Annedore op weg naar moederschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Annedore, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne wat flauw idd.....
    jammer! na ja idd je leven gaat door hahaha! gelukkig wel zeg!
    Hoe is het verder met je? En met je mooie zoon?

Hier naar het zh geweest! ik moet weer starten met menopur injecties....
    eerst ongesteld worden... ben ik 2e paasdag nog niet ongesteld dan moet ik aan de primolut. (10 dagen) daarna wachten op menstruatie en dan de derde dag starten met injecties!! de 10e dag FM... etc etc etc...!
    vind het nu best spannend en wacht af of ik zelf een menstruatie krijg! dat zou schelen want dan hoef ik niet eerst nog weer eens aan de primolut kuur van 10 dagen.

Verder alles ok.... heel veel werken deze week! 7 diensten...
    maar vanaf volgende week dinsdag weer wat rustiger gelukkig.

Liefs!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    check mn banner!!! :)

best wel weer spannend nu!
    Kan morgen de recepten ophalen... (primolut , menopur inj en een pregnyl inj!)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha ja murphy idd wel apart van dezelfde poging. Ze hebben 18 maanden in de vriezer gelegen. Is toch zielig zo koud:)

Anne ja iemand had die dag een topic geopend dat het oneerlijk verliep. En toen hebben de mod's. Een ander topic geopend met nieuwe regels.

Ella spannend meid:) ik ga flink duimen voor je.

Ik mag zondag al een testje wagen omdat het dag 5 emmy's waren. Op zijn laatst 12 april.
    Heb wel een goed gevoel erover hoor:)

4. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Spannend Ella! Weer volop aan de hormonen en hopen en duimen maar!

O, Babyhope, dat gaat snel zeg, zondag al testen. Zou toch wel geweldig zijn, eerste poging en hup! Ja, idd een gek idee, hebben het wel koud gehad zo in de diepvries...

Anne, waar kan ik stemmen? Ik ga wel even zoeken...

Jaaaa, mijn buikje groeit! Ik dacht dat ik het zelf vooral zag, maar vandaag vroeg voor het eerst iemand die van niks wist zomaar of ik zwanger ben! Zo trots!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: sjonge jonge, even snel nieuwe regeltjes neerzetten en als iemand die per ongeluk niet heeft gelezen gelijk de foto verwijderen. Echt flauw. Maar schijt, ze zakken er maar in hoor :p

Goed gevoel ja? 12 april is mijn vader jarig, ik hoop dat jij dan ook wat te vieren hebt!

Vorig jaar met mijn vaders verjaardag was ik 13 weken zwanger en vertelden we het aan mijn familie :)

@Murphy: jaaa, wat leuk! Mogen wij ook een foto zien van de het opbollende buikje?

@Ella: ik hoop dat je vanzelf ongi wordt. Ik ben vannacht heeeel erg ongi geworden, nadat het vanaf vrijdag zeurde met bruinverlies. Gelukkig had ik nog kraamverband ;):D Wil je mijn ongi anders hebben? Ik stuur het door! ;) Spannen weer hoor!
    Werkze!

@gaat wel goed met ons. Mijn lijf is niet zoals ik wil. Heb nog veel pijn. Hormonen zijn nog in de war. Ben duidelijk nog niet ontzwangerd ;) Maar mijn kind is blij en gezond, dus ik klaag niet :)
    Alleen wat spanningen op/rondom werk. Mijn leidingevende en directe collega hebben geen contractverlenging gehad. Over 3 maanden weet ik het....

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meiden voor het duimen!!!

Anne ooo jakkes wat een zware ongi!
    is dit je eerste keer weer zo na de bevalling/KS?
    ja duurt lang he dat ontzwangeren! Ik voelde me na 10 maanden weer wat normaal!
    He wat rot zeg omtrent je werk.... geeft ook veel spanningen met zich mee lijkt me!

Murphy wat leuk!!!!! een buikje!!! zo mooi he! je zult wel super trots zijn!!! al helemaal als mensen er naar gaan vragen , zo leuk! Geniet er maar van meid!

Cindy ik duim me suf voor je! ;) fijn dat je er zo goed gevoel over hebt! hoe voel je je verder?
    Liefs!

7. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Cindy: enenen??? Voorgevoel?

Anne: shit van niet lekker in je vel. Mannetje gelukkig blij en tevreden, maar mama moet dat natuurlijk ook zijn!

Buikje: uhm, ja foto volgt misschien nog wel. Al moet ik er nog even over nadenken of ik mijn buik zomaar het internet op wil gooien...nu sowieso geen tijd. Zometeen komt pleegje met haar moeder op bezoek! Yeah, zin in! Zo benieuwd hoe het met de kleine meid gaat...Manlief heeft speciaal vrij genomen om het niet te missen!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    murphy , joehoeeee 14 weken!!!!

he wat leuk zeg dat jullie pleegje met moeder langs komt!
    wat leuk ook dat je man daar vrij voor heeft genomen! :)
    fijne en gezellige tijd samen!

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ooo, wat was pleegje groot geworden! Liep al heel goed en was ook lekker vrolijk. Wel weer flink aangekomen, helaas.
    Maar volgens mij ging het goed met haar, ze zat lekker in haar velletje. Ze herkende ons meteen en vond het de normaalste zaak van de wereld om hier te zijn. Had ik nooit verwacht, na zo'n lange tijd. Ze was ook erg blij om onze katten en de hond te zien, hihi. Beesten schrokken zich rot...nu kon ze achter ze aan lopen...

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat leuk Murphy!
    fijn dat het allemaal zo bekend voor dr was.
    en wat fijn dat ze zo goed in dr velletje zit! Heerlijk om te zien lijkt me!
    Wel jammer idd dat ze weer flink is aangekomen.
    Hoe was het om haar ouders te zien?

Hoe gaat het met je zwangerschap? alweer naar de 15 weken!

Hier morgen starten met de injecties....
    ben uit mezelf ongesteld geworden!!!!! maar moest toch aan de injecties want de waarden waren niet helemaal goed.... (heb daar ook niet meer naar gevraagd, dus zou niet goed weten wat wel/niet goed was.)
    vind het best wel weer spannend!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zooow eerste injectie is vanmorgen weer gezet!
    was toch wel een beetje onwennig hahaha!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Succes Ella!! :)

(sorry, beetje haastig)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier nega testen meiden. Dus dat was het dan. Kans voor een 2de.
    Al was het niet zo'n must doet toch behoorlijk pijn. Om te weten dat het wel wilde maar niet door heeft gezet. Ik had vorige week een licht streepje nu spierwit. Ik ga nu echt aan mezelf werken en dan kijken we wel. Xxxxxx

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :( Verdrietig meis...*knuf*

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ooo ontzettend verdrietig meid!
    Tuurlijk doet het pijn.....
    Maar jullie gaan niet nog een poging doen?
    Of miss later?

Heel veel sterkte meid! En je weet het he! je bent een super goede geweldige mama , en een hele sterke mama! Succes met ''het werken aan jezelf'', kan behoorlijk zwaar zijn hoor.
    Vind het zwaar klote voor jullie.
    Hele dikke knuffel van mij!!!! xx

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Thx. Meiden.

Ella nee voor nu doen we niks meer. Ik ga eerst flink afvallen wil zo'n 50 kilo kwijt en dat kan natuurlijk haalbaar zijn in 1 jaar en ik ga er ook echt alles aan doen dat dat gaat lukken. Het MOET voor mezelf voor mijn gezondheid, maar ook voor jolisa ik wil niet zo'n moeder zijn die niet van de glijbanen af durft te gaan met haar dochter omdat ze bang is dat hij het niet houdt hahaha :)
    Dus eerst dat en natuurlijk genieten van alle ontwikkelingen die jolie doormaakt. Geweldig om dat te zien.
    Daarna kijken we wel verder:)

17. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    O wat verdrietig!

Maar wel goed dat je lekker gaat genieten van jullie dochtertje, je zult zien dat kilo's er vanaf gaan vliegen de komende maanden! Daarna dan misschien weer met frisse moed verder?

18. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ella, hoe gaat het de injecties? Al een fm gehad?
    Anne: de afvalrace gaat weer verder, zie ik? Goed bezig!

Oooo, we hebben vandaag een kinderwagen besteld! Het is de maxi cosi mura geworden, de vierwieler. Deze voldeed aan alle eisen, dus helemaal goed! Met autostoeltje en luiertas.
    Hmm, toch wel eng, zo'n grote aankopen voor onze kleine schat...

Komende weekenden garage en zolder opruimen, zodat we alle pleegzorgspullen een plekje kunnen geven en we de babykamer leeg kunnen maken. Dan kunnen we na de twintig weken echo hopelijk aan het kamertje gaan beginnen!

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Murphy: jeeeeejj! Kinderwagen besteld! Welke kleur? En kamertje gaat straks helemaal afgestemd worden op jongen/meisje? Ik gok jongen! ;):D

Afvalrace gaat idd verder en goed ook :)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy , goed zo meid dat je zo goed doel voor ogen hebt!
    en tgaat je zekers lukken!!!!
    heel veel succes!

Murphy wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal aankopen gedaan!! Mooi hoor! En idd ben ook erg benieuwd naar de kleur!! lukt het wat met opruimen??
    trouwens ik gok een meisje ;)
    Geniet er maar lekker van!

Anne wat goed he dat je al zoveel bent afgevallen!
    Hoe gaat het met jullie stoere mooie man?
    Alweer bijna een half jaar......!!!

Morgen heb ik FM!
    moet vandaag mn spuit nog zetten.... vanmorgen vergeten... zal het zo ff doen!
    verders niet zoveel plannen....
    manlief ligt ziek in bed helaas! Gisteren nog wel een gezellige dag gehad , we zijn even de stad in geweest!

Liefs!

Deel Deze Pagina