren! Ik wist bij zwangerschap Melle ook ruim voor NOD wel dat ik zwanger was, onbewust, omdat ik al om 8 of 9 uur naar bed ging :D Heeft idd best even geduurd. Maar het dwingt je wel om je rust te nemen en dat is goed! :)
    Alles was dus oke bij de vk? Heb je een leuke vk?
    Sjah, al die dingen die nog zo ver weg lijken, maar je nu al moet regelen...is toch ook wel leuk toch? ;):)

@Ella: Nee, we blijven lekker thuis bij vriendin. We hebben elkaar al een tijdje niet gesproken, dus tijd om bij te kletsen!
    Goh, alweer bloedprikken na het weekend. Gaat idd snel ineens :) Leuk! Prettig weekend samen! :)

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Hallo Dames,

Leuk weekend gehad allemaal? Hier wel lekker rustig, bij mijn ouders gegeten gisteren en vandaag een beetje huishoud-ellende gedaan :)

Had gisteren hele dag buikpijn, beetje zeurend gevoel en wat steken richting heupen en benen. Hmm, we houden het maar op groeipijn!
    Vandaag nergens meer last van, gelukkig.

@anne: ja, leuke vk. Heel anders dan in het zh bekijkt zij de zwangerschap niet als iets medisch, maar gewoon als iets heel positiefs en natuurlijks en ik merk dat ik daardoor ook wel iets meer durf te genieten! Hoe was de date met je vriendinnen en kindjes?

@ella:succes met bloedprikken morgen. Wat gaan ze nu prikken eigenlijk? Welke behandeling gaan jullie doen? Spannend weer, er opnieuw voor gaan...

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anne , was het gezellig bij je vriendinnen met de kids?
    Leuk is dat he om lekker bij te kletsen!

Murpy , oo dat kan zekers groeipijn zijn hoor! maar kan me voorstellen dat je daar wel weer wat gestresst door raakt. Leuk dat je zo leuke VK hebt! Fijn dat je nu ook iets meer kunt genieten. Je gaat alweer richting de 12 weken!!! :) wat een mijlpaal he!

Hier bloedgeprikt.... tja wat ze allemaal prikken??? ik zou het niet zo goed weten! Denk vooral of ze eruit op kunnen maken of ik een eigen cyclus heb. Moest 6 buisjes afstaan. En klein mannetje vond het me toch interessant! ;)
    Ik weet ook nog niet met welke behandelingen we mogen starten. Dat horen we in april!
    Ja het gaat nu best wel weer snel hoor , al moet ik zeggen dat ik het stukken minder spannend vind als de vorige keer! ik ben er ook minder/nauwelijks mee bezig en dan gaat de tijd toch best wel snel , voordat we het weten zitten we weer in het ziekenhuis. Volgende week nog een keer bloedprikken (21e dag) en dan moet mn man ook zn donatie doen en dan 3 april afspraak bij de gyn!
    Verder een nogal saaaaai weekend gehad... sorry dat ik het zeg , maar onze weekenden zijn dus wel ontzettend veranderd met de kleine! eerder gingen we regelmatig weekend uit eten, filmpje , weekendje weg, savonds bij vrienden zitten, en heel vaak op stap. Dat is er nu niet meer bij hahahhaa. Soms missen we dat ook wel eens hoor!:) als ik het zo even mag zeggen....:)
    daarom willen we echt over 2 weken (dan ben ik weer vrij het weekend) lekker uit eten gaan en dan naar de bioscoop! zal nog even vragen of E bij opa en oma mag logeren! :):):)

Wil verders niet klagen hoor want zou E voor geeeeeeeeeeeeeen goud willen missen, we houden super veel van hem!!!! maar merk dat we beiden nog soms wat moeten wennen aan een andere dag invulling. Best raar he.... we zijn al meer als een jaar ouders en dan hebben we dat gevoel nog! (voor al in de weekenden hoor en ook niet altijd , maar af en toe)

Met E gaat het super goed! hij zit nog wel erg vol.... nou ja dat zal ook wel over gaan. Helaas slaapt hij niet meer door snachts.... :( maar goed we blijven hopen dat , dat snel gebeurt ;)
    Ik ga zo even lekkere brownies maken!!!
    Fijne dag!!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    :) check mn onderschrift in mn banner! :)

nu wordt het wel heel echt hoor! :D

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: lijkt me heel erg leuk bij een vk :) Ja, voor haar ben je idd 'gewoon' zwanger en begeleidt ze je bij dat wonderlijke proces. Heel anders dan het proces naar de zwangerschap toe natuurlijk.

@Ella: ooohhh, wat snel al! Jeetje, wat spannend meis :) En leuk!
    Ik begrijp het overigens wat je zegt over de weekenden. Over alles. Wij zijn wel graag thuis op zich, maar ALS we dan eens wegwillen naar vrienden of wat dan ook, dan vind ik het ook wel een geplan hoor ;)

@vriendinnendate: Melle heeft van jongetje van 14 mnd een ram op zijn koppie gehad met een speelgoedautootje :( Jongetje weet nog niet dat dat fout is. Alleen moeder deed er helemaal niks mee :( En Melle was compleet overstuur :(

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hè meiden:)

Anne zow!! Lekker dan van die moeder om er niks van te zeggen. Hopelijk heeft je mannetje geen bultje of blauwe plek eraan over gehouden.

Murphy fijn hè bij een vk:) al was ik op een gegeven moment weer liever bij de gyn kreeg je weer meer echo's:)

Ella jaaaa wat goed meid:) spannend weer dan hè. Hahaha

Hier moest ik gisteren weer naar de kliniek. Ik moest vanaf vorige week dinsdag 1x per dag 2 estradiol tabletjes slikken, voor de opbouw van het baarmoederslijm. Nou hij was gisteren al 8.2mm. Dus hij wilde de terugplaatsing al in plannen. Ik zei dat het bij jolisa 12mm was, dus ik mag vandaag morgen en vrijdag nog 3 tabletjes slikken, en vrijdag terug komen voor de datum af te spreken. Dus denk begin volgende week. Van 2 toppertjes. :)

Xxxx

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha drukte te snel.

Met jolisa gaat het super, heeft nu onder 3 tandjes en boven komt er ook 1 aan. Verder is ze super actief haha klimmen hier klimmen daar, schreeuwen krijsen haha echt een meid dus. En super lief, huilt echt helemaal nooit. Soms vraag ik mé wel eens af of ze wel weet wat huilen is hahaha.

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: 2 toppertjes nogwel! Straks hebben jullie twee Jolisaatjes erbij :p Dat zou wat zijn! Heb je nog een foto van je meid?
    Zo te horen doet ze het heel goed! Fijn! :)

@Ella: weet eigenlijk of jij een foto zou plaatsen van E? Of dat ik er een in pb mag? Ben best benieuwd naar je knul eigenlijk :)

Foto van Melle, van gisteren:

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ow wow!! Wat een vrolijkerd :) haha schatje

Ik plaats straks wel een foto-tje kan namelijk niet via de tel. En daar staan alle foto's op:)

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo Anne!! smelt smelt smelt!!
    wat een SCHAT!
    en hij kijkt zooo lief en vrolijk!
    genieten he!!!
    He wat raar zeg dat die moeder er niets van zei? tuurlijk snapt een 14 mnd oud jochie dat nog niet , maar als moeder zijnde kun je er wel wat van zeggen toch? Bedoel ik zeg ook zovaak '''nee'', stout etc etc tegen E! ;)
    wat een mooie kleertjes heeft hij aan zeg!

Murphy, hoe gaat het meid? Morgen 12 weken zwanger!! super!!!

Cindy , wauw 2 toppertjes!! wat geweldig!!! goed he dat je bms al 8.2 mm is!! dat gaat de goede kant op! zo te lezen zie je het heel positief in! :) ik hoop voor jullie dat er 1 kans nodig is en dat je weer lekker zwanger bent van een gezond babietje!
    ooo wat een heerlijk meisje zeg! ze ontwikkelt zich echt snel hoor! en al zo ondernemend , leuk he!

Nou hier vanmorgen een testje gedaan.... was negatief hoor! maar ik voelde me zoooo enorm moe , hangerig etc etc. En dat al een paar weken. Heb dat namelijk nooit! heb altijd wel energie. Dus dacht toch maar even testen. ik kneep em al wat ,aangezien ik ook die kuur primolut heb gehad. Maar ben dus niet zwanger. Miss van de week even Hb testen (dat is miss aannemelijker , maar heb eerst maar een zwangerschapstest gedaan hahaha)

zal zo even een foto plaatsen!!!

Liefs!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    in de box!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik wilde nog eentje plaatsen , maar die pakt ie niet??? straks nog maar ff proberen!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wederom in de box haha

Deel Deze Pagina