Wat een dag Vanochtend om 6:50 uur eerst een veel te grote auto (want alvast maxi-cosi ruimte gereserveerd) het hofje over kunnen duwen omdat accu leeg was. In mijn uppie Hielp niet :x ANWB gebeld. Zouden een uur duren, dus werk afgebeld. Kwam mannetje van ANWB toch binnen een kwartier. Auto gestart en door manlief naar werk gebracht. Daarna naar Geertgen. Afspraak was met dr. R om 12:10. Maar kreeg te horen dat ik bij de nieuwe dr. C zou komen. Ook goed. Raakte aan de praat met iemand die om 12:20 bij dr. C moest. Werd zij om 13:10 EERST naar binnen geroepen Wij nog langer wachten. Toen kwam de andere dr. K ons halen. Zij dacht dat ik misschien zwanger was, vanwege al mijn klachten. Vroeg of ik pijnlijke borsten heb en of ik niet toch een testje had gedaan na NOD. Niet dus... Echo gedaan en niet zwanger. Wel weer mooi opbouwend BMS. Er was ook een follikel zichtbaar, maar ze kon op dat apparaat niet vinden hoe ze hem kon opmeten Minutenlang gezocht en uiteindelijk maar een schatting gemaakt. 14 mm dacht ze. Wij blij natuurlijk, want het is nog maar CD 12. Toch zat het me niet helemaal lekker dat ie niet opgemeten was. Dus toen dr. R van pauze terugkwam hem even aangeschoten en gevraagd of ie hem nog snel even wilde meten. Dat wilde ie wel, de lieverd! Follikel is dus maar 12 mm. Iets minder reden tot blijheid dus, want dit is onder de groeigrens. Toch vond dr. R het onder invloed van de Oradexon goed gaan en hoefde ik niet op te hogen en mag ik zaterdag terugkomen bij dr. W.. We gingen uiteindelijk om 14:45 uur pas weg Ben heel benieuwd naar zaterdag. Heb in ieder geval nog nooit bij de 1e FM gehad dat er 1 eitje al duidelijk uitsprong. Meestal zaten er alleen meerdere van 8, 9 en 10 mm. Hoefde ook altijd pas na een week weer terug te komen en nu dus alweer na 3 dagen. De klachten komen volgens dr. K doordat mijn lijf gewoon goed reageert op de Oradexon. Dus we mogen wel gematigd positief zijn na vandaag Ook al was het een heeeel lange dag!
Ooooooh Anne,.........ik denk echt dat jij het juiste middeltje hebt gekregen nu,..........ik ben nu heel erg hard aan het duimen geslagen!!!!! Ff een vraagje (ben niet nieuwsgierig) Jij moet toch ook een heel eind rijden naar geertgen,......krijg jij van de zorgverzekeraar of belasting hiervoor geld terug?
Voor zover ik weet kunnen wij alleen via de belastingdienst wat geld terugkrijgen. Maar hoe en wat kan ik je niet vertellen. Mijn man doet dat en zal dat voor dit jaar nog moeten doen, dus heb geeeeen idee of dat de moeite waard is. De reistijd exclusief file's is 1,5 uur voor ons heen en weer 1,5 uur terug. Jammer genoeg staan er meestal wel file's
Tjonge, die dokter K. klinkt behoorlijk mutserig! Je eerst blij maken met een eventuele zwangerschap, en vervolgens de grote van een follikel " inschatten" ?!? Maar een follikel van 12mm is niet slecht, toch? Over drie dagen kan die al groot genoeg zijn! Kan wel onder de groeigrens zijn, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een eitje groter dan 11 nog van de radar verdween! Alleen jammer dat je zo'n bijwerkingen hebt van dat spul! Jullie hebben ook een behoorlijke reistijd. Wij rijden (als het verkeer meezit) ongeveer drie kwartier heen, en drie kwartier terug en dat vind ik best al lang! Nou, ik vind dat die moeite wel eens beloond mag worden ondertussen! Zal duimen dat jouw 12mm ei " the winning egg" gaat zijn! Succes ermee, groetjes, Murphy
Hey Murphy, Helaas weten we dat bij mij alles kan. Ik had een keer 3 eitjes van 11, 12 en 15 mm. De volgende FM waren ze alledrie weer weg! Dus ook dit eitje is voor ons geen garantie Het ging gisteren idd erg chaotisch bij de kliniek, komt omdat ze een nieuwe arts hebben aangenomen en een andere werkplek moeten gebruiken. Normaal doen ze alleen de puncties daar en hoef je dus niet meer te meten. Ik had veel negatieve verhalen gehoord over deze dr. K, maar ik vond haar een heel sympathiek en meelevend mens. Het ging voor haar ook niet zoals ze zou willen... Wanneer moet jij eigenlijk weer terug?
Echt waar, follikel van 15mm kan nog verdwijnen? Ik dacht altijd dat ik boven de 11 wel zo'n beetje veilig zat! Ik moet morgen weer voor fm. Hopelijk is 'ie dan 17mm of zo, dan kan ik afspreken of en wanneer er een inseminatie plaats gaat vinden. Als het eigenlijk op zondag zou moeten (kan niet in zh), dan gaan we zelf wel aan de klus, want ik vind het zonde om een iui poging te verspillen als de timing niet opimaal is! We zullen het morgen allemaal wel weer zien!
En kan het niet gerekt worden naar maandagochtend dan? Zelf klussen is natuurlijk wel leuker Verspillen is idd geen optie! De gyn heeft mij aangegeven dat follies boven de 14 mm doorgroeien. Blijkbaar ben ik ook in dit opzicht een apart geval, want die follie van 15 mm is echt weer verdwenen! Daarom spring ik nog geen gat in de lucht bij een follikel van 12 mm, snap ie? Zaterdag heb ik hopelijk wel echt reden om blij te zijn
wat spannend Anne! alvast veel succes voor as zaterdag!!! ik duim voor je hoor! hoop zo dat deze follikel niet zomaar verdwijnt....
Thanks Ella Jij schiet al op he. Dik over de helft alweer! Gaat het voor je gevoel nou snel of langzaam?
Het houd nog niet echt over Ik heb een kuurtje slaappillen gekregen van de ha om eens wat tot rust te komen Er speelt altijd zo veel te gelijk bij mij, dat kan niemand trekken dus maar even een maandje pas op de plaats en in dec er weer vol tegen aan Komt allemaal goed Even weer de moed en de kracht zoeken
Getsie, moet zo richting werk Het stormt echt hard joh! En ik moet de honden nog uitlaten. Joepie! Nou ja, vanmiddag nog even 3,5 uurtjes werken en morgenochtend van 7 tot half 9 en dan heb ik weekend! En die kan ik goed gebruiken, want ik voel me toch echt nog niet 100%! Later wijffies! *knuf* Oh, voor Mariek nog even een extra knuf! Lees net je berichtje. Hang in there! Ik moet nu echt afsluiten! Doe maar rustig aan. *knuf*
het gaat aan de ene kant heel snel en aan de andere kant weer zo langzaam aan mijn antwoord heb je dus niets... Hoop zo dat jij het ook heel snel mag meemaken hoor! sterkte met je werk! bevalt je werk nog goed?
Hmmmm, ja, vaag antwoord Werk is prima! Heb het naar mijn zin en krijg aardig betaald. Wat wil ik nog meer?
JA, een eisprong! Eitje was mooi gegroeid (17mm) dus ik mag morgenmiddag de pregnyl zetten. Gaan zelf klussen, geen inseminatie en dan weekje later het progesteron laten prikken. Wel spannend, want vorige keer was dit te laag. Hoop maar dat het nu goed is.....en dat deze poging een keer RAAK gaat zijn! Mocht deze poging niet gaan lukken (gaat natuurlijk niet gebeuren, dit keer is het raak) dan nemen we tot ergens in januari/februari pauze. Lekker geen ziekenhuis voorlopig! Ben net met nieuwe baan gestart, dus dat komt goed uit. Jij mag morgen weer laten meten? Ben benieuwd, misschien kunnen we samen gaan wachten. Gingen jullie nou ook een pauze nemen hierna of ben ik nu ff beetje in de war??
Snap je twijfel mbt je follikel Anne. Ook bij mij zijn er geregeld follikels van 12,13 14mm verdwenen, waarvan mn zeker wist dat ze door zouden groeien... Maar toch... Zo snel al een ei... Dat geeft toch reden tot hoop. Ik duim heel hard voor je!!!